mikko1 15.05.2004 20:18:09 | |
---|
Tukka: kihara puolipitkä vaalea, usein likainen. Hattu: musta Pipo tai musta rekkamieslätsä paita: T, Huppari Housut: joko normaalit tai semilöysät farkut, sininen tai musta. Vyö: tällähetkellä feivoritti on ruskea nahkavyö(on tuola kaapissa nahkavyö, niittivyö, pari kangasvyötä, kengänauhoja yms.) sukat: Whatever Kengät: Etniessin tai Adion skeittikengät tällähetkellä. "Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir |
leather rebel 21.05.2004 21:53:46 | |
---|
Mustat lenkkarit/nahkakengät. Pillifarkut tai suorat housut. Collegepaita/huppari, joskus kauluspaita. Musta miesten takki, verkkatakki tai farkkutakki, kelistä riippuen. Pipo vain tosi kovalla pakkasella. "If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless |
Dolmo 22.05.2004 12:03:53 | |
---|
Tummasävytteinen vaatetus. Mustat suorathousut/farkut, t-paita&kauluspaita(kauluspaidan väri vaihtelee), pitkä, puoleensääreen ulottuva musta takki. Vähennän/kevennän vaatetusta ilmojen lämmettyä. Jossain vaiheessa sitä ollaan älasti... "Oma tyhmyyteni on minulle tärkeämpi, kuin vieras viisaus" |
M1kk0 22.05.2004 17:50:43 | |
---|
minä laitan usein housut jalkaan Sehän sopii ku suutarin sormi sian perseeseen! |
Uruk 24.05.2004 19:00:32 | |
---|
Mustat, hieman tiukahkot farkut, yleensä erittäin truu musta verkko-t-paita, musta t-paita tai yksi hieno musta napillinen kauluspaita jonka rinnuksessa on kohosametillinen tribaali-kuvio. Jaloissa nupukkanahkaiset buutsit tai mustat kiiltonahkakengät, mallia traktoripohja. Panosvöitä, huiveja, niittejä, kettinkejä, sormukisia, millä nyt itseni jaksan koristaa. Kajaalin laittamisesta on tullu melkein traditio. Mjölner usein killuu kaulassani. Talvella käytän puolipitkää mustaa nahkatakki jonka olkapoleteissa on pienet rottaniitit. Kesäisinhän sitä takkia ei tartte. Huulien välissä käryää usein Lucky Strike. "Liisa hakee sakset..." |
Herra Karhu 28.05.2004 09:17:18 (muokattu 04.06.2004 15:55:53) | |
---|
Noh... rennot mustat housut yleensä. Ja farkkutakki ja punainen t-paita. Skeittikengät, valitettavasti. Ja 2 avainketjua roikkuu etutaskun ja takataskun välillä. Musta lätsä kuuluu asiaan. |
Metallica mies 12.06.2004 16:30:12 (muokattu 30.01.2005 14:22:25) | |
---|
mustat tai tummansiniset farkut, talvisin usein nahka/talvitakki, kesäisin t/hihaton paita, viileämmällä kelillä farkkutakki ja käytän kyllä muutkin väriä kuin mustaa, esim. valkoista, sinistä. BLACKENED! |
Xebeche 13.06.2004 15:54:50 | |
---|
Mjaah. Vakiovaatetukseen kuuluvat mustat vakosamettihousut, kauluspaita (yleisimmin musta/punainen/valkoinen) ja siisti takki. Kesällä yleensä farkkutakki. Nahkaiset kävelykengät. Ja tässäpä mitä mainioin paikka mainostaa uutta omakuvaa... http://muusikoiden.net/dyn/members/12248.jpgYou can always count on a murderer for a fancy prose style. - V. Nabokov |
hydro_care 15.06.2004 23:25:15 | |
---|
