Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Legendat Seppo Hovista
1 2
Anonymous-jazz
01.07.2018 04:18:31 (muokattu 01.07.2018 04:19:56)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näitä juttuja on aika paljon kuullut, että Seppo Hovi oli nuorena varsinainen bilettäjä ja soitti myös kerran keikalla pianoa sillä 11:llätoista sormellaan.
 
Seppohan ei tästä jutusta ole suostunut puhumaan yhdenkään toimittajan kanssa ja Joonas Hytönen Showsta sekin kohta leikattin pois ja Tuomas Enbusken haastattelusta hän käveli ulos kun Enbuske tiedusteli tästä legendasta.
 
Vaikka Hovi oli 60- ja 70-luvulla varsinainen legenda. Niin lopulta sitten hän kuitenkin laittoi korkin kiinni 70-luvun puolivälissä kun huhujen mukaan oli mm. kännispäissään hypännyt Vanhalla ylioppilastalolla verhoihin ja meinasi käydä huonosti.
 
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
EP
01.07.2018 14:31:35 (muokattu 01.07.2018 14:56:40)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huippu muusikko, monessa mukana kunnioitan kovasti!
 
https://www.youtube.com/watch?v=Dmn8N-RdG3I
 
E: Kyllähän siinä hieman niitä nuoruuden hullutuksia sivuttiin sen paremmin erittelemättä. Eikös niitä kaikilla ole jonkin asteisia?
 
baron
01.07.2018 18:07:58 (muokattu 01.07.2018 18:08:35)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä oon ollut pari kertaa samassa paikassa keikalla kuin Seppo. (Mä soitin humppaa, hän esiintyvää)
 
Erittäin sympaattinen tyyppi, kun kuuli että mä oon kiipparisti niin kohteli mua kolleegana!!!
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Eläkeläissoittaja
02.07.2018 04:42:17
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jokaisella on hölmöilyjä nuoruudessaan ja etenkin, kun on alkoholista kysymys. Miksi soittajat, tunnetutkin, olisivat joku poikkeus? Eipä noita kaikkia omiaankaan viitsi esiin kaivaa ja julkisesti muistella kuin joskus ehkä vain joidenkin hyvien kaverien kesken, mitä kukakin on toilaillut ja vielä, kun mitään hyvin vakavaa rikosta ei ole toivon mukaan tehnyt. :)
 
Epämuusikko
03.07.2018 00:42:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eläkeläissoittaja: Jokaisella on hölmöilyjä nuoruudessaan ja etenkin, kun on alkoholista kysymys. Miksi soittajat, tunnetutkin, olisivat joku poikkeus? Eipä noita kaikkia omiaankaan viitsi esiin kaivaa ja julkisesti muistella kuin joskus ehkä vain joidenkin hyvien kaverien kesken, mitä kukakin on toilaillut ja vielä, kun mitään hyvin vakavaa rikosta ei ole toivon mukaan tehnyt. :)
 
Tämä. Ei ainakaan julkisesti tarvis kaivella.
 
Toisaalta, kaikki rikokset lievät moneen kertaan vanhentuneita.
 
Itekki kuullu jotain ryyppyhommia, sekä myös eräitä tarinoita musiikinopettajavuosiltaan, lähinnä "pedagogisessa" mielessä.
 
uliuli
The 1
09.07.2018 00:27:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Menimme keikalle Dipoliin jossa olimme käyneet jo aiemminkin ja saavuttaneet suurta suosiota. Kasasimme kamat ja lähdimme keittiöön kahville vastaamme tuli hätääntynyt tarjoilija ja kysyi oletteko te orkesteri kyllä kyllä me olemme ,teille on katettu kapinetissa 2 olkaa hyvät no kiitoksia vaan kyllähän se kelpaa. Vanha kettu meitä vanhempi haitaristi sanoi jätkät tämä ei ole meille mutta nyt mennään. Tarjolla oli pöytä jota emme ole nähneet kuin ravintoloiden mainos lehtisissä tarjolla oli härkää salaatteja viiniä oluita ja vielä kahvit ja konjakit. Minä kun olen hidas niin jäin viimeiseksi syömään.
Kap,netin ovi aukesi ja sisään astuivat Seppo Hovin orkesteri terve vaan mitäs täällä meille oli katettu pöytä täällä? olisiko niin että me olemme syöneet teidän ruuat? Mitä siitä tilataan lisää sanoi Seppo
 
The 1
09.07.2018 00:53:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Seppo Hovista ja Ronista sekä Mossesta Juicen & Coitus Int levystä olisi tullut pekkä demo Juicen tuotannosta. Bändi teki kiertueet ja julkisuuden ja suosion mitä pitää tehdä kun tehtävä on ja sen me teimme kitaran muodon mukaan .
 
The 1
09.07.2018 01:02:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Epämuusikko: Tämä. Ei ainakaan julkisesti tarvis kaivella.
 
Toisaalta, kaikki rikokset lievät moneen kertaan vanhentuneita.
 
Itekki kuullu jotain ryyppyhommia, sekä myös eräitä tarinoita musiikinopettajavuosiltaan, lähinnä "pedagogisessa" mielessä.

 
Epämuusikko kun olet niin kyllä Tampereella oli tapana että ennen nettiä oli velvollisuus käydä ja kertomassa hyvät ja huonot jutut näin meillä toimittiin eikä juteltetu takanapäin kuten Oulussa jossa tyyttää jo polliissia.
 
The 1
09.07.2018 01:08:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

The 1: Seppo Hovista ja Ronista sekä Mossesta Juicen & Coitus Int levystä olisi tullut pekkä demo Juicen tuotannosta. Bändi teki kiertueet ja julkisuuden ja suosion mitä pitää tehdä kun tehtävä on ja sen me teimme kitaran muodon mukaan .
Ja Vielä minä en ole tässä elokuvassa joku muu soittaa huonosti.
 
Zed
09.07.2018 13:22:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

The 1: Epämuusikko kun olet niin kyllä Tampereella oli tapana että ennen nettiä oli velvollisuus käydä ja kertomassa hyvät ja huonot jutut näin meillä toimittiin eikä juteltetu takanapäin kuten Oulussa jossa tyyttää jo polliissia.
 
Ihan selvennyksinä tiedustelen: yritetäänkö tässä sanoa, että jutut pitäisi käydä kuuntelemassa suoraan asianosaisten suusta, sillä kaikki muu on takanapäin juttelua? Entä onko esim. tamperelaisen netissä kertoma juttu vähemmän totta Oulussa netin kautta luettuna, kuin Tampereella samaiselta henkilöltä suoraan kuultuna? Mitä tarkoittaa "tyyttää"?
 
"Miksi kuulut kirkkoon? Oletko hölmöläinen?" -varpio
EP
09.07.2018 16:48:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

The 1: Menimme keikalle Dipoliin jossa olimme käyneet jo aiemminkin ja saavuttaneet suurta suosiota. Kasasimme kamat ja lähdimme keittiöön kahville vastaamme tuli hätääntynyt tarjoilija ja kysyi oletteko te orkesteri kyllä kyllä me olemme ,teille on katettu kapinetissa 2 olkaa hyvät no kiitoksia vaan kyllähän se kelpaa. Vanha kettu meitä vanhempi haitaristi sanoi jätkät tämä ei ole meille mutta nyt mennään. Tarjolla oli pöytä jota emme ole nähneet kuin ravintoloiden mainos lehtisissä tarjolla oli härkää salaatteja viiniä oluita ja vielä kahvit ja konjakit. Minä kun olen hidas niin jäin viimeiseksi syömään.
Kap,netin ovi aukesi ja sisään astuivat Seppo Hovin orkesteri terve vaan mitäs täällä meille oli katettu pöytä täällä? olisiko niin että me olemme syöneet teidän ruuat? Mitä siitä tilataan lisää sanoi Seppo

 
Hehehee! Tämä oli hyvä :D
 
Epämuusikko
12.07.2018 21:17:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

The 1: Epämuusikko kun olet niin kyllä Tampereella oli tapana että ennen nettiä oli velvollisuus käydä ja kertomassa hyvät ja huonot jutut näin meillä toimittiin eikä juteltetu takanapäin kuten Oulussa jossa tyyttää jo polliissia.
 
Surullisinta on se, että tämä on asiallisinta, tai vähiten perseestä mitä olet tälle palstalle kirjoittanut. Vaikkakin sisällöltään on mitä on, niin on sentään useampi lause ja jokseenkin selkeää ulosantia.
 
uliuli
Anonymous-jazz
15.07.2018 04:11:28
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen kuullut, että Seppo Hovi oli siinä peruskoulussa lapsien puolelta pelätty opettaja jossa toimi 70-luvulla musiikinopettajana.
 
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
Prophet
15.07.2018 07:50:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Anonymous-jazz: Olen kuullut, että Seppo Hovi oli siinä peruskoulussa lapsien puolelta pelätty opettaja jossa toimi 70-luvulla musiikinopettajana.
 
Jokaisen vuoro tuli laulaa luokan edessä ajan hengen mukaisesti? Jokaisen oli osattava soittaa pianolla Ukko Nooa, Satu meni saunaan ja Ostakaa makkaraa?
 
EP
15.07.2018 16:48:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Prophet: Jokaisen vuoro tuli laulaa luokan edessä ajan hengen mukaisesti? Jokaisen oli osattava soittaa pianolla Ukko Nooa, Satu meni saunaan ja Ostakaa makkaraa?
 
No toi nyt oli vähintä mitä voi vaatia! :D
 
Anonymous-jazz
17.07.2018 11:23:15
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Prophet: Jokaisen vuoro tuli laulaa luokan edessä ajan hengen mukaisesti? Jokaisen oli osattava soittaa pianolla Ukko Nooa, Satu meni saunaan ja Ostakaa makkaraa?
 
Ja jos ei osannut, niin muuten tuli raippaa :)
 
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
sticky fingers
17.07.2018 14:48:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Anonymous-jazz: Ja jos ei osannut, niin muuten tuli raippaa :)
 
Hyvä, ettei nuijaa sentään...
 
Mut toi luokan edessä laulaminen oli varmasti typerintä kyykyttämistä, mitä lapsille saattaa tehdä. Toivottavasti sitä ei enää harrasteta.
 
"'I've got, as they say, a well-developed talent for observation when it's already too late and some unpleasantness has happened"
Anonymous-jazz
18.07.2018 13:32:16
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sticky fingers: Hyvä, ettei nuijaa sentään...
 
Mut toi luokan edessä laulaminen oli varmasti typerintä kyykyttämistä, mitä lapsille saattaa tehdä. Toivottavasti sitä ei enää harrasteta.

 
Joo näin olen kuullut vanhemmiltani, jotka joutuivat elämään tuota 50-luvun musiikintuntien kansakoulunöyryytystä. Ehkä tämän vuoksi itsekin aloin laulamaan vasta parikymppisenä, kun ei vanhemmista lähtenyt koskaan lauluääntä ulos :)
 
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
Kyllikki
18.07.2018 14:54:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sticky fingers: Hyvä, ettei nuijaa sentään...
 
Mut toi luokan edessä laulaminen oli varmasti typerintä kyykyttämistä, mitä lapsille saattaa tehdä. Toivottavasti sitä ei enää harrasteta.

 
Nykyään osaa kansasta kyykytetään ylimmän valtiovallan puolesta. Seuraava aktiivimalli pitänee sisällään sen, että työttömistä kasataan kuoro, jonka pitää harjoitella vähintään kerran viikossa kappaletta "Ain laulain työtäs tee"...
 
Tästäkin kirjoituksesta saa antaa plussan... Ei oo pakko.
Anonymous-jazz
21.07.2018 04:02:31 (muokattu 21.07.2018 04:03:12)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllikki: Nykyään osaa kansasta kyykytetään ylimmän valtiovallan puolesta. Seuraava aktiivimalli pitänee sisällään sen, että työttömistä kasataan kuoro, jonka pitää harjoitella vähintään kerran viikossa kappaletta "Ain laulain työtäs tee"...
 
Pitää varmaan sitten anoa KELA:lta sovittajaksi sinne :)
 
Siinä kuorossa jos sanoittaja tekee liian protestihenkisiä sanoituksia, niin se johtaa varmaan KELA:n karenssiin.
 
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «