Kirkkohame 18.06.2004 09:21:12 | |
---|
Tätä olen ajatellut hankkia ja mietin että mistäpäin hesaa tuommosia löytyis - ja mihin hintaan? Kertokaa samalla omia kokemuksia ko. laitteesta. |
päänahka 19.06.2004 17:05:44 | |
---|
F-musiikissa taisi olla. Soolot on perseestä. |
Kirkkohame 19.06.2004 23:21:15 | |
---|
F-musiikissa taisi olla. tänään F-musiikista kyselin, mutta eipä ollut (kuten ei ollut musamaailmassakaan). Arvelivat siellä, ettei tuota enää valmistettaisiin, mutta taidampa tilata thomannilta, samalla kun tilaan smashboxin sieltä. |
Jackson Dinky 20.06.2004 00:27:53 | |
---|
Ostin hiljattain ton virittimen ja kyllä se toimii hyvin. en ole päässyt vielä perille siitä metronomin "komppi" säädöstä. tuner modessa kun nuotti on kohdallaan se piippaa joka on omasta mielestä ihan hyvä juttu. hyvä viritin kaikin puolin. Jau jau! |
Jackson Dinky 20.06.2004 00:28:39 (muokattu 20.06.2004 00:29:18) | |
---|
Ostin hiljattain ton virittimen ja kyllä se toimii hyvin. en ole päässyt vielä perille siitä metronomin "komppi" säädöstä. tuner modessa kun nuotti on kohdallaan se piippaa joka on omasta mielestä ihan hyvä juttu. hyvä viritin kaikin puolin. edit. oulun musiikkikullaksessa oli 28 e, että varmasti johonkin tuolle lukemille se menee f-musikantissakin. Jau jau! |
Kirkkohame 20.06.2004 00:45:51 | |
---|
edit. oulun musiikkikullaksessa oli 28 e, että varmasti johonkin tuolle lukemille se menee f-musikantissakin. siellä ei siis ollut tuota..kun arvelivat valmistuksen loppuneen |
Jackson Dinky 20.06.2004 00:50:38 (muokattu 20.06.2004 00:55:49) | |
---|
siellä ei siis ollut tuota..kun arvelivat valmistuksen loppuneen Minä semmosen kummasti viimeviikolla ostin sieltä.. edit. itseasiassa se olikin vielä tällä viikolla. Jau jau! |
Kirkkohame 20.06.2004 01:00:37 | |
---|
Minä semmosen kummasti viimeviikolla ostin sieltä.. edit. itseasiassa se olikin vielä tällä viikolla. saisivat sitten hankkia lisää..perkele |
Jackson Dinky 20.06.2004 01:04:36 | |
---|
Se on bullshittiä että ne on lopettanu valmistuksen.. Sielä niitä oli hyllyllä. Hoho. Jau jau! |
Jyväskylän musapörssistä tuommoisen saa hintaan 28€ www.musaporssi.fi Niin, ja itse olen tyytyväinen virittimeen. Spare your life and you choose destruction of time over yourself |
Kirkkohame 20.06.2004 01:18:27 | |
---|
Se on bullshittiä että ne on lopettanu valmistuksen.. Sielä niitä oli hyllyllä. Hoho. perkele, olis sit näemmä pitäny muutama päivä aikasemmin käydä! |
mikasoi 20.06.2004 02:33:06 | |
---|
Kyllähän ne varmaan kaikki virittimet toimii ihan hyvin. Viisarimalli on mun mielestä hyvä. Mulla taitaa olla ton esi-isä TU-12. Go Billy, Go and drink some jarruneste. |
Pnctocn 20.06.2004 11:59:21 | |
---|
Kyllähän ne varmaan kaikki virittimet toimii ihan hyvin. Viisarimalli on mun mielestä hyvä. Mulla taitaa olla ton esi-isä TU-12. Testailin tuota tu-80:stä oman tu-12H:ni kanssa ja suosittelisin 12:sta (tosin aika paljon kalliimpi) jos sattuisi löytymään käytettynä. |
BlackD 20.06.2004 12:53:03 | |
---|
En suosittelisi tätä mittaria vakavaan viritykseen.. tarkkuus tuntuu olevan "vähän sinnepäin", ja lisäksi mittarin nopeus, tracking speed mikä lie onkaan, on liian hidas. Joutuu viikon odottelemaan kielien välillä että laite tajuaa kielen vaihtuneen.. mutta kyllä tuolla paremman puutteessa virittää kun muutakaan ei ole. Metronomipuoli toimii ihan hyvin.. vaan kaukana täydellisestä sekin on. Metronomin äänenvoimakkuutta ei voi säätää, eikä metronomin ääntä voi vetää eteenpäin esim. stereoihin tai PA:han. Tasaisen klikkeen sillä voi tehdä, mutta ei siitäkään ole iloa kuin vahvistamattoman kitaran kanssa. Yhteenvetona en suosittele, vaikka halpa onkin (itse maksoin 25e). Laittakaa hyvät ihmiset vähän rahanne parempaan laitteeseen. |
Kirkkohame 20.06.2004 20:54:38 (muokattu 20.06.2004 21:00:10) | |
---|
En suosittelisi tätä mittaria vakavaan viritykseen.. tarkkuus tuntuu olevan "vähän sinnepäin", ja lisäksi mittarin nopeus, tracking speed mikä lie onkaan, on liian hidas. Joutuu viikon odottelemaan kielien välillä että laite tajuaa kielen vaihtuneen.. mutta kyllä tuolla paremman puutteessa virittää kun muutakaan ei ole. Metronomipuoli toimii ihan hyvin.. vaan kaukana täydellisestä sekin on. Metronomin äänenvoimakkuutta ei voi säätää, eikä metronomin ääntä voi vetää eteenpäin esim. stereoihin tai PA:han. Tasaisen klikkeen sillä voi tehdä, mutta ei siitäkään ole iloa kuin vahvistamattoman kitaran kanssa. Yhteenvetona en suosittele, vaikka halpa onkin (itse maksoin 25e). Laittakaa hyvät ihmiset vähän rahanne parempaan laitteeseen. Minkäslaista viritintä sitten suosittelisit? Kun ei tullut mieleen kuitenkaan ostaa mitään kauhean kallista.. Minkäslaisia kokemuksia muilla on ko. laitteesta? |
Jackson Dinky 20.06.2004 21:29:01 | |
---|
Ihan hyvinhän se tu80 toimii. Mutta eikai se justiinsa tuon tarvi olla? kyllä korgillakin on ihan kelpoja virittimiä siinä 30 ekin ympärillä. Jau jau! |
BlackD 20.06.2004 22:00:29 | |
---|
Minkäslaista viritintä sitten suosittelisit? Kun ei tullut mieleen kuitenkaan ostaa mitään kauhean kallista.. Minkäslaisia kokemuksia muilla on ko. laitteesta? Hmm, Korgin GT-3 on ihan hyvä halpisviritin, sellainen mulla itsellä oli taannoin. Tuli tämä Boss tuon metronomiominaisuuden takia hankittua, mutta jälkikäteen ajatellen olisi voinut miettiä kahdesti. Luulin, että sen klikin voisi vetää piuhalla eteenpäin, mutta ei.. Huomioi kuitenkin, että Korgin pelissä ei ole minkäänlaisia säätömahdollisuuksia esimerkiksi referenssitaajuuden tai vireiden suhteen. |
Kirkkohame 20.06.2004 23:19:01 | |
---|
Hmm, Korgin GT-3 on ihan hyvä halpisviritin, sellainen mulla itsellä oli taannoin. Tuli tämä Boss tuon metronomiominaisuuden takia hankittua, mutta jälkikäteen ajatellen olisi voinut miettiä kahdesti. Luulin, että sen klikin voisi vetää piuhalla eteenpäin, mutta ei.. Huomioi kuitenkin, että Korgin pelissä ei ole minkäänlaisia säätömahdollisuuksia esimerkiksi referenssitaajuuden tai vireiden suhteen. Säätömahdollisuuksilla ei niin paljon väliä ole, kunhan vaan olis suht tarkka peli. |
Kirkkohame 21.06.2004 21:05:05 | |
---|
Sanokaa nyt, että kumpi kannattaisi thomannilta tilata, tuo Bossin TU-80, vai KORG TU-GT3..Lähinnä kiinnostaa, tuo tarkkuus. |
BlackD 21.06.2004 21:14:37 | |
---|
Sanokaa nyt, että kumpi kannattaisi thomannilta tilata, tuo Bossin TU-80, vai KORG TU-GT3..Lähinnä kiinnostaa, tuo tarkkuus. No näin kylmiltään ja epävarmoin muistikuvin sanon että Korg on tarkempi. Bossi on jotenkin rimpulan tuntuinen virittäessä. |