k1mm0 01.07.2018 19:48:17 | |
---|
VeeKoo: Putin kävi torjumassa kaks rankkia? No aika paskoja vetoja oli, ja olihan se yks repiminen aika lailla pilkun arvoinen. Mutta ei haittaa, hyvä näin. Tai parempi näin, mieluiten ei kumpikaan noista jatkoon. |
Funkånaut 01.07.2018 19:49:45 | |
---|
pekkap82: Nähdään sitten finaalissa joku maa ensimmäistä kertaa yli 50 vuoteen. Tai ikinä. Hyvin bongattu, piti itsekin tarkistaa ja tolta puolelta kaaviota jäljellä olevista ovat tasan Ruotsi ja Englanti koskaan finaalissa olleet. "A real gentleman, even if he loses everything he owns, must show no emotion. Money must be so far beneath a gentleman that it is hardly worth troubling about." - Fyodor Dostoevsky (The Gambler) |
Sergei Fallinen 01.07.2018 19:49:50 | |
---|
Ruotsin tie finaaliin alkaa näyttää jopa suht helpolta. Silti sveitsiä veikkaan itse finalistiksi. On se vaan niin kova jengi. |
Stradlin 01.07.2018 19:52:19 (muokattu 01.07.2018 19:53:58) | |
---|
On se julmaa. Tosin vaikka Venäjä olikin peruuttelijan roolissa, niin eipä Espanjakaan tuttuun tyyliinsä hallinnasta huolimatta kovin hyökkäysvoimaiselta vaikuttanut, että sikäli en sanoisi että mitenkään olisivat ansainneet voittaa. pekkap82: Nähdään sitten finaalissa joku maa ensimmäistä kertaa yli 50 vuoteen. Itse asiassa siellä nähtiin joku maa viimeksi neljä vuotta sitten. Kaksikin maata. "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
joku muu sikko 01.07.2018 19:55:09 | |
---|
Ei niin pahaa etteikö jotain hyvääkin. Hispaanot pääsee aikaisemmin pois Venäjältä. Itse arvostaisin sitä suuresti. Kyseisen herran rasvaiset postaukset puhuvat omaa kieltään avioliittoa (ja lapsien hankkimista) vastaan. - Dr. Funkenstein: |
Lunnu 01.07.2018 20:00:10 | |
---|
joku muu sikko: Ei niin pahaa etteikö jotain hyvääkin. Hispaanot pääsee aikaisemmin pois Venäjältä. Itse arvostaisin sitä suuresti. Tottapa tämäkin. Venäjä on paska maa. Varmaan pistävät pystyyn tämänkin kunniaksi jonkinlaisen voitonpäivän paraatin jossa ylpeinä esittelevät pommejaan joilla voi tuhota elämän maan päältä. Hieno maa, hieno kansa. Nostalgy is not what it used to be |
pekkap82 01.07.2018 20:14:53 | |
---|
Stradlin: Itse asiassa siellä nähtiin joku maa viimeksi neljä vuotta sitten. Kaksikin maata. Itse asiassa ei. https://fi.wikipedia.org/wiki/Maa Kaksi jalkapallomaajoukkuetta kylläkin. |
joku muu sikko 01.07.2018 20:25:43 | |
---|
Lunnu: Tottapa tämäkin. Venäjä on paska maa. Varmaan pistävät pystyyn tämänkin kunniaksi jonkinlaisen voitonpäivän paraatin jossa ylpeinä esittelevät pommejaan joilla voi tuhota elämän maan päältä. Hieno maa, hieno kansa. Uskon että seuraavassakin pelissä neukut saavat vetää rankkarin jo pelin alkuvaiheessa. Kyseisen herran rasvaiset postaukset puhuvat omaa kieltään avioliittoa (ja lapsien hankkimista) vastaan. - Dr. Funkenstein: |
Nelisormimangusti 01.07.2018 20:44:44 (muokattu 01.07.2018 20:44:59) | |
---|
joku muu sikko: Uskon että seuraavassakin pelissä neukut saavat vetää rankkarin jo pelin alkuvaiheessa. Hauskaa tuo harmituksen määrä. Outo luku on luonnollinen luku, joka on runsas mutta ei puolitäydellinen. |
VeeKoo 01.07.2018 20:50:33 (muokattu 01.07.2018 20:50:55) | |
---|
joku muu sikko: Uskon että seuraavassakin pelissä neukut saavat vetää rankkarin jo pelin alkuvaiheessa. Voihan se olla jos Kroatian huippujätkät pelaa kädellä boxissa. Ton selvempää pilkkua nyt ei olekaan, turha huudella Putinista. |
