Tulipa tilattua Helsingin keikka tuolta jo aikaa sitten ennakkoon, ja normaalistihan ne keikat sinne tulee parin päivän viiveellä. Nyt kuitenkin siellä sanotaan että puolessavälissä heinäkuuta euroopan kiertue sinne päivitetään! Syynä on huonot nettiyhteydet ja kiire. Euroopassahan saa jo kotitalouksiinkin 10-megasen nettiyhteyden, eihän se nyt siitä voi olla kiinni. Sanoisivat edes reilusti että viettävät siellä lomaa, niinkun todellisuudessa varmaan tekevät. Kakka on katoava luonnonvara. |
lxi 20.06.2004 15:26:57 (muokattu 21.06.2004 19:39:31) | |
---|
Syynä on huonot nettiyhteydet ja kiire. Euroopassahan saa jo kotitalouksiinkin 10-megasen nettiyhteyden, eihän se nyt siitä voi olla kiinni. Arvaapa paljonko kymppimegainen verkko hyödyttää palvelua jolla on oletettavasti satoja tuhansia käyttäjiä? Jos uutta piuhaa vetävät, niin aikaahan siinä menee. EDIT: Pahoitteluni, käsitin jutun väärin ja typerehdin. |
mrk 20.06.2004 20:43:48 | |
---|
Arvaapa paljonko kymppimegainen verkko hyödyttää palvelua jolla on oletettavasti satoja tuhansia käyttäjiä? Jos uutta piuhaa vetävät, niin aikaahan siinä menee. No ne palvelimet on aivan varmasti jenkeissä miltä ladataan... eihän niiden tarvisi kuin saada uploadattua keikat serverille. Luulisi onnistuvan. Esim joku Pearl Jam sai Australiasta asti keikat seuraavaksi päiväksi mp3 muodossa serverille ja vielä cd versiot painoon ja jakeluun muutaman päivän sisällä. |
PekkaRii 20.06.2004 21:14:06 | |
---|
Mä olen ihmetelly samaa. Voipi olla, että se henkilö(t), joka sitä hoitelee on kiertueella mukana hommissa, eikä ehdi editoida jne. niitä kuosiin.....tai mistä minä tiedän....ainaki Kenkki rundilla ne päivitti koko ajan sivustoa. Ehkä sitten ei ole nettiä. "Now that Poison's out of the way, we can go right to the top." - James Hetfield, Metallica, Rip Magazine, November 1991 |
myrtonen 21.06.2004 19:07:39 | |
---|
No ne palvelimet on aivan varmasti jenkeissä miltä ladataan... Eihän niiiden tarvisi kuin saada uploadattua keikat serverille. Tätä mä just tarkotin... Niitten laitteissa on varmaan jenkkiläiset pistokkeet ja käyttöjännite, ni ei toimi Euroopassa... Ihan perseestä tuo hitaus. Kakka on katoava luonnonvara. |