hiukset: rinnuksille asti ruskeat hiukset, joissa vihreitä raitoja. auki, nutturalla, ponnarilla, omituisesti, vaivalloisesti, miten kuten. Pinnejä, ponnareita, nipsuttimia. Sitten kun kyllästyn kasvattamiseen otan rastat. Vaatteet: ylävartalossa useimmiten värikkäitä yhdistelmiä, kerrospukeutumista. tänään keikalta tullessa vihreä toppi ja musta ryppyinen paitis. Jalassa useimmiten housut, lökäpöksyt, tai poikkeuksellisesti vähän tiukemmat, muttei ikinä, ikinä täysin ihonmyötäisiä. Tänään on ne lökäpöksyt, vihreät. Joskus harmaa skotti-, raidallinen vihreä -, taikka farkkuhame. takki on vihreä ja vakosamettinen vuodenajasta riippumatta. Korut: punaiset ja ruskeat helmet, timanttinen risti, tummansininen kivikukka, YADin valmistama punamusta kivi. Rustossa vihreä tappi, alhaalla monivärinen rengas ja nappi. ei sormuksia, soittamisen takia. kädessä kello, puisia helmikoruja, ja joskus Jamiroquain "hikinauha". sellaista. jaa että keksisinkö vielä lisää? :) take it or leave it. |
ICE 16.06.2004 01:36:20 | |
---|
Ei ole verkkareiden voittanutta. Mulla on ollut jo vuodesta 1998 aktiivisessa käytössä Diadoran verkkarit ja ne on parhaat mitä tiedän! Verkkareihin sopii hyvin mun valkoset Reebokin kengät. Verkkareiden lisäksi pukeudun farkkuihin (pelkkiä Leviksiä, sopii mulle kuin nyrkki silmään) ja bootseihin (2 paria mustia bootseja tällä hetkellä: lyhyt- ja pitkävartiset). Tällainen juntti minä olen. Arvostelkaa. Miksi juuri mä? |
MacGyver 17.06.2004 15:51:50 | |
---|
Pukedun lähes aina oman tyylini mukaan, vaikka se onkin kovin väljä. Vaikka materiaalit ja leikkaukset vaihtuvat niin yhdestä en tingi: nahasta. Kenkäni ovat aina nahkaa ja samoin vyö. Ulkosalla taasen käytän nahkatakkia aina, mikäli ei ole liian lämmin tai liian kylmä. Siis. Hiukset: Skinhead. Oma väri on sellainen kullanruskean ja blondin välimaastosta, vaalenee kesäisin. Kai nämä pisimmät hiukset ovat jotain reilut 10cm, mutta ottaa päähän tämä nahkatukka. Päähine: Harvemmin. Joskus syksyisin ja talvisin Renegade-merkkinen lierihattu, stetsonin sukua. Ennen käytin silloin tällöin barettia, mutta näin intin jälkeen päähine lähinnä puistattaa. Aurinkolasit: Yleensä melko kapeat mallit, poikkeuksetta halpikset, koska hukkaan/rikon laseja liukuhihnasyötöllä. Linssien väreinä savunharmaa, ruskea, sininen, vihreä ja punainen. Paidat: Yleensä kauluspaita, joko siististi housujen sisässä tai avoimena housujen päällä. Väreinä yleensä tummansininen, beige, ruskea, vihreä, musta tai viininpunainen. Joskus harvemmin hawaijipaitoja tai muuten vaan psykedeelisesti kuvioituja paitoja. Melko usein myös mustia T-paitoja, mieluiten V-aukolla. Usein myös joku kolmesta Muusikoiden.net-paidasta. Kesäisin saattaa olla päällä hihaton paita, mutta tämä on yleensä vain kauluspaidan alla. Housut: Useimmiten farkut, väreinä joko tummansininen tai musta. Yhä useammin myös tavalliset puuvillahousut, väreinä beige ja musta. Nyt kesällä myös vaaleat pellavahousut. Viikonloppuisin saattaa jaloista löytyä nahkahousut, farkkumalliset ja sivunyöreillä. Takit: Nahkatakkeja. Aina suoralla leikkauksella, ei koskaan prätkärotsia tai pilottimallista. Ruskea takki hieman vyötärön alle, saman pituinen musta ja pitkä, puolipohkeeseen ylettävä musta takki talvisin. Kesäisin myös joskus musta nyöritön nahkaliivi. Alushousut ja sukat: Irrelevantteja. Kengät: Joko mustat kävelykengät tai ruskeat