M4ss3 m/ 29.05.2018 16:05:28 (muokattu 29.05.2018 16:05:50) | |
---|
Lonesome: Toki on, mutta ajattelin, että kerrankin voisi lähteä palelematta t-paitasillaan.:) Itsekin ajattelin, että näillä keleillä kelpaa jonotella t-paidassakin ja keikan jälkeen varmaan on sellainen jälkihiki loppuyön, että pääsee kotiinkin palelematta, mutta ajattelin ottaa parit jonottelujuomat mukaan ja jos tulee napattua joku paita myyntikojusta niin saa senkin sitten kätevästi reppuun. Edit: Jumalauta, kellohan on jo neljä. Tässähän pitää kohta hypätä junaan. :O "E:SInä päivänä kun minä tulin mnettiin niin koko foorumi muuttui.." -M4ss3 m/ -2007 |
Tuomoo 29.05.2018 17:10:46 | |
---|
Olen kohteessa. Varasin näemmä turhan paljon aikaa, eihän täällä ole vielä ketään. Onkohan täällä ulkona vessoja jossakin? Kusettaa niin vietävästi. "Pulp tänään känu"
-haitaripartio 16.09.2017 23:17 |
sustain65 29.05.2018 18:10:38 | |
---|
Jeszse: Oli näköjää tullu storyyn enempiki, fear of the dark kuulosti jo hyvältä. Oli vissii kuitenki alotusbiisi se aces high ni ei ollu palkeet auki. Juu, maanantaina oli Brucella alussa vähän palkeet jumissa, mutta lämpeämisen jälkeen varsin jees. Hyvä oli keikka! Piti keikan jälkeen ihan tsekata Nickon syntymävuosi Wikipediasta. Rumpalointinsa on kyllä kovaa laittoa v. 1952 syntyneeltä (tai koska hyvänsä syntyneeltä) ja hyvässä kunnossa ovat toisetkin heput bändissä. |
M4ss3 m/ 29.05.2018 18:19:50 | |
---|
Tuomoo: Olen kohteessa. Varasin näemmä turhan paljon aikaa, eihän täällä ole vielä ketään. Onkohan täällä ulkona vessoja jossakin? Kusettaa niin vietävästi. Porukka ainakin ravaa tässä jonkun roskasysteemin takana kusella. Tässä tota merchandise kojua about vastapäätä. Hengailen ite tässä lonkerotölkin kanssa. Saa tulla moikkaa :D "E:SInä päivänä kun minä tulin mnettiin niin koko foorumi muuttui.." -M4ss3 m/ -2007 |
Tuomoo 29.05.2018 18:40:32 (muokattu 29.05.2018 19:12:11) | |
---|
M4ss3 m/: Porukka ainakin ravaa tässä jonkun roskasysteemin takana kusella. Tässä tota merchandise kojua about vastapäätä. Hengailen ite tässä lonkerotölkin kanssa. Saa tulla moikkaa :D Pääsin sisälle ja juoksin heti vessaan kuselle. Nyt sitten tää permantojono on ainakin kilometrin, en pääse varmasti hyville paikoille. Sääh. E: puolitoista metriä laidasta, ihan lavan keskellä. Muuten olisi hyvä paikka, mutta näin pätkälle aika surkeat näköalat. "Pulp tänään känu"
Cadaver 29.05.2018 19:23:38 | |
---|
Kova keikka oli eilen. Mä en ilman tulppia havainnut mitään ihmeempiä lauluongelmia edes avauksessa (paitsi taimiongelmat), mukavan rennolla äänenvärillä tuli nuo Brucen ylärekisterit. Vrt. kun mä aina muistan avautua, miten uudemmilla studiotuotoksilla on pakotetun kuuloista. My Ka is screaming, my pulse is speeding until - I cross the line |
M4ss3 m/ 29.05.2018 20:20:45 | |
---|
Jäi niin paska maku suuhun kyllä yleisöstä KsE:n setissä, että lähen himaan juomaan kaljaa. Toivottavasti koko areena räjähtää kirjaimellisesti illan aikana. "E:SInä päivänä kun minä tulin mnettiin niin koko foorumi muuttui.." -M4ss3 m/ -2007 |
Jeszse 29.05.2018 21:10:45 | |
---|
M4ss3 m/: Jäi niin paska maku suuhun kyllä yleisöstä KsE:n setissä, että lähen himaan juomaan kaljaa. Toivottavasti koko areena räjähtää kirjaimellisesti illan aikana. Saatanan saatana Rahka pulla
Sinkki kuume mittari |
Tuomoo 29.05.2018 22:51:15 | |
---|
Huhhuh.
