Aihe: Mitä bändipaitoja?
1
Zuey
19.06.2004 13:58:42
1. Siis mitä/minkälaisia bändipaitoja omistat?
2. Mistä ostit ja mikä oli hinta?
3. Mitä tykkäät paidasta, kuinka hyvin pysynyt kuosissaan?
Jotain ekstraa kanssa voi kertoa.

Minusta..
1. Mulla kolme bodomin paitaa, diablon t-paita ja extolin t-paita.
2. Kaksi bodom-paidoista - hinta 25 ezaa- ostin t-paitoina mutta kun ei miellyttänyt toi "telttamalli" niin ostin punasen ja mustan tavallisen pitkähiasen t-paidan, leikkasin kuvat t-paidoista ja ompelin ne noihin pitkähiasiin. Molemmille paidoille tuli tämän jälkeen arvoa noin 38 euroa. Jotakuinkin kalliit oli minun kukkarolleni. Nämä ostin siis koskikeskukesta silloin kun siinä oli se paitakauppa. Siirtynyt jonnekkin, en muista.
Sitten yhden potom t-paidan ostin sauna open airista, ihan normi, musta ja edessä lukee COBHC. Hinta 20 ezaa.
Ja diablo paita, t-paita mallia "teltta" mutta kyllä sitä käyttää, edessä lukee diablo ja takana "ei paskin mutta heikoimmasta päästä". Hinta 17 ezaa.
Ja extolin paita, t-paita, edessä EXTOL ja takana onko se synergy platan levynkannet. Hinta 19 ezaa.
3. Ihan jees, tosin tietenkin diablon paidasta oisin toivonu sellasta neiti-paitaa, siis tiukempaa versiota, mutta kyllä toikin ihan palvelee.

Omistan aivan liian vähän bandipaitoja, lisää aion hankkia ehdottomasti heti, kun on varaa ja aikaa. Soadin paidasta haaveilen ja northerin.. ja onhan noita.
Näetkö? En minäkään.
Dunga
19.06.2004 15:31:00
Olisit kirjottanut johonkin vanhaan topiciin, näitä paita-threadeja on jo ihan liikaa.
You can crush us, you can bruise us, but you´ll have to answer to...oh, Guns Of Brixton IMIK #4 [Kyllä lähtee]
Dunga
20.06.2004 14:46:52
http://muusikoiden.net/keskustelu/p … p?c=21&t=60689&o=0&co=0

Tuossa vaikka yksi, siitä laajentamaan vaikka.
Koittivat heittää mua jollain muusinuijalla... IMIK #4 [Kyllä lähtee]
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)