Aihe: Steelfest 2018
1 2 3 4 58 9 10 11 12
seppo69
07.06.2018 11:46:31
Blasphemer: Black Metal on marginaalikulttuuri jonka ei ole ikinä ollut tarkoituskaan olla mikään järin humaani ja yleismaailmalliseen hyveellisyyteen pohjaava kulttuurimuoto.

Sikäli hassua, että minä ja kaikki ystäväni (otoskoko n. 20-30 henkilöä), jotka "skenessä" pyörivät jollain tasolla ovat juurikin erittäin humaaneja ja suvaitsevaisia, luontoa suojelevia ja rauhaa rakastavia ihmisiä :D Suurin osa taitaa äänestääkin vasemmistoa, minä mukaan lukien.

Kai tämäkin leiri on jakautunut kahtia, sillä niitä kiljunatseja on myös näkynyt keikoilla, onneksi vähemmistönä. Tai sitten se viha, misantropia ja yleinen vitutus nimenomaan puretaan siihen musiikkiin ja sinne se myös jää. Steelfestkin näyttätyi minun silmiini lähes rakkauden festivaalina, siellä miehet pussaili keskenään ja vieruskaveria autettiin, eikä tainnut olla yhtään tappelua yms. vaikka melkoisen sekaisin (päihteistä) osa porukasta oli.
"Ei noihin Bismarckin omiin sanoihin saa kyrpää laitettua järkevästi mitenkään." -crestfall
Blasphemer
07.06.2018 12:09:41

seppo69: Sikäli hassua, että minä ja kaikki ystäväni (otoskoko n. 20-30 henkilöä), jotka "skenessä" pyörivät jollain tasolla ovat juurikin erittäin humaaneja ja suvaitsevaisia, luontoa suojelevia ja rauhaa rakastavia ihmisiä :D Suurin osa taitaa äänestääkin vasemmistoa, minä mukaan lukien.

Kai tämäkin leiri on jakautunut kahtia, sillä niitä kiljunatseja on myös näkynyt keikoilla, onneksi vähemmistönä. Tai sitten se viha, misantropia ja yleinen vitutus nimenomaan puretaan siihen musiikkiin ja sinne se myös jää. Steelfestkin näyttätyi minun silmiini lähes rakkauden festivaalina, siellä miehet pussaili keskenään ja vieruskaveria autettiin, eikä tainnut olla yhtään tappelua yms. vaikka melkoisen sekaisin (päihteistä) osa porukasta oli.

Kyllähän se siinä porukassa on aika rauhallista ja rakkauden täyteistä homoilua aika pitkälle, kuuluu asiaan. Musiikki ja muut hommat erikseen. Poliittisestihan siitä porukasta löytyy laitaa joka suunnasta mutta ei se yleensä siinä musiikissa näy. Black metal-piireissä porukka on usein aika fiksua väkeä. Musiikkiin tulee kanavoitua aika paljon kaikkea. Mä olen itte joskus todennu että ilman tollasta musiikkia purkukanavana olisin itte todennäköisesti ollu joko vankilassa tai haudassa aikaa sitten.

Ja rakkaudesta saatanaanhan näitä hommia tehdään. Rakkaus luo turvaa. Kids, remember, in black metal, and life in general, always SAFETY FIRST.
Plague upon Plague
varpio
07.06.2018 16:48:49
Blasphemer: Lisäksi demokraattisessa yhteisössä tulee antaa kaikille oma oikeutensa mielipiteeseen sekä tulla kuulluksi.

No joo, mutta kyllä se nyt on minusta jo Nürnbergissä ja Pariisissa yhdessä sovittu, että hitlerismi on perseestä ja sen edistämistä taikka sillä rahastamista ei tartte suvaita. Natsikeikkoja voi järjestää mettässä poissa ihmisten ilmoilta.

Poliittisestihan siitä porukasta löytyy laitaa joka suunnasta mutta ei se yleensä siinä musiikissa näy.

Harmi vaan että silloin kun näkyy niin se on yleensä aina tätä samaa paskaa. Ja sitten vielä selitellään että miten muka ei olla poliittisia. Vitut siitä.

Black metal-piireissä porukka on usein aika fiksua väkeä.

:D

Olen minäkin sentään sen verran black metal -tapahtumiin osallistunut, että tiedän empiirisesti tämän olevan paskapuhetta.
Astral Dog
07.06.2018 17:18:58

varpio: No joo, mutta kyllä se nyt on minusta jo Nürnbergissä ja Pariisissa yhdessä sovittu, että hitlerismi on perseestä ja sen edistämistä taikka sillä rahastamista ei tartte suvaita.

Tässä asiassa jotkut ovatkin täällä vedonneet Suomen lakiin, joten suosittelen heitä myös tutustumaan siihen: https://www.finlex.fi/fi/sopimukset … sopsteksti/1947/19470020/19470020_2

(ks. 8. artikla)
"Poliittinen valta kasvaa kiväärin piipusta" - Mao Zedong
seppo69
07.06.2018 17:50:04
Astral Dog: Tässä asiassa jotkut ovatkin täällä vedonneet Suomen lakiin, joten suosittelen heitä myös tutustumaan siihen: https://www.finlex.fi/fi/sopimukset … sopsteksti/1947/19470020/19470020_2

(ks. 8. artikla)

Onko joku sanonut että tällaisia järjestöjä saisi olla? Ei vitussa saa olla. Ei Steelfestissä tällaista järjestötoimintaa ollut/tuskin tulee olemaankaan.

Mutta katso 6. artikla. Saa olla ihan niin natsimielinen kuin haluaa. Saa myös sanoa mitä haluaa. Sitähän tässä ollaan jankattu sivutolkulla.

Vai mitä tarkoitit?
"Ei noihin Bismarckin omiin sanoihin saa kyrpää laitettua järkevästi mitenkään." -crestfall
TTV
07.06.2018 17:52:09
Astral Dog: Tässä asiassa jotkut ovatkin täällä vedonneet Suomen lakiin, joten suosittelen heitä myös tutustumaan siihen: https://www.finlex.fi/fi/sopimukset … sopsteksti/1947/19470020/19470020_2

(ks. 8. artikla)

Fascismi ei ole nykysuomea, Neuvostoliittoa ei enää ole, eikä Steelfestiä mainittu propaganda-aseena, joten eipä valaise keskustelua paskan vertaa...
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
seppo69
07.06.2018 17:52:33
varpio: Olen minäkin sentään sen verran black metal -tapahtumiin osallistunut, että tiedän empiirisesti tämän olevan paskapuhetta.

Itsekin olen huomannut suurimman osan olevan ihan fiksua porukkaa. Pidän sinuakin aivan fiksuna, vaikka nettikeskustelutaidoissasi onkin parannettavaa (on minullakin).
seppo69
07.06.2018 19:06:14
varpio: No jos ne on vaan sinua fiksumpia ja siksi vaikuttavat fiksuilta? Ei se välttämättä tarkoita että olisivat todellisuudessa vielä kovin fiksuja, enkä kyllä edes usko että ovat sinua fiksumpia. Voihan ne olla mutta en ole kyllä itse huomannut.

Ei ole parannettavaa.

Näinkin voi olla, tottakai. Voi myös olla, että olet myös itse sattunut huonoon seuraan.

Ja kyllä on parannettavaa. Minun mielestäni siis. Kyllä se siitä, olet varmaan kuitenkin aika nuorikin.
Blasphemer
07.06.2018 19:58:05

TTV: Fascismi ei ole nykysuomea, Neuvostoliittoa ei enää ole, eikä Steelfestiä mainittu propaganda-aseena, joten eipä valaise keskustelua paskan vertaa...

Neuvostoliitto varmaan on monelle läpikotaisin punaiselle kuitenkin vielä olemassa, ainakin sellaisena unelmien utopiana joka vielä joskus nousee.

Ja mitä tulee näin yleisesti tähän sopimukseen niin tämän sopimuksen voi todeta rauenneen kutakuinkin rauhan säilymistilaa huomioimatta jo aikoja sitten.
Plague upon Plague
seppo69
14.06.2018 15:10:33 (muokattu 18.06.2018 07:33:32)
varpio: Jos vastustaa antifasismia niin eikö silloin kannata fasismia? Antifasisteja oli myös esim. Chaplin, Einstein, Oppenheimer, Orwell ja Picasso, mutta kai nekin sitten oli vitun tyhmiä jätkiä.

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005717865.html

EDIT: https://yle.fi/uutiset/3-10211420

"Samalla on ymmärrettävä, ettei maapallon tilaa pysty jäädyttämään sellaiseksi kuin se oli 1930-luvun Suomi-filmeissä. Maailmamme tulee muuttumaan. Siksi meidän on nyt kysyttävä itseltämme kysymyksiä, jotka voivat tuntua vastenmielisiltä."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 58 9 10 11 12
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)