geeza: europe oli kyllä kova. john norumilla oli koko festarin parhaat kitara saundit ja omaan makuun varmaan myös kovin kitaristi koko festareilla. Esitän eriävän mielipiteen. Festareiden kovin kitaristi soitti Europen kanssa samaan aikaan toisella lavalla, Lauri Porran remmissä Kosonen! Norumin soundi oli kyllä mukavan pehmeä. Festarin kovin keikka oli omaan makuun Meshuggah, sitähän sitä eniten odottikin. Olipa muuten Pattonilla äkänen mutta samalla niin vaivattoman oloinen ördä! "Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." |
Snapo: Esitän eriävän mielipiteen. Festareiden kovin kitaristi soitti Europen kanssa samaan aikaan toisella lavalla, Lauri Porran remmissä Kosonen! Norumin soundi oli kyllä mukavan pehmeä.
Ei muuten Porran bändi soittanut Europen kanssa samaan aikaan. Porran ja Kososen musisoinnin kanssa samaan aikaan oli Insahn. Joka kyllä minulla vei voiton kuunneltuani hetken Porraa ja Kososta, josta olisin halunnut pitää juuri Kososen vuoksi, mutta en pitänyt. Ja Europen peittosi minulla sitten vähän myöhemmin mainio Grave Pleasures. |
Kolmesta päivästä jäi käteen Clutch itselle uutena artistina ja sehän on jo hyvä saldo. Pääpaino on positiivisessa niin esiintyjien kuin järjestelyjen osalta, joskin on pakko todeta että joku Carpenter Brut alueen toisella suurlavalla oli vähintäänkin outo kiinnitys. Samaa voisi sanoa Pattonin taideprojektista, nämä olisi huoletta voinut tunkea sinne neljän seinän sisään. |
sustain65: Ei muuten Porran bändi soittanut Europen kanssa samaan aikaan. Porran ja Kososen musisoinnin kanssa samaan aikaan oli Insahn. Joka kyllä minulla vei voiton kuunneltuani hetken Porraa ja Kososta, josta olisin halunnut pitää juuri Kososen vuoksi, mutta en pitänyt. Ja Europen peittosi minulla sitten vähän myöhemmin mainio Grave Pleasures. No perskele, niinpä taisi olla, muisti temppuilee. "Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." |