Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Musiikkibisnes »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Promootiota varten kontaktilistoja? email?
1
drummer1
01.08.2018 11:24:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Morjens,
 
soitamme raskasta rokkia joka taipuu heviin. Eka sinkku valmiina julkaistavaksi ja kokopitkä on jo valmiina.
 
Kotimaan rock-mediat ovat helposti löydettävissä, eikä niitä ole kuin muutamia, joten tämä puoli hoidossa. MUTTA mistä saisimme valmiita kontakilistoja ulkomaisista rock/hevi -medioista? Haussa siis perinteisiä email osoitteita verkkomedioista. Vastaavia kuin Suomessa Kaaoszine, Imperiumi jne.
 
Ja kyllä, olen googlannut ja löytyy, jos jonkinlaista listaa, mutta ei käytännössä mitään järkevää. Ei maakohtaisia medioita, eikä myöskään maililistoja.
 
Inverseä olen tämän puolesta kontaktoinut ja sieltä ilmeisesti apua saisikin. Tuleeko mieleen muita vastaavia suomesta?
 
Kiitos jo valmiiksi!
 
-Hoel
 
Viocress
06.08.2018 15:10:01
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Promootiopalveluita on netti väärällään, hinnat luokkaa 50-100e. Lähettävät tuhansiin medioihin tiedotteen ja niistä muutama saattaa tiedottaa asiasta sivuillaan.
Toinen vaihtoehto että itse etsit kaikki maailman mediat ja keräät yhteystiedot, ei maksa muuta kuin aikaa (esim 4000 mediaa/1min etsintä per media = 2,78 päivää).
 
saarnimusic.com - Studio, Record Label & Musician services
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «