Saami 19.06.2004 13:52:18 | |
---|
- laukausten blokkaus liian tehokasta. Tätä saa säädettyä. Vai meinasitko, ettei riitä? |
Diagnostica 19.06.2004 14:32:58 | |
---|
Tätä saa säädettyä. Vai meinasitko, ettei riitä? Nollaan oon sen säätänyt, mutta ei riitä. "Tosimies on kuullut ukkosen jyrinän ja nähnyt hevosen paskantavan." |
Rocktähti 19.06.2004 18:45:23 | |
---|
Itse aloitin juuri tänään NHL 2002 uuden kauden. Laitoin pelin pitkästä aikaan takaisin koneelle.. 6 peliä pelasin joista tuli 5 voittoa ja 1 tappio. (hävisin viimeisen peli NYI:lle 0-2.) Joukkue on tietysti Carolina (Arturs Irben takia, onnea Columbukseen), joukkueeseen tehty kaksi muutosta, olen itse joukkueessa, ja tein kauppoja Tampan kanssa ja "sain" Brian Holzingerin, näin muodostamme Jeff O`neillin kanssa liigan vaarallisimman hyökkäyskolmion! Taitaa olla 6 pelissä tältä ketjulta tehtynä 6 maalia.. Hoho! Raportoin kauden jatkuessa lisää.. 28.5.-10.8 PESÄLOMA! |
Diagnostica 20.06.2004 13:47:30 | |
---|
No niin, aloitin playoffit uudestaan ja tässä raportti: Eka peli: Äijät luisteli jostain syystä helvetin liukkaasti, mistä seurasi se että asenne ja keskittyminen olivat vain 95 % ja kuten tiedämme (kiitos Juhani Tammisen), niin siitä seuraa 50 % suoritus. Löysäilin lopussa ja jouduttiin jatkoajalle ja 3-2 hävisin. Maalivahtini McLennan pelasi helvetin hyvin. Toka peli: Tällä kertaa asenne oli kohdallaan. Toisen erän alussa karkasin 5-1 johtoon, mutta en lopettanut pelaamista (koska muistin kevään 2003 mm-kisat). Voitto tuli lopulta numeroin 8-4. Mallia näytti Iginla, joka iski tehot 3+2. On muuten perkele ihme äijiä vastustajalla. Etenkin J Allison näyttää ehtivän joka paikkaan yhtä aikaa. Vastustajan ykkösketju vastaakin joukkueen maaleista. Olenkin ottanut sen taktiikan, että ketjun ollessa jäällä, pyrin vetämään kiekon vain pitkänä päätyyn. "Tosimies on kuullut ukkosen jyrinän ja nähnyt hevosen paskantavan." |
ozz3 20.06.2004 14:32:29 (muokattu 20.06.2004 15:39:22) | |
---|
Joo, alotan kohta omat playoffit. Sitä ennen haluaisin kumminkin apua, mistä saa ladattua kappaleiden tuontiohjelman? "In the words of AC/DC: We roll tonight... to the guitar bite... and for those about to rock... I salute you." |
ozz3 20.06.2004 15:39:05 | |
---|
Ensimmäinen ottelu Colorado - Minnesota 9-8 Olipa ottelu! Aluksi pelaajat varsinkin maalivahti Aebischer olivat aivan unessa ja Minnesota meni helposti kolmen maalin johtoon. Sitten pelaajat heräsivät ja Milan Hejduk aloitti taistelun uudelleen tekemällä kaksi hienoa maalia. Sitten alkoi vuoristorata: välillä johdimme 5-3 sitten taas olimme häviöllä 7-5. Kolmannen erän lopulla olimme häviöllä 8-7, mutta onneksi yksi ottelun suurimmista hahmoista, Adam Foote tasoitti pelin 23 sekunttia ennen loppua. Jatkoaikaa pelattiin 1min 30sek, kun Joe Sakic iski Paul Kariyan syötöstä komean rystylaukauksen yläkulmaan. Ansaitsimmen voiton ja tätä on syytä hieman juhliakkin, mutta seuraava ottelu tulee olemaan vaikea kun matkustamme Minnesotan kotiluolaa kohti. I Am Very Proud Of My Boys. "In the words of AC/DC: We roll tonight... to the guitar bite... and for those about to rock... I salute you." |
aust 20.06.2004 15:59:58 | |
---|
Ensimmäinen ottelu Colorado - Minnesota 9-8 Olipa ottelu! Totta puhut An Elk. Kyy. |
mistä saa ladattua kappaleiden tuontiohjelman? Oon käyttänyt tätä (PC DITTY IMPORTER): http://nhl2002.ea.com/en/downloads.html Muuta tiedostot ohjelmalla ja laita musiikit kansioon: C:/Documents and Settings/Omat tiedostot/NHL 2004/USER/ditties/GENERIC Pelikatkojen ja tappeluiden aikana ainakin ne omat musiikit soi. Vinkki: Ei kannata laittaa kappaletta, jossa on puoli minuuttia tyhjää alussa. Kunnon jalkapallonumerot 9-8! Meneekö moken vai omaan piikkiin takaiskumaalit? Edit: Ei näköjään näytä tuossa kansiopolussa kauttamerkkejä, joten laitoin kenomerkit. Edit2: Asetuksista sitte äänet->tuotu. "Tosimies on kuullut ukkosen jyrinän ja nähnyt hevosen paskantavan." |
ozz3 20.06.2004 18:11:45 | |
---|
Kunnon jalkapallonumerot 9-8! Meneekö moken vai omaan piikkiin takaiskumaalit? Öh...itse asiassa kummankin piikkiin. Veskari päästi pari todella helppoa, mutta minä taas otin vähän liikaa rangaistuksia. "In the words of AC/DC: We roll tonight... to the guitar bite... and for those about to rock... I salute you." |
Alesis 22.06.2004 15:33:40 | |
---|
no noh, mites kolmas playoff kamppailu meni? entä neljäs? kerro kerro! :D |
Diagnostica 22.06.2004 17:31:22 (muokattu 22.06.2004 17:40:11) | |
---|
Raportoin kahden pelin kulun suoraan täältä Los Angelesista, koska lentoni ei ole vielä lähtenyt Calgarya kohti: Kolmas peli päättyi 5-2 voittoon. Siitä kerrottavaa sen verran että eka erän alku on paha, v***n paha. Ei ollut eka kerta kun eka vaihdon jälkeen vastustaja johtaa 1-0. Mutta meikän laajempi materiaali ja maalivahti McLennan ratkaisivat voiton. Kauden alussa yritin hommata Kiprusoffin veljessarjan nuorempaa maalinsuulle, mutta San Jose ei myynyt. Treidasin sitten itselleni Vesa Toskalan, joka pelasi puolet runkosarjan peleistä. Nyt playoffeissa McLennan on pelannut joka pelin ja voittavaa maalivahtiahan ei vaihdeta, right? Neljäs peli loppui juuri ja voitto tuli 7-2. Numerot hämäävät, koska vielä kaksi minuuttia ennen loppua peli oli 4-2. Viides maali olikin erikoinen. Saprykin lähti rynnimään maalia kohti ja pakki taklasi nurin, mutta kiekko lipui maaliin. Paikallisen Pentti Lindgrenin mukaan todennäköisyys oli 50-60 onnistuisiko maalinteko tuollaisen kikan avulla. Vielä kun Brashear otti jäähyn, niin peli oli selvä ja tekaisin vielä kaksi maalia. Seuraavassa pelissä kotiluolassa Saddledomessa sarja on ensimmäistä kertaa katkolla. Los Angeles vaikenee. "Tosimies on kuullut ukkosen jyrinän ja nähnyt hevosen paskantavan." |
HaloOfFlies 22.06.2004 19:26:16 | |
---|
Oon käyttänyt tätä (PC DITTY IMPORTER): http://nhl2002.ea.com/en/downloads.html Muuta tiedostot ohjelmalla ja laita musiikit kansioon: C:/Documents and Settings/Omat tiedostot/NHL 2004/USER/ditties/GENERIC Pelikatkojen ja tappeluiden aikana ainakin ne omat musiikit soi. Vinkki: Ei kannata laittaa kappaletta, jossa on puoli minuuttia tyhjää alussa. Kunnon jalkapallonumerot 9-8! Meneekö moken vai omaan piikkiin takaiskumaalit? Edit: Ei näköjään näytä tuossa kansiopolussa kauttamerkkejä, joten laitoin kenomerkit. Edit2: Asetuksista sitte äänet->tuotu. Mikseihän mulla kuulu nuo omat musat pelissä? Vaikka olen niitä tuonne Generic-kansioon pistänyt "Kun sä olet tornissa, sä olet siellä ylhäällä ihan up yours", Matti Nykänen |
Diagnostica 23.06.2004 18:16:11 | |
---|
Mikseihän mulla kuulu nuo omat musat pelissä? Vaikka olen niitä tuonne Generic-kansioon pistänyt En oo itekään kuullut kuin pelikatkojen aikana. Ja tehty on toimenpiteet mitä aikaisemmassa viestissä kerroin? Yeah, nyt on välieräpaikka hallussa. Viimeisessä ottelussa otin voiton 5-2. Pääarkkitehtina hääri Jarome Iginla, joka tälläsi toisen kypärätemppunsa tässä sarjassa. Hän tuumasi vaatimattomasti haastattelussa että sama se kuka ne maalit tekee. Sarjan ratkaisi puolelleni tasaisuus. Vastustaja oli yhden ketjun varassa, kun taas itse pyöritin neljän ketjun rulettia, jotka kaikki pystyivät maalintekoon. Maalivahtipeli on toiminut todella hienosti, mutta odotan että milloin se repsahtaa. Nyt nollataan tilanne, sillä jo huomenna vastassa on Minnesota Wild, jota vastaan oli vaikeuksia runkosarjassa. Lähden pelaamaan omaa peliä. "Tosimies on kuullut ukkosen jyrinän ja nähnyt hevosen paskantavan." |
HaloOfFlies 23.06.2004 18:22:52 | |
---|
En oo itekään kuullut kuin pelikatkojen aikana. Ja tehty on toimenpiteet mitä aikaisemmassa viestissä kerroin? Yeah, nyt on välieräpaikka hallussa. Viimeisessä ottelussa otin voiton 5-2. Pääarkkitehtina hääri Jarome Iginla, joka tälläsi toisen kypärätemppunsa tässä sarjassa. Hän tuumasi vaatimattomasti haastattelussa että sama se kuka ne maalit tekee. Sarjan ratkaisi puolelleni tasaisuus. Vastustaja oli yhden ketjun varassa, kun taas itse pyöritin neljän ketjun rulettia, jotka kaikki pystyivät maalintekoon. Maalivahtipeli on toiminut todella hienosti, mutta odotan että milloin se repsahtaa. Nyt nollataan tilanne, sillä jo huomenna vastassa on Minnesota Wild, jota vastaan oli vaikeuksia runkosarjassa. Lähden pelaamaan omaa peliä. Tänään kokeilin uudestaan laittaa biisejä, ja nyt onnistui, kun laitoin kappalevalikoimaksi pelkästään tuodut biisit ääniasetuksista. "Kun sä olet tornissa, sä olet siellä ylhäällä ihan up yours", Matti Nykänen |
Diagnostica 26.06.2004 12:58:46 | |
---|
Pelasin tässä parissa päivässä toisen kierroksen ottelut Minnesotaa vastaan ja menin jatkoon voitoin 4-0. Vain viimeinen peli oli tiukka taistelu. Ottelusarjan aikana huomasin, että ei riitä pakeilla nopeus alkuunkaan, mutta onneksi on muutama liukas hyökkääjä, niin saa maalit tehtyä. Erittäin ylpeä olen siitä, että vastustajan ykkösketju ei päässyt rellestämään, sentteri Gaborik sai aikaiseksi vain yhden syöttöpisteen! Ja jos vielä kehun niin en pelannut ykkösmiehistölläni. Viimeisessä pelissä tuomari puhalsi mulle 5 kakkosta ja vastustajalle ei yhtään. Kolmannen erän puoliväliin asti olin häviöllä 2-1, kunnes Janne Laukkanen teki kiekonkuljetussoolon omalta puolustusalueeltaan ja tilanne oli 2-2. Heti seuraavassa vaihdossa vastustaja siirtyi uudelleen johtoon "homolämärillä". Kutsun sitä tuolla nimellä, koska se on tietokoneen oma spesiaalikikka. Parin vaihdon päästä Iginla tasoitti peli ja mentiin jatkoajalle, jossa sama mies niittasi osuman läpiajosta ja juhlat alkoivat. Minnesota muuten voitti laukaukset 50-26. Seuraavaksi alkavissa konferenssifinaaleissa onkin vastassa Detroit. Nyt joutuu kyllä keskittymään ihan tosissaan, jos meinaa voittaa. Toivottavasti pelaavalle maalivahdille sattuu hyvät pelipäivät ja pakitkin jaksais luistella. "Tosimies on kuullut ukkosen jyrinän ja nähnyt hevosen paskantavan." |
Diagnostica 06.07.2004 20:08:51 | |
---|
Nostan tän ylös ja raportoin viimeisen kerran tapahtumista tältä kaudelta. Voitin sitte Stanley Cupin Calgarylla! Mutta sitä ennen konferenssifinaaleissa kaatui Detroit 4-1. Otteluvoitoista huolimatta ihmettelen miksi tietokone koukki hirveästi vaikkei ois tarvinnu ku luistella nopeampina rinnalle ja ottaa kiekko. Tuomari puhalsi ihan ok jäähyjä, vaikka enempäänkin olisi ollut aihetta. Sitten finaaleihin, joissa vastaan asettui yllätysjoukkue Atlantasta. Siirryin ottelusarjassa jo 3-0 johtoon, kunnes Atlanta voitti kaksi seuraavaa peliä. Eniten kismittää tämä toinen peli. Olin jo 4-2 johdossa, mutta Atlanta tuli tasoihin ja sitten tapahtui se mitä pelkäsinkin: Nimittäin "homolämäri" 16 sekuntia ennen loppua. Kyllä oli siinä tilanteessa tunteet pinnassa ja kirosin taas tätä pelin epäreiluutta. Joka tapauksessa oli viimeistelyongelmia. Kuudennessa pelissä keskityin taas hyökkäyspeliin ja voitin 6-2 mm. Selänteen kahden ylivoimamaalin ansiosta. Kun summeri soi oli helpottunut olo, sillä kausi päättyi Stanley Cupin voittoon! Ensimmäiseksi kävin ajamassa playoffpartani tai minun tapauksessani sängen pois. Nyt voi taas liikkua ihmisten ilmoilla ilman pelkoa häkkiin joutumisesta. Ensi kaudelle saatan tehdä nuorennusleikkauksen treidaamalla muutaman pelaajan varausvuoroja vastaan. Saa nähä pidänkö joukkueessa Iginlan ja Selänteen, koska Iginla vaatii 12,5 milliä ja Selänne 9,5 ensi kaudesta. Mättivät kyllä lähes 40 maalia yhteensä playoffeissa. Että näin. "Tosimies on kuullut ukkosen jyrinän ja nähnyt hevosen paskantavan." |