Aihe: Metallica
1 2 3 4 59 10 11 12 13146 147 148 149 150
varpio
14.06.2018 10:53:30
krautio: Metallica oli linkannut tuon omalle FB-sivulleen, ei huono saavutus norskilta...

Sillä minä sen huomasinkin kun tuli MetallicaTV:ltä ilmoitus. Ihan hyvin se veti minusta.
Regalis Apertura
14.06.2018 13:18:27 (muokattu 14.06.2018 15:11:59)
Pitäisiköhän juutuupista poistaa kaikki coverit (etenkin alle 18 v tekemät) ettei kukaan vaan vetäisi poroja sieraimiinsa? Aika käsittämätöntä suhtautumista intohimoisesti soittoharrastustaan harjoittavaa kohtaan... Etenkin kun kukaan maailmassa ei pakota katselemaan ko. videota (ainakaan loppuun asti jos ei kerran se taiteellinen anti olekaan yksyhteen alkuperäisen kanssa jonkun rokkipoliisin mielestä).
Burn
14.06.2018 13:24:55

Jucciz: Onhan se hellyttävää, että rumpujensoitto kiinnostaa, mutta ei minusta ihan kaikkea kannattaisi kuvata tai ainakaan laittaa nettiin.

Verrokkina kahdeksanvuotias, joka oikeasti vetää ikäisekseen hyvin:
https://vimeo.com/263985244

Lapset ovat näissä tapauksissa aina kaiken kritiikin ulkopuolella, oli veto sitten seiskamiikka taikka oikeasti todella hyvä. Enemmän mä nostaisin hattua sille, että noin nuori kaveri osoittaa näinä aikoina mielenkiintoa yli 30 vuotta vanhoille levyille ja meiningille. Lisäpisteet kamalasta virppasoundista ja muutenkin Lassen tatsin imitoinnista.
varpio: Kyllä ei perussuomalaisia äänestetä vaikka olisi kuinka neekeri ja hyvät viikset.
Jucciz
14.06.2018 13:29:41
Yrityksestä ja innostuneisuudesta voi antaa pisteitä, mutta eihän tuo hyvää soittoa ollut. Lisäksi itse rummut kuulostivat karmeilta. Ehkä tilanne olisi eri, jos tämä olisi ensimmäinen näkemäni "katsokaa, lapseni soittaa rumpuja"-video, mutta tähän mennessä on vaan tullut niin paljon kovempitasoistakin matskua vastaan, että ei oikein jaksa innostua. Ja siis, Metallica oli mulle pitkään nuoruusajan tärkein bändi.
Tuomoo
14.06.2018 15:59:12
Jucciz: Yrityksestä ja innostuneisuudesta voi antaa pisteitä, mutta eihän tuo hyvää soittoa ollut. Lisäksi itse rummut kuulostivat karmeilta. Ehkä tilanne olisi eri, jos tämä olisi ensimmäinen näkemäni "katsokaa, lapseni soittaa rumpuja"-video, mutta tähän mennessä on vaan tullut niin paljon kovempitasoistakin matskua vastaan, että ei oikein jaksa innostua. Ja siis, Metallica oli mulle pitkään nuoruusajan tärkein bändi.

Hyvä ettei sinuakaan kukaan ole tukenut tai kannustanut nuorempana musiikkiharrastuksen parissa. Eihän tuo soitto nyt mitään stadionkelpoista ollut, mutta paremmin poika rumpuja paukuttaa kuin esim. meikäläinen, joka ei ole rumpujakkaralla varmaan viiteentoista vuoteen istunut.

Hyvä vaan että jollakin on intoa, ja hyvä että jotkut, kuten Metallica itse, osaavat kannustaa nuorta pentua harrastuksensa parissa. Onhan tuo nyt tuollaiselle pienelle muusikonalulle aivan valtavan iso juttu varmasti, jos bändi itsekin huomioi lapsen tekemiset.

Koska maasta se pienikin ponnistaa.
"Pulp tänään känu" -haitaripartio 16.09.2017 23:17
Jucciz
14.06.2018 18:25:31
Tuomoo: Hyvä ettei sinuakaan kukaan ole tukenut tai kannustanut nuorempana musiikkiharrastuksen parissa.

Kannustamisella ja YouTube-videoiden julkaisemisella on hyvin vähän tekemistä toistensa kanssa. Varmasti fiksuna kaverina itsekin tiedät tämän. Luultavasti kaikkein taitavimmat ja kannustetuimmat muksut eivät koskaan YouTubeen edes päädy.
Tuomoo
14.06.2018 19:06:53
Jucciz: Kannustamisella ja YouTube-videoiden julkaisemisella on hyvin vähän tekemistä toistensa kanssa. Varmasti fiksuna kaverina itsekin tiedät tämän. Luultavasti kaikkein taitavimmat ja kannustetuimmat muksut eivät koskaan YouTubeen edes päädy.

Toki ehkä näinkin, mutta eihän se ole pois keneltäkään, jos joku ei-virtuoosimainen lapsi lataa videon soitostaan youtubeen. Eikä sekään väärin ole, että joku virtuoosi ei videoita halua nettiin ladata. Pientä ihmistä voi tukea harrastuksen pariin monellakin eri tavalla, eikä mun mielestä ole mitään väärää siinä että joku soitostaan nettiin videoita lataa. Saattaahan vähän horjuvan soiton lataaminen jännittää tuotakin soittajaa, ja kommenttien perusteella hän saattaa saada lisää intoa harjoitteluunsa.

Ja mikäli nettiin saisi ladata vain hyvin soitettua musiikkia, niin aika valtava määrä ihan runsasta radiosoittoaikaakin saavia artisteja saisi vetää tuotantonsa pois ihmisten saatavilta.
"Pulp tänään känu" -haitaripartio 16.09.2017 23:17
Rhapa
14.06.2018 19:10:39
Jucciz: Kannustamisella ja YouTube-videoiden julkaisemisella on hyvin vähän tekemistä toistensa kanssa. Varmasti fiksuna kaverina itsekin tiedät tämän. Luultavasti kaikkein taitavimmat ja kannustetuimmat muksut eivät koskaan YouTubeen edes päädy.

Mitä minä juuri luin? Mitä väliä on sillä kuka päätyy tubeen ja kuka ei? Hitto soikoon tolle pikku jätkälle on varmaankin unelmien täyttymys tulla huomatuksi metukalta. Ei siinä paljoa paina, et rummut ei oo niin viimeisen päälle ja kaikki ei oo niin justiinsa. Hiton hyvin kaveri vetää ikäisekseen ja ison vaivan on nähnyt opetellessaan noita.
Vessajono
14.06.2018 19:43:40
Tuomoo: Hyvä ettei sinuakaan kukaan ole tukenut tai kannustanut nuorempana musiikkiharrastuksen parissa. Eihän tuo soitto nyt mitään stadionkelpoista ollut, mutta paremmin poika rumpuja paukuttaa kuin esim. meikäläinen, joka ei ole rumpujakkaralla varmaan viiteentoista vuoteen istunut.

Hyvä vaan että jollakin on intoa, ja hyvä että jotkut, kuten Metallica itse, osaavat kannustaa nuorta pentua harrastuksensa parissa. Onhan tuo nyt tuollaiselle pienelle muusikonalulle aivan valtavan iso juttu varmasti, jos bändi itsekin huomioi lapsen tekemiset.

Koska maasta se pienikin ponnistaa.

Painoin plussaa, Jucciille painaisin miinusta jos sellainen olisi. Harmi ettei ole.
Lennu: Minkä takia on pakko aina olla väärässä? Lue mun vastaus uudestaan. Luen sitten sun vastineen, kun olet samaa mieltä, sitä ennen en lue. Kaljan_paskaa juotu vuonna 2018: 136,3 litraa
öl m
14.06.2018 20:55:26
Vessajono: Painoin plussaa, Jucciille painaisin miinusta jos sellainen olisi. Harmi ettei ole.

Näin tuli tehtyä. Ja bonuksena vielä plussa Vessajonolle.
NHR: Eiköhän tuokin riippune pääasiallisesti siitä, ovatko puut itsessään yhä pysty- vai jo vaakasuorassa. Ei tosin mitenkään välttämättä sittenkään taaskaan.
geeza
14.06.2018 22:09:35

Jucciz: Onhan se hellyttävää, että rumpujensoitto kiinnostaa, mutta ei minusta ihan kaikkea kannattaisi kuvata tai ainakaan laittaa nettiin.

sanoisitko omalle lapsellesi myös näin?
Funkånaut
14.06.2018 22:24:56

geeza: sanoisitko omalle lapsellesi myös näin?

Uskoisin, että Jucciz toimisi jokaisen vastuullisen vanhemman tavoin ja sanoisi niin.
It's all very well saying "beauty is subjective" but let's face it: it's not that subjective. - David Mitchell
Matoleka
14.06.2018 22:34:52
Miun mielestä jo se että tuon ikäinen jäppinen diggaa Metallicaa on jo itsessään mahtava juttu!
Kumpa omatkin mukulat vielä jonain päivänä ymmärtäisivät hienon ja aidon musiikin päälle.
Hartwallilla oli muuten myynnissä Master of Parents T-paitoja (tietysti lasten kokoja) :)
Vessajono
14.06.2018 22:36:11
Funkånaut: Uskoisin, että Jucciz toimisi jokaisen vastuullisen vanhemman tavoin ja sanoisi niin.

https://www.youtube.com/watch?v=NwVNuyfhF0Q
Lennu: Minkä takia on pakko aina olla väärässä? Lue mun vastaus uudestaan. Luen sitten sun vastineen, kun olet samaa mieltä, sitä ennen en lue. Kaljan_paskaa juotu vuonna 2018: 136,3 litraa
Funkånaut
14.06.2018 22:58:22

Vessajono: https://www.youtube.com/watch?v=NwVNuyfhF0Q

Jucciilla on oikeanlainen Sean Lock-henkinen asennoituminen tähän asiaan. https://www.youtube.com/watch?v=TfFSxyrCnLk
It's all very well saying "beauty is subjective" but let's face it: it's not that subjective. - David Mitchell
Jucciz
15.06.2018 01:49:26 (muokattu 15.06.2018 01:56:29)
geeza: sanoisitko omalle lapsellesi myös näin?

Sanoisin - jo ihan yksityisyydensuojan takia, mutta muitakin syitä löydän. Se, että on olemassa palvelu, jonne kuka tahansa voi ladata mitä tahansa, ei tarkoita sitä, että juuri näin pitääkin toimia. Tämähän ei millään tavalla ole pois siitä, että kannustaa muksua soittoharrastuksessa. Esiintyminen, taltioiminen ja julkaisutoiminta ovat kolme täysin eri asiaa: kaksi ekaa on toki yksityiskäyttöön jees, kolmatta kohtaa kannattaa jokaisen aina harkita ihan toden teolla.

Tosin mää oon sitä vanhakantaista sukupolvea, jonka mielestä ihan kaikkea ei muutenkaan tarttis valo- ja videokuvata - edes omaan käyttöön. Joskus muistot on paljon kivempi vaihtoehto. Toinen ääripää on se porukka, jonka mielestä kaikki pitää saman tien postata Instagramiin, YouTubeen ja mitä näitä on - näiltä tyypeiltä tuleekin kevyesti kolminumeroinen lukema päivityksiä vuorokaudessa. Ihmettelen, mihin muuhun heillä edes riittää aikaa.
esprit de corps
15.06.2018 08:57:37
Siis täällä joku kritisoi sitä, että kakara on laittanut YouTubeen videon, joka ei kuitenkaan täytä kaikkia alan standardeja?

:DDD

Tervetuloa internetiin.
Rhapa
15.06.2018 09:14:03
esprit de corps: Siis täällä joku kritisoi sitä, että kakara on laittanut YouTubeen videon, joka ei kuitenkaan täytä kaikkia alan standardeja?

Tervetuloa internetiin.

Hö, äijä on tehny paluun! Welcome selkä.
nahkalipsi
15.06.2018 09:15:00
esprit de corps: Siis täällä joku kritisoi sitä, että kakara on laittanut YouTubeen videon, joka ei kuitenkaan täytä kaikkia alan standardeja?

Tervetuloa internetiin.

=DDDD ++++++++++

Joo mikäs siinä, en jaksanu montaa sekuntia katsoa mutta propsit mukulalle, että paukuttelu kiinnostaa eikä esmes pokemonien metsästys.
Roses are red, violets are blue. All my base are belong to you
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)