tuskiz 17.06.2018 00:58:05 | |
---|
Ei kukaan halua noin rumaa kitaraa. Ylläolevan kirjoituksen sisällöstä vastuu on aina lukijalla. |
hallu 17.06.2018 10:02:00 | |
---|
BugBadWolf: https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1368917 Eikö väki tunne Flaxwoodia, vai miten tämä voi olla tällä hinnalla vielä täällä? https://www.dlxmusic.fi/tuotteet/ki … flaxwood-rautia-2hb-tsb-fix-b-stock Siinä verroksiksi käytetyn hintaa kaupassa. Vähennä satanen tallan takia ja laske, paljonko tuon pitäisi maksaa. Tuntee varmaan, mutta taitaa jengi olla vaan niin puuorientoitunutta. Itseäni nää vaihtoehtoisest matriaalit kiehtoo niiden vakauden takia. Onko peräti niin että flaxwoodissa ei edes ole kaularautaa? siinä jäisi yksi säätöhomma pois päiväjärjestyksestä ja varsinkin liikkuvan soittajan keppinä vakaa kitara olisi ihan vertaansa vailla. Mä olen kokeillut vaan sitä sun Flaxwoodia kun vähän silloin hipelöin. Tykkäsin kovasti oli hyvä keppi ja ihan erityisesti tykkäsin niistä mikeistä SD Antiquetko ne nyt oli. Olen jopa harkinnut hankkivani semmoiset tohon tokaihin, mutta toisaalta Tokain omat mikit on ihan hyvät niin en ole ollut vielä motivoitunut niitä vaihtamaan. Toinen innovatiivinen kitara josta tykkäsin oli se musafasun Magnesiumkitara, jonka merkkiä en ikinä muista. Sellainenkin oli torilla hiljattain 800 siitä huuteli, kai se meni kaupaksi sitten. Mun omat kitarat on edelleen puuta, mutta hyvin voisin kuvitella itseni soittamassa Falxwoodilla tai magnesiumilla. Mun jutut on täyttä mutua.... tietolähteeksi minusta ei ole ja mielipiteeni perustuu tunteisiini eli siihen miten toivoisin maailmassa asioiden olevan järjestetty. Älä ota tosissasi puheitani...... |
TTV 17.06.2018 10:09:22 | |
---|
hallu: Onko peräti niin että flaxwoodissa ei edes ole kaularautaa? . Kyllä niissä kaularauta on, eihän se kaula muuten mukautuisi eri vireisiin ja kielivahvuuksiin. Toki täytyy sanoa, että Flaxwoodin kaula on jäykempi ja tarvii huomattavasti vähemmän säätöä eri vireiden kanssa kuin suurin osa omistamistani puukauloista. "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
BugBadWolf 17.06.2018 15:14:06 (muokattu 17.06.2018 15:15:18) | |
---|
hallu:...Magnesiumkitara, jonka merkkiä en ikinä muista. Sellainenkin oli torilla hiljattain 800 siitä huuteli, kai se meni kaupaksi sitten... Oli kai myynnissä joo. En minäkään muista mitään, mutta kun kävin tuossa telineellä lukemassa, niin siinä seisoo Ogre Magnavox ;D Missään ei ole niin paljon sustainia kuin tuossa. Ja ei. Ainakaan omassa Flaxwoodissa ei ole kaularautaa säädelty eikä se ole osoittanut minkäänlaisia merkkejä sellaisen tarpeesta. Juuri nyt en aio varmistaa, liekö sitä olemassakaan. M En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
petrip 05.07.2018 10:08:15 | |
---|
T-kaupan "torilla" Bognerin säröt tarjouksessa: Blue - 139€ Uberschall - 99€ Never trust someone who tells you to trust them. Trust me. |
Shredator 05.07.2018 10:43:10 | |
---|
petrip: T-kaupan "torilla" Bognerin säröt tarjouksessa: Blue - 139€ Uberschall - 99€ Huhhuh onpa halpaa. Liekkö varaston poismyynti ennen Ecstasyjen uusien versioiden tuloa? Niitä esiteltiin jo Talvi-NAMM:ssa. Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
Boogierooster 09.07.2018 09:11:44 | |
---|
Shredator: Huhhuh onpa halpaa. Liekkö varaston poismyynti ennen Ecstasyjen uusien versioiden tuloa? Niitä esiteltiin jo Talvi-NAMM:ssa. Eikö ollut niin, että NAMMissa oli esittelyssä ainoastaan pienemmät versiot noista alkuperäisistä? Kuvien mukaan ainakin boost-puoli puuttui. Luulisi, että vanhat pysyvät edelleen myynnissä... |
Shredator 09.07.2018 09:19:30 | |
---|
Boogierooster: Eikö ollut niin, että NAMMissa oli esittelyssä ainoastaan pienemmät versiot noista alkuperäisistä? Kuvien mukaan ainakin boost-puoli puuttui. Luulisi, että vanhat pysyvät edelleen myynnissä... Juu, niistä puuttui se boosteripuoli. Mun mielestä se on ollut vähän tarpeeton muutenkin. Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
Haeroe 09.07.2018 12:10:46 | |
---|
Shredator: Juu, niistä puuttui se boosteripuoli. Mun mielestä se on ollut vähän tarpeeton muutenkin. Jaa-a, sillä saa kaksi eri spedua yhdestä, joista molemmat on käyttökelpoisia. Nää lienee niitä kuuluisia makuasioita. Minkä tahansa piisin voi soittaa miten tahansa. |
Shredator 09.07.2018 12:19:27 | |
---|
Haeroe: Jaa-a, sillä saa kaksi eri spedua yhdestä, joista molemmat on käyttökelpoisia. Nää lienee niitä kuuluisia makuasioita. Niinpä. En ole itse siitä boosterista saanut hirveästi irti. Headroom tulee aika nopeasti vastaan eli volume ei juurikaan lisäänny ja se gain boostikaan ei vedä vertoja toisella od:lla stäkkäykselle. Näin siis minun laitteilla. Muuten kyllä lähes täydellinen säröpedaali. Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
Snapo 09.07.2018 19:43:01 (muokattu 09.07.2018 19:43:21) | |
---|
Mule-setti vilahti tänään 150e, ei meinaan montaa minuuttia pysyny. Persetti kun piti lähteä arpomaan... "Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." |
Vainottu 17.07.2018 10:21:36 | |
---|
petrip: T-kaupan "torilla" Bognerin säröt tarjouksessa: Blue - 139€ Uberschall - 99€ Nyt on sen verran kilpailukykyinen hinta että oli pakko laittaa sininen tilaukseen. Punainen ainakin oli todella kova pedaali niin toivotaan että sininen toimii yhtä hyvin. Hymyile, nosta kädet ilmaan, sano lyhyt selkeä lause. |
petrip: T-kaupan "torilla" Bognerin säröt tarjouksessa: Blue - 139€ Uberschall - 99€ Jep, kiitos vinkistä, tänne lähti Uberschall. Joskus aiemminkin tuli katseltua moista mutta ei raaskinut yli 200 euroa laittaa. Metal meets the bone! |
Tinippa84 27.07.2018 11:28:37 | |
---|
https://www.facebook.com/crimsondimensionofficial/ |
Tinippa84 28.07.2018 16:34:57 | |
---|
https://www.facebook.com/crimsondimensionofficial/ |
Icy-Sun 04.08.2018 13:28:37 | |
---|
|
Gary the pine 10.08.2018 22:53:26 | |
---|
Halpaa ja kaunista japanian toksua, perkele kun nää on aina jossain hevonperseessä itestä katottuna, heti hakisin jos olis ees parinsadan kilsan säteellä. Aivan turha alkaa jännittämään matkiksen kesähessujen kanssa... https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1383933Tulin, näin, paskoin housuun. |
VIPMetal 10.08.2018 23:10:35 (muokattu 10.08.2018 23:10:52) | |
---|
Gary the pine: Halpaa ja kaunista japanian toksua, perkele kun nää on aina jossain hevonperseessä itestä katottuna, heti hakisin jos olis ees parinsadan kilsan säteellä. Aivan turha alkaa jännittämään matkiksen kesähessujen kanssa... https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1383933 Onpas lähellä. Harmi ku ei oo rahaa... =/ |
tuskiz 11.08.2018 00:01:35 | |
---|
Epäilyttävän halpa, suattaapi olla "kuraisia" leppärunkosia halpisjapseja. Ylläolevan kirjoituksen sisällöstä vastuu on aina lukijalla. |
Suurvisiiri69 16.08.2018 05:54:46 | |
---|
Mainostan nyt omia, mutta laitoin aika kohtuuhinnan 3 kimpalle, eli ESP LTD MH-1000, Jackson RR5 Pro ja BC Rich Jr V, kaikki 3 lähtis tasan tonnilla. 666 ja heviä saatana. |