nilkkuripituiset bootsit. Talvisin tavataan myös maihareita. Niistä pidän jopa intin jälkeenkin. Korut: Kultainen panssariketju ja rippiristi ohuella kultaisella ketjulla. Sormissa hopeinen claddagh ja muutama teksturoitu hopeasormus. Korvakoruja ajattelin hankkia, kaksi kultaista rengasta olisi kenties tulossa oikeaan korvaan. Tatuoinnit: Olen harkinnut erittäin pitkään, en vieläkään oikein tiedä. En halua jälkikäteen katua mitään, joten mieluiten haluan jotain neutraalia. En mitään tribaalia kuitenkaan, sitä näkee liian usein. Kenties jotain kelttikuviota tai islamilaisia ornamentteja. Paikoiksi olen kaavaillut olkapäätä ja kyynärvartta, koska en usko, että nuo juurikaan venyvät. Siinä on jonkinlaista kuvausta tyylistäni, vaikkakin aika pitkänlaisesti selostettuna. No, minkäs minä sille voin, että en jumita mihinkään tiettyyn klikkiin. -MacGyver |
ganesha 17.06.2004 19:38:23 | |
---|
homomaisesti. (olenhan sivari) :D "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
Kampuzzjeah! 17.06.2004 22:39:12 | |
---|
mulla on yleensä tummansiniset leviksen 516 farkut,joku musta paita yleensä,mokka/pilotti takki,mustat teräväkärkiset nahkabuutsit... "Hevi on paskimmillaankin parasta.." |
Steelgod 18.06.2004 15:29:16 | |
---|
Pää:Mustan letin alta kurkistaa punainen bandana. Takki:Hihaton vaaleansininen farkkutakki jota komistaa kelpo määrä kasari rokkenroll/heavy- bändien hihamerkkejä ja pinssejä (80-luvun tyyliin) Housut:Bootcut farkut (Vaalean siniset) Bootsit:No niitä en hevillä vaihda! "80´s aint coming back, lets celebrate for what´s left from it!" |
BaariMikko 20.06.2004 18:28:00 | |
---|
Joo, seiskarihipihtävästi useasti. Tosin joskus vähän muunkinlaisesti, mutta periaatteessa käytän useiten: -slim fit -t-paitoja -sammareita -ruskeaa vakosamettitakkia -isokauluksisia, värikkäitä kauluspaitoja "BaariMikkoa ymmärtääkseen täytyy olla mieluiten keskivahvassa humalassa" -Järvihirviö |
Pukeudun yleensä tummiin vaatteisiin. Jalassa on alaspäin levenevät Levikset, kenkinä talvella mustat maiharit ja kesällä mustat lenkkarit. Päässä on mustat/tummanruskeat, olkapäille ulottuvat hiukset. Takki on musta tai harmaa. Paita voi kylläkin olla aatteen punainen. Koruista käytän runsaasti hopeasormuksia, yleensä oikeassa 4 ja vasemmassa 3. Vasemmassa korvassa on paksuhko kultarengas. Kesällä tulee myöskin aurinkolaseja käytettyä. Parempi myöhään kuin ei silloinkaan ---> Keep on rockin' |
NORTON 21.06.2004 00:27:36 | |
---|
Spurgumaisesti. Anteeksi! |
Bassballs 21.06.2004 10:45:21 | |
---|
Millai pukeudut (kysymysmerkki) Aloitan boksereista ja yleensä vedän takin niskaan viimeisenä. Maailmassa on kahdenlaisia ihmisiä, joista en pidä: On ihan hyviä tyyppejä ja täysiä persreikiä. Sinä kuulut niistä ensimmäisiin. |
Killer J 21.06.2004 15:35:28 | |
---|
Sillee stylesti. :P Leveälahkeiset pöksyt ja aika usein kauluspaita tai tiukahko t-paita. Luonnollisesti käytän kotona ja esim. lenkillä ihan vaan verkkareita. If I had any feelings, I would have them right now. |
iGor123 29.06.2004 17:31:28 | |
---|
jaa-a,mustat housut , musta paita,takki jos jaksaa pitää,kengat on mita kaapista loytyy. |