Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ghost
1 2 3 4 574 75 76 77 7891 92 93 94 95
Shredator
13.06.2018 08:33:52
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt kun tätä on kuunnellut useamman kiekan niin ei voi muuta sanoa kun että Helvetesfonster+Life Eternal -kaksikko on parasta mitä Ghost on koskaan saanut aikaan. Mukavat 70's -progevibat.
 
Minkä sormet heittää, sen wahi peittää
Icy-Sun
14.06.2018 13:26:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olenko mie ainoa, jonka mielestä Ghostin uusi on ihan kökkö levy. Kolmesti olen kuunnellut ja ei yhtään tuo kasaripopille flirttailu nappaa.
 
Saunatakki
14.06.2018 15:05:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Shredator: Nyt kun tätä on kuunnellut useamman kiekan niin ei voi muuta sanoa kun että Helvetesfonster+Life Eternal -kaksikko on parasta mitä Ghost on koskaan saanut aikaan. Mukavat 70's -progevibat.
 
Komp. Varsinkin ensin mainitun pari viimeistä minuuttia saavat tipan linssiin, melkein. "Faithin" heitän täydentämään top 3 -listaani.
 
"Lapsikin näkee, että tämä on malliesimerkki postmodernista primitivismistä."
Topiello
14.06.2018 17:47:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täähän pistää kovasti kampoihin jopa Melioralle. Erittäin tyytyväinen oon tähän uuteen levyyn.
 
Youtube-basismisisti.
Daagen
14.06.2018 22:47:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ghost ja Candlemass rimpuilee Enter Sandmanin.
https://www.tv4play.se/program/polar-music-prize/10018602
 
nahkalipsi
15.06.2018 08:41:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Daagen: Ghost ja Candlemass rimpuilee Enter Sandmanin.
https://www.tv4play.se/program/polar-music-prize/10018602

 
Toihan oli hieno pläjäys.
 
Oon koittanu kuunnella Prequellea mutta ei vaan lähe samalla tavalla kuin Meliora vaikka poppisbiiseistä jostain syystä pidänkin. "ihan jees".
 
Roses are red, violets are blue. All my base are belong to you
Ruutukunkku
15.06.2018 09:19:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Icy-Sun: Olenko mie ainoa, jonka mielestä Ghostin uusi on ihan kökkö levy. Kolmesti olen kuunnellut ja ei yhtään tuo kasaripopille flirttailu nappaa.
 
Käsi pystyyn täältä. Minua ei haittaa popimpaan suuntaan meno, mutta levy on vain mun makuun tylsä.
 
You are number six
Icy-Sun
15.06.2018 10:55:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Daagen: Ghost ja Candlemass rimpuilee Enter Sandmanin.
https://www.tv4play.se/program/polar-music-prize/10018602

 
Tämä bändi on nyt vissiin lopullisestikin siirtynyt kaupallisen poppihevin kastiin. Täyttä kuraa.
 
lararaut
15.06.2018 12:00:47 (muokattu 15.06.2018 12:01:48)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pro Memorian kertosäe toimisi Eric Cartmanin laulamana.
 
Decadetroll
15.06.2018 12:25:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alkuun vaikutti ihan kelpo levyltä, mutta mitä useammin olen tätä uusinta kuunnellut, sitä enemmän levy alkaa vaikuttaa aika yksiulotteiselta kertakäyttöviihteeltä. Harmi.
 
Dance macabre on kyllä edelleen ihan kelpo renkutus. Tämän levyn he is. Sen sijaan miasman hehkutusta en aivan täysin ymmärrä... Ei se nyt kovin erikoinen instrumentaali ole, vaikka ihan ok saksofonisoolo löytyykin...
 
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. Master of Teräskäsi 2016
Regalis Apertura
15.06.2018 20:04:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä se vaan on sillä lailla että Ghostin huippu saavutettiin edellisellä levyllä ja Prequelle ikävä kyllä floppasi mun mielestä noin kokonaisuutena... Rats on oikeastaan ainut mitä jaksaa kuunnella parikin kertaa peräkkäin. Muut biisit valuu korvista sisään ja ulos jättämättä oikein mitään muistijälkiä (paitsi se fonisoolo). Ehkäpä toteutus ei puhutellut tällä kertaa kun oli jo tottunut "tietynlaiseen" Ghostiin edellisillä levyillä? Liikaa Abbaa ymv.? Ja mitä livehabituksiin tulee, olisi varmaan ollut parempi jäädä siihen "pope whatever/ghoulit"-kontekstiin... Jotenkin vetosi meikäläiseen vaan paremmin;).
 
Mimi
15.06.2018 20:38:32 (muokattu 15.06.2018 21:39:05)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Regalis Apertura: Ja mitä livehabituksiin tulee, olisi varmaan ollut parempi jäädä siihen "pope whatever/ghoulit"-kontekstiin... Jotenkin vetosi meikäläiseen vaan paremmin;).
 
Onhan tää jotenkin kauhean tavallinen niihin aiempiin verrattuna tää nykyinen, vähän niinku downgreidattu versio. Ja en tiiä paljonko papat 1-3 juttelivat keikan aikana, mutta tää kardinaali puhui ainakin southparkissa niin hemmetisti, että alko jo välillä kyllästyttää. Olisivat ehtineet vetää pari biisiä lisää, jos ylipitkät välispiikit olis typistetty järkevämmän mittaiseksi ja keskitytty olennaiseen...
 
Noin muutoin tykkäsin keikasta kyllä, ensimmäistä kertaa siis olin Ghostia näkemässä vasta. Alussa kuulosti vähän mössöseltä, mutta parani kyllä loppua kohdin. Kun en asiasta tarkemmin etukäteen tiennyt tai ollut kauheammin noita videoitakaan youtubesta seuraillut, niin kerkesin fonisoolon tullen hetkeksi jo innostua, että nehän haki sinne Mike Monroen (joka soitti ghostia ennen pikkulavalla keikkansa) paavinpuvussa tuuttaamaan vaaleat haivenet hiipan alta heiluen, mut ei se sitten ollutkaan...
 
Huikeen hieno oli se taustalakana lopussa, kun valot sammutettiin, että kyllä tommoset ulkomusiikilliset tekijätkin yllättävän paljon vaikuttaa.
 
on pimeää ja olen pieni tuittuinen ja heikko...
Wradlin
15.06.2018 21:35:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli ennen levyn julkaisua vähän kritisoitua ja pelättyä, mutta onneksi olin väärässä. Hyvä levy. Okei, timanttisia biisejä on vähemmän kuin Melioralla, mutta hei - saksofonisoolo. Paljon hyviä melodioita. Positiivinen levy, hyvä kokonaisuus. Positiivinen yllätys. Ja näin.
 
Rats ja Dance Macabre tuosta taitavat Ghostin glassikoiksi (sic) jäädä.
 
"Wradlin knows everything about biting balls off from reindeers. He is also very good friend of Santa Claus, famous finnish character Joulupukki." -Kailis
Daagen
15.06.2018 21:37:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mimi: Onhan tää jotenkin kauhean tavallinen niihin aiempiin verrattuna tää nykyinen, vähän niinku downgreidattu versio. Ja en tiiä paljonko papat 1-3 juttelivat keikan aikana, mutta tää kardinaali puhui ainakin souhtparkissa niin hemmetisti, että alko jo välillä kyllästyttää. Olisivat ehtineet vetää pari biisiä lisää, jos ylipitkät välispiikit olis typistetty järkevämmän mittaiseksi ja keskitytty olennaiseen..
 
Kyllä kolmonen jutteli Cirkuksessa ihan hyvät tovit, Cardinaalin höpinöistä taas en tiedä :)
 
mrk
15.06.2018 22:00:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kardinaali unohti kyllä roolinsa puheissaan:
"it's good to be back in Finland. Oh, I haven't been here before... well you know what the deal is"
 
"Short On Long Term Goals"
Jeszse
15.06.2018 22:14:49 (muokattu 15.06.2018 22:15:53)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mrk: Kardinaali unohti kyllä roolinsa puheissaan:
"it's good to be back in Finland. Oh, I haven't been here before... well you know what the deal is"

 
Karjahdin tälle kyl. Myös monstrance clockin orgasmipuhe oli lähestulkoon 1:1 viime vuoden jäähallikeikalla kuullun kanssa.
 
E. Ittellä oli vähä rajoilla kyllästyttikö vai ei, bändin esittely south parkissa oli vähän turhan pitkä mutta on se forge mun mielestä niin saatanan karismaattinen esiintyjä että mielelläni seurasin.
 
Daagen
15.06.2018 22:51:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeszse:Ittellä oli vähä rajoilla kyllästyttikö vai ei, bändin esittely south parkissa oli vähän turhan pitkä mutta on se forge mun mielestä niin saatanan karismaattinen esiintyjä että mielelläni seurasin.
 
Varsinkaan kun mitään esiteltävää ei oikeastaan ole.
 
zombywoof
16.06.2018 21:20:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Daagen: Varsinkaan kun mitään esiteltävää ei oikeastaan ole.
 
Olihan siellä läjä ghouleja. Hienosti esitteli. 3 minuuttia paatosta ja "GHOUUULLL"!!
 
"Welcome Back My Friends To The Show That Never Ends"
Hetfield
16.06.2018 23:08:03
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

zombywoof: Olihan siellä läjä ghouleja. Hienosti esitteli. 3 minuuttia paatosta ja "GHOUUULLL"!!
 
Unohtamatta Ghoulettseja.
 
Alright, alright, alright!
texan
17.06.2018 11:28:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pettymys tämä levy on Melioran jälkeen. Nyt on jo liian kepeää poppia ja yhdentekeviä sävellyksiä jotka eivät säväytä.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 574 75 76 77 7891 92 93 94 95

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «