Aihe: Etsin lauluryhmää/kuoroa pop/blues/jazz/musikaali 1 | |
---|---|
![]() 07.06.2018 17:37:06 | |
Hei! Etsin tällä hetkellä lauluryhmää/kuoroa, jossa pääsisi jammailemaan ja laulamaan täysillä! Laulukappaleet voisivat olla vaikka Michael Jacksonista bluessiin tai jazziin, poplauluista musikaaleihin- olisin mielelläni mukana jammailemassa! Olen laulanut paljon ja opiskellut klassista laulua noin 10-vuotta. Viime vuosina en ole nyt vähään aikaan paljon lauleskellut, mutta tekniikka edelleen löytyy. Pianoa olen soittanut 9-vuotiaasta asti ja viime vuosina lähinnä vapaan säestyksen ja jammailun merkeissä. Rumpuja olen soittanut myös pari-kolme vuotta, joten musikaalisuutta löytyy, mutta laulu tuntuu kuitenkin eniten tällä hetkellä täysin omalta jutulta. Mikäli löydän sopivan lauluryhmän, olen täysillä mukana ja innoissaan oppimmassa uusia laulutekniikoita ja ottamaan ylimääräisiä laulutuntejakin. Pistä viestiä! | |
![]() 14.07.2018 14:59:39 | |
alaurial: Hei! Etsin tällä hetkellä lauluryhmää/kuoroa, jossa pääsisi jammailemaan ja laulamaan täysillä! Laulukappaleet voisivat olla vaikka Michael Jacksonista bluessiin tai jazziin, poplauluista musikaaleihin- olisin mielelläni mukana jammailemassa! Olen laulanut paljon ja opiskellut klassista laulua noin 10-vuotta. Viime vuosina en ole nyt vähään aikaan paljon lauleskellut, mutta tekniikka edelleen löytyy. Pianoa olen soittanut 9-vuotiaasta asti ja viime vuosina lähinnä vapaan säestyksen ja jammailun merkeissä. Rumpuja olen soittanut myös pari-kolme vuotta, joten musikaalisuutta löytyy, mutta laulu tuntuu kuitenkin eniten tällä hetkellä täysin omalta jutulta. Mikäli löydän sopivan lauluryhmän, olen täysillä mukana ja innoissaan oppimmassa uusia laulutekniikoita ja ottamaan ylimääräisiä laulutuntejakin. Pistä viestiä! www.musawimma.com www.facebook.com/musawimma Supertarjous! Laulutunnit, huilutunnit, biisinkirjoitussessiot ja pääsykoevalmennus Osta syksyn soolotunnit nyt ja säästä rahaa! 10x 45min Kun ostat ennen 20.7.2018 vain 600 euroa (norm. 675 euroa) sis. alv24% Kirjoita alennuskoodi solo45heinale 10x 60 min tunnit Kun ostat ennen 20.7.2018 vain 685 euroa (norm. 725 euroa) sis. alv24% Kirjoita alennuskoodi solo60heinale https://holvi.com/shop/atsartosk/section/kesatarjous-2018/ Ihanaa kesää! Asta Levy | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)