joku muu sikko 01.07.2018 20:56:00 (muokattu 01.07.2018 20:57:07) | |
---|
VeeKoo: Voihan se olla jos Kroatian huippujätkät pelaa kädellä boxissa. Ton selvempää pilkkua nyt ei olekaan, turha huudella Putinista. Ei mitään epäselvää jos Ramosin saa repiä tuolleen kaksin käsin riekaleiksi vaparissa. Ja ne tietää jo ennalta että ne saa, silleen toimii N-liitto. Ihan niinkuin Minskissä. Uskoo nyt vaan että ei tuolla oikeasti uskalleta viheltää vieraille pilkkua jos on yhtään mitään muuta mahdollisuutta. Ja tulemma jatkossa näkemään lisää hauskuuksia. Trust me. Kyseisen herran rasvaiset postaukset puhuvat omaa kieltään avioliittoa (ja lapsien hankkimista) vastaan. - Dr. Funkenstein: |
VeeKoo 01.07.2018 21:02:15 | |
---|
Hitto mikä alku. Siinä meni tulosveto ekalla minuutilla. Mutta tekee pelille hyvää. |
k1mm0 01.07.2018 21:06:55 | |
---|
Eissääh, olin saunassa ja missasin neljä minuuttia pelin alusta ja tilanne 1-1. |
Jormaz 01.07.2018 21:07:06 | |
---|
Joojoo on se Putin kyllä vaikutusvaltainen mies. Ensin peukaloi lätkätuloksia ja nyt sekaantuu jo urheiluunkin. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Jormaz: Joojoo on se Putin kyllä vaikutusvaltainen mies. Ensin peukaloi lätkätuloksia ja nyt sekaantuu jo urheiluunkin. Juuri tätä jne. Ei tuota edellistä peliä voi kyllä tuomareiden piikkiin laittaa, ei sitten millään. Kyllä se ihan selkeä käsivirhe oli. Kroatia-Tanska alkoi kyllä melkoisella vauhdilla hoho. "Hauskanpito ilman tilastotiedettä on teeskentelyä. Jalkapallo ilman tilastotiedettä on rikos ihmisyyttä vastaan."
- Vessajono 14.06.2018 20:18:35 |
k1mm0 01.07.2018 21:09:54 | |
---|
Jormaz: Joojoo on se Putin kyllä vaikutusvaltainen mies. Ensin peukaloi lätkätuloksia ja nyt sekaantuu jo urheiluunkin. En sano enkä vihjaa mitään, mutta totuus on tuolla ulkona. Kandee myös ottaa tosissaan kaikki mitä m.netissä sanotaan. |
Lennu 01.07.2018 21:11:31 | |
---|
k1mm0: En sano enkä vihjaa mitään, mutta totuus on tuolla ulkona. Kandee myös ottaa tosissaan kaikki mitä m.netissä sanotaan. Olen perustanut elämäni sen varaan. "olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä" |
k1mm0 01.07.2018 21:14:44 | |
---|
Lennu: Olen perustanut elämäni sen varaan. Minä taas olen rajoittanut sen koskemaan vain sinun kirjoituksiasi. |
joku muu sikko 01.07.2018 21:18:52 (muokattu 01.07.2018 21:20:35) | |
---|
Kreikkalais-Roomalaisen säännöillä mentiin siinäkin Espanjan maalissa ihan vapaasti mutta hupskeikkkaa kun lipsahti maaliin. Se lätkähommahan oli suorastaan Show. Mutta hyvin venäläiset pelasivat myös futista. ja Espanja aika huonosti. Kyseisen herran rasvaiset postaukset puhuvat omaa kieltään avioliittoa (ja lapsien hankkimista) vastaan. - Dr. Funkenstein: |
Parasite 01.07.2018 21:18:58 | |
---|
joku muu sikko: Ei mitään epäselvää jos Ramosin saa repiä tuolleen kaksin käsin riekaleiksi vaparissa. Ja ne tietää jo ennalta että ne saa, silleen toimii N-liitto. Ihan niinkuin Minskissä. Uskoo nyt vaan että ei tuolla oikeasti uskalleta viheltää vieraille pilkkua jos on yhtään mitään muuta mahdollisuutta. Ja tulemma jatkossa näkemään lisää hauskuuksia. Trust me. Naur naur. Naur naur naur naur naur. "Aitoa mukavuudenhalua on se että rakentaa sänkyynsä vessanpöntön" -Informaatiokameli |