santakasa 05.06.2018 08:12:33 | |
---|
Ritareilla taitaa ristiretki mennä pahemman kerran penkin alle tai oikeastaan menikin, kun tuli kaks tappioo. Vissiin vähän puntti tutisee, kun Neal vetää avopaikasta tolppaan ja muutenkin ritarit tykittelee laukauksia, mutta ei vain mene. Koosteen perusteella Haulan ketju palas tasolleen ja oli luomassa useampiakin paikkoja. Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
Torniojaws 05.06.2018 08:37:15 (muokattu 05.06.2018 08:43:17) | |
---|
Ihan arpapeliä nuo tolpat, kun toleranssit on niin pienet. Tuo ois toisena päivänä voinut olla 4-2 Vegasille. Mutta näillä näkymin veikkaan Capsin juhlivan seuraavan ottelun jälkeen. Kuznetsoville Conn Smythe. Tosin NHL varmaan tekee Crosbyt ja antaa sen Ovechkinille, vaikkei ole tiimin tärkein ja eniten pisteitä tehnyt. |
santakasa 05.06.2018 09:15:17 | |
---|
Torniojaws: Ihan arpapeliä nuo tolpat, kun toleranssit on niin pienet. Tuo ois toisena päivänä voinut olla 4-2 Vegasille. Mutta näillä näkymin veikkaan Capsin juhlivan seuraavan ottelun jälkeen. Kuznetsoville Conn Smythe. Tosin NHL varmaan tekee Crosbyt ja antaa sen Ovechkinille, vaikkei ole tiimin tärkein ja eniten pisteitä tehnyt. Näinpä. Joskus ne todennäköisyydet menee just väärin, kuten tossa Nealin avopaikassa. Varmaan laittaa tollasista 95-99% varmuudella sisään, mutta nyt sattu tuo 1-5% osumaan kohdille. Sinänsä molemmat ansaitsisi palkinnon, mutta hyökkäystehojen osalta lokki-Kuznetzov ansaitsisi, kun taas Ovechkin sellaisena hengen nostattajana. Pelannut muutenkin kokonaisvaltaisesti taklaten, blokaten sekä tehoja tehden. Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
aivokuolio 05.06.2018 11:42:49 | |
---|
Vähän näyttää kyllä siltä että Vegasin eväät on syöty, melkoista ihmettä huutais että nykyisellä tasollaan pelaava Caps kaatuisi kolmea kertaa peräkkäin. Ellei jengiin iske nyt joku kollektiivinen veriripulitauti niin sarja on sinettiä vaille valmis. Rangers-fanina mua luonnollisesti kuvottaa ajatus Capsin mestaruudesta mutta sitten taas toisaalta haluan kyllä nähdä Ovechkinin nostamassa kannua vihdoin ja viimein. Loppuis ne huutelut jokakeväisistä sulamisista ja siitä miten mies ei ole onnistunut viemään joukkuettaan mestaruuteen. Naurettavia argumentteja moiset muutenkin, niinkuin joku yksittäinen supertähti voisi noita sarjoja hoitaa kotiin. Se ois muuten sitten kolmas mestaruus peräkkäin Metropolitanin divisioonan joukkueelle. Äkkiä ne muuttuu, vielä muutama vuosi takaperin idän jengejä pidettiin pilipaliporukkoina lännen kivikoviin Kingseihin ja Blackhawkseihin verrattuna. |
santakasa 05.06.2018 11:52:07 | |
---|
aivokuolio: Vähän näyttää kyllä siltä että Vegasin eväät on syöty, melkoista ihmettä huutais että nykyisellä tasollaan pelaava Caps kaatuisi kolmea kertaa peräkkäin... Toki kaikkea voi tapahtua, mutta näyttää juu aika vahvalta nyt kapitaalien maalinteko ja pelaaminen muutenkin. Noita koosteita, mitä katsellut, Oshie on ollut tosi vahvan näköinen pelaaja. Sellainen äärimmilleen viety Suomi-työmyyräjoukkuepelaaja. Suomalaisista Donskoi on vastaavanlainen. Loppuu muuten myös ne Ovechkinin kannuvitsit, jos kapitaalit sarjan vievät. Ovielle kyllä soisisi tuon pytyn. Tuosta idän ja lännen tasoeroista mulla on sellainen mielikuva ollut jo jonkun aikaan, jossa lännen joukkueet on enemmän fyysisyyteen ja organisoituun viisikkopelaamiseen, jossa puolustuspelaaminen oli kärkenä, perustuvia joukkueita, kun taas idän joukkueet enemmän suoraviivaisuuteen perustuvia. Tiedä sitten oliko Vegasin menestys juuri tähän perustuvaa, kun vei oman lohkonsa ja lännen pleijarit, kun vastassa oli eri pelitapaan perustuvia jengejä. Pitää kaivaa jossakin välissä runkosarjan ottelutulokset länsi vs. itä. Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
seppo69 05.06.2018 13:47:15 | |
---|
Torniojaws:Tosin NHL varmaan tekee Crosbyt Mitä tarkoitat tällä? Onko Crosby voittanut sen joskus epäreilusti vai mitä? Kyllä Kuzy sen voittaa, vaikka hienoa kevättä pelaa koko ykkösketju (joo, jopa sika Wilson on pelannut älyttömän hyvin) "Ei noihin Bismarckin omiin sanoihin saa kyrpää laitettua järkevästi mitenkään." -crestfall |
Torniojaws 05.06.2018 14:22:31 (muokattu 05.06.2018 14:25:04) | |
---|
seppo69: Mitä tarkoitat tällä? Onko Crosby voittanut sen joskus epäreilusti vai mitä? 2016 oli ihan selvästi Kesselille menossa, mutta ei. 2017 oli vähän samanlainen keissi Malkinin suhteen, mutta ei. Bonuksena Crosbyn Top 10: https://www.youtube.com/watch?v=jdfsSqqxcf8 |
seppo69 05.06.2018 16:03:00 | |
---|
Torniojaws: 2016 oli ihan selvästi Kesselille menossa, mutta ei. 2017 oli vähän samanlainen keissi Malkinin suhteen, mutta ei. Aijaa, mun mielestä Crosby on aina ollut joukkueensa paras. Malkin liian ailahtelevainen, vaikka kovasti pelaajasta pidänkin. Bonuksena Crosbyn Top 10: https://www.youtube.com/watch?v=jdfsSqqxcf8 Bonuksena luistelua: https://youtu.be/8BwK2ECscX4 "Ei noihin Bismarckin omiin sanoihin saa kyrpää laitettua järkevästi mitenkään." -crestfall |
DM 05.06.2018 16:48:02 | |
---|
Tässä on Vegas itse tehnyt hommaa vaikeaksi - tulee "hieman" Bolts-sarja mieleen. Caps pelaa helvetin tasaisesti omaa peliään ja kun vastustaja ei käytä tilaisuuksia hyväkseen, on henkinen niskalenkki suht helppo ottaa. Luulisi, että Capsilla maila puristuisi enemmän ja paineet olisi suuremmat, mutta ei todellakaan siltä näytä. If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
masterhat 05.06.2018 22:35:09 | |
---|
Torniojaws: 2016 oli ihan selvästi Kesselille menossa, mutta ei. 2017 oli vähän samanlainen keissi Malkinin suhteen, mutta ei. Bonuksena Crosbyn Top 10: https://www.youtube.com/watch?v=jdfsSqqxcf8 Kieltämättä suurena hodari-philin fanina 2016 conn smythen lipuminen crosbylle harmitti. 2017 mielestäni crosbylle ei ollut vaihtoehtoa, sen verran upeat plaijarit pelasi. Kaiken kaikkiaan ovielle tai kutzelle se menwe tänä vuonna, sanoisin, että ovie. tai voihab se vegas vielä jotain keksiä, mutta tuskinpa. 2016 caps oli mielestäni paras joukkue, jonka pingut kohtasi. 2017 caps oli jo mielestäni pinguja monessa hommassa edellä, ja pingujen toista mestaruutta pidin pienenä ihmeenä, ja myös onnea oli mukana. Tänä kautena caps on vaikuttanut etenkin pleijareissa suvereeniltä jengiltä, sen mitä matseja olen nähnyt. Olin varmaan vähemmistössä, mutta oli kauden alussa kyllä vahva tunne capsin menosta. tosin dallasistakin oli vahva tunne, mutta kuinkas kävikään. en osaa pingufanina olla harmissani capsin mahdollisesra mestaruudesra, päinvastoin, hienoa että metropolitan dominoi ja ovie saa sen kirsikan uralleen. toki vegasin tuhkinotarina myös kiinnostelee, mutta jos ei pingur, niin ihan mielellään jompikumpi näistä |
masterhat 08.06.2018 06:45:17 (muokattu 08.06.2018 06:50:22) | |
---|
Onnea Caps, vakuuttavat pleijjarit! onnea Ovie, bäcke ja parit muut, ketkä tuolla ovat roikkuneet! conn smythe Ovielle! ihan komeat maalit paukutteli pleijareissa! e: siellä se orpikki kolmantena kannua nosteli, vaikk itse uskoin kaverin uran olevan taputeltu pinguista lähdön jälkeen! |
sticky fingers 08.06.2018 06:54:58 | |
---|
masterhat: Onnea Caps, vakuuttavat pleijjarit! onnea Ovie, bäcke ja parit muut, ketkä tuolla ovat roikkuneet! conn smythe Ovielle! ihan komeat maalit paukutteli pleijareissa! e: siellä se orpikki kolmantena kannua nosteli, vaikk itse uskoin kaverin uran olevan taputeltu pinguista lähdön jälkeen! Siinäpä lähti oikein kansanradiohenkiset terveiset kalakavereille! :D. Toisaalta harmi ettei vegs voittanut :/. "'I've got, as they say, a well-developed talent for observation when it's already too late and some unpleasantness has happened" |
santakasa 08.06.2018 09:06:13 (muokattu 08.06.2018 09:09:53) | |
---|
Capsin kärkimiehet teki tehoja, kun taas Vegasin kärkimiehet ei juurikaan. Molemmilta jengeiltä hieno kausi. Conn smythe olisi voinut ojentaa Ovechkinille, lokki-Kuznetsoville tai Holtbylle. Lokki hyökkäyksen moottori, Ovechkinilla kovat tehot ja esimerkillinen johtaminen sekä tunteen nostaja ja Holtbylla kovat pleijarit. Niin vain kausi meni. edit: Kylmät väreet tuli, kun katto tota Ovechkinin tunnelatausta https://www.nhl.com/video/capitals- … -stanley-cup/t-277350912/c-60566503Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
Brian May jr. 08.06.2018 10:17:39 (muokattu 08.06.2018 10:18:48) | |
---|
Siistiä, että Caps voitti. Olisin Vegasinkin ottanut, mutta huomasin sarjan edetessä, että näistä kahdesta olin lopulta selvästi Capitalsin puolella, koska mielestäni Ovetshkin ansaitsi tänä keväänä sen suurimman kruunun uralleen. Conn smythe varmasti ansaittu kokonaisvaltaisen tekemisen kautta. Kudos! Edit. Ja ihan hienoa, että pääkaupunki pääsi juhlimaan lajimestaruutta noin pitkän ajan jälkeen, edellinen kerta Washington Wizardsin NBA- mestaruus vissiin 70-luvulla. Vettä! |
DirtyFingers 08.06.2018 10:38:33 | |
---|
Anonymous-jazz: Vegas vie Stanley Cupin DirtyFingers: Okei, eli Washington voittaa. Kiitos taas a-jazz rahoista :) Come with me for fun in my buggy |
seppo69 08.06.2018 11:58:42 | |
---|
Nyt ainakin meni Conn Smythe oikeaan osoitteeseen, olipa upeat pleijarit Ovielta ja tietenkin muiltakin. Devantelta kans hyvää tekemistä ja Wilson pelasi ehkäpä parhaan pelinsä oikeaan paikkaan. Wuhuu! "Ei noihin Bismarckin omiin sanoihin saa kyrpää laitettua järkevästi mitenkään." -crestfall |
DirtyFingers: Kiitos taas a-jazz rahoista :) tää on kaveri, jota peesaamalla päinvastasen tuloksen tekis kovaa tiliä :D |
HaloOfFlies 08.06.2018 17:52:29 (muokattu 08.06.2018 17:57:55) | |
---|
Vihdoin! 13 vuotta siinä meni, mutta nyt Great Eightin ja Capitalsin odotus on ohi. Kylmät väreet meni kun herra nosti kannun ilmaan. Onnea Caps ja Ovie! Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
DM 08.06.2018 17:58:48 | |
---|
Onnittelut Capitalsille. Tasaisin ja kovin kunto löytyi kauden loppuun. Ovechkinille ja koko tiimille iso eka mestaruus. Trotz töröttänee penkin takana ensikin kaudella. If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
HaloOfFlies 08.06.2018 18:18:37 (muokattu 08.06.2018 18:18:54) | |
---|
Brian May jr.: Siistiä, että Caps voitti. Olisin Vegasinkin ottanut, mutta huomasin sarjan edetessä, että näistä kahdesta olin lopulta selvästi Capitalsin puolella, koska mielestäni Ovetshkin ansaitsi tänä keväänä sen suurimman kruunun uralleen. Conn smythe varmasti ansaittu kokonaisvaltaisen tekemisen kautta. Kudos! Edit. Ja ihan hienoa, että pääkaupunki pääsi juhlimaan lajimestaruutta noin pitkän ajan jälkeen, edellinen kerta Washington Wizardsin NBA- mestaruus vissiin 70-luvulla. Washington Redskins voitti SuperBowlin vuonna 1992, joten 26 vuotta ehti vierähtää edelliskerrasta. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |