Absoluuttinen Nollapiste julkaisee syyskuussa tupla-CD-kokoelman "Sortovuodet 1994 - 2004", joka sisältää Ei ilmestynyt -EP:n, singlejen B-puolet (demoja lukuunottamatta), kappaleen Kun tanssi on valmis, Suljettu-liven Tavastian keikalta 1.11.2001 sekä kaksi uutta Janne Halmkronan tuottamaa kappaletta "Romanttinen komedia" ja "Toukokuun leikit". www.karppanen.com/an Jeah! Tuo Suljettu - live on jo tarpeeksi painava syy ostaa tuo. Ja beepuoletkin on kaikki. Lihava sinkku hakee kontaktia |
rakki 20.06.2004 17:03:40 | |
---|
Wau, hienolta kuulostaa. Ehdoton hankinta levyhyllyyn. Nyt ei tarvitse enää metsästää Ei ilmestynyttäkään niin haukkana, jos sen kerta saa noinkin 'helposti'. Ääliöt hintit. |
Zed 20.06.2004 17:19:21 (muokattu 20.06.2004 17:23:06) | |
---|
Hienoa. Eipä mulla muuta. E: Mutta vasta syyskuussa. Taas saa maha kuralla odotella puoli vuotta. Toisaalta ei toivo ajan kuluvan jotta voisi nauttia kesän suloista raikkautta täysin tissein. Pussataanko? |
sikanaama 20.06.2004 18:48:25 | |
---|
Hienoa. Eipä mulla muuta. E: Mutta vasta syyskuussa. Taas saa maha kuralla odotella puoli vuotta. Toisaalta ei toivo ajan kuluvan jotta voisi nauttia kesän suloista raikkautta täysin tissein. HILJAA! Paskat puolvuotta vaan kolmisen kuukautta. Huippu juttu on tämä. Vein sukaltani neitsyyden. |
paranoid android 20.06.2004 19:35:36 | |
---|
Tuo on kyllä pakko ostaa. "No, I dont own any cars - just a tank. Cars are rubbish. If I buy things, I like to fucking get good things. Not boring things. You've got to spend your money on good things." - Richard D. James |
mustakaapu_3 20.06.2004 22:30:04 | |
---|
Joo, taitaapa olla mielenkiintoinen lätty tulossa! Kyllä tuo suljettu live on ainakin yksi seikka minkä takia taidan sijoittaa, mutta kuulostaa nuo singlejen b-puoletkin mielenkiintoa herättäviltä. Näin absot viime kesänä qstockissa ja soittivat vielä silloinkin aika paljon matskua suljettu-levyltä ja se oli ainaki aika jees. Levyyn nähden livenä on isoa plussaa ne pitkät jamitteluosiot. Komppisektio elää terveempää elämää! |
Nimismies 21.06.2004 10:05:41 | |
---|
Jaahas, taas meikäläisen lompakko tyhjenee yhden sievoisen 20 euron verran. Hieno juttu. Kaikista eniten ottaa kuitenkin pannuun, että mua ja Turboa sanotaan häiriköiksi. Mielestäni häirikkö on sellanen floodaaja, jolla ei ole mitään asiaa ja ainut missio on häiritä muiden keskustelua. - Mahe |
1960-1980 21.06.2004 21:39:10 | |
---|
Pakkohankinta. Vihdoinkin pääsee kuulemaan tuon Perheenjäsen määrittelee.. -kappaleen. Tommihan kuulemma huusi äänensä rikki ennen tuon kappaleen nauhoittamista. Suljettu live on myöskin varsin mukava bonus. |
Hotakainen 22.06.2004 18:42:39 | |
---|
Höh. Lisää rahanmenoa. |
sepeli 22.06.2004 21:40:26 | |
---|
Oi loistavaa! "Tähän en tietoisesti pyrkinyt!" -Aku Ankka |
Jalmis 23.06.2004 10:56:19 | |
---|
Vaikuttaa aika mielenkiintoiselta kokoelmalta. Paljon biisejä, joita ainakaan minä en ole kuullut, kun noita b-puolia ovat. Lisäksi vielä Suljettu-live. Aika nannaa! Se oli elämäni omituisin joulu. |