Huhhuh. Huh. Olipas kovassa vedossa. "Pulp tänään känu"
Little Savage 30.05.2018 02:44:56 | |
---|
Maiden oli yllättävän kova esiintyjä. Ei ollenkaan sellanen vanha raihnanen. Yleisö seisoi kuin tikut paskassa liikahtamatta mihinkään. Oliko liian vähän alkoa juotu. Taisi seuraava työpäivä olla mielessä. Ehkä viikonloppu keikalla uskaltaisi jo vähän irrotella. ÄÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄÄ. Anna sakkoa saatana. |
Lonesome 30.05.2018 08:20:10 | |
---|
Little Savage: Maiden oli yllättävän kova esiintyjä. Ei ollenkaan sellanen vanha raihnanen. Yleisö seisoi kuin tikut paskassa liikahtamatta mihinkään. Oliko liian vähän alkoa juotu. Taisi seuraava työpäivä olla mielessä. Ehkä viikonloppu keikalla uskaltaisi jo vähän irrotella. Nää on tällaisia nämä "loppuunmyydyt Areenakeikat" arkipäivinä. Joku ostaa/maksaa liput ja tullaan työporukan, perheen tms. kanssa, koska se nyt vain on nykyisin tapana. Jos tullaan. Omassa penkkirivissä oli neljä tyhjää paikkaa, joista kaksi sopivasti vieressä. Lisätila kelpaa aina toki. Autollahan minä ja moni muukin ruuhkasta päätellen oli liikkeellä, että se siitä alkosta ja sen juomisesta... ;) "When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett |
Tuomoo 30.05.2018 08:54:37 | |
---|
Kyllä ihan edessä ainakin riehuttiin niin että oksat pois. Mutta katsomoissa ja takana näytti olevan melkoisen tylsämielistä porukkaa, katsomoissakin porukka vain istui ja ehkä joskus vähän taputti. "Pulp tänään känu"
Welho-77 30.05.2018 09:03:55 | |
---|
Maanantain keikalla Bruce heittikin jotain sinne yläkatsomoon, että aika kalliit istuimet teillä. En muista sanatarkkaan mutta viittas siihen, että vähän biletystä. Long live the King of Mercy. Leukoja vedetty tänä vuonna: 0 kpl |
J.Hollström 30.05.2018 11:00:13 | |
---|
Little Savage: Oliko liian vähän alkoa juotu. Paras yleisö on umpikänniläiset riehujat. |
Stradlin 30.05.2018 12:18:20 | |
---|
En ole ikinä mikään Maidenin fani ollut, mutta pakko sanoa että oli kova keikka. Ammattimiehiä, joita ei ikä paina. Olin permannolla takana ja ryyppäsin ennen keikkaa sekä keikan jälkeen miehekkäästi, kuten asiaan kuuluu. "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
Sergei Fallinen 30.05.2018 12:27:34 | |
---|
Pikemminkin todella ärsyttävää kun jotkut tulevat sairaan kalliiseen vanhojen ihmisten konserttiin heilumaan ja huutamaan niin kuin mitkäkin huumeita vetäneet teinit kahden euron punk-iltamassa. Miksei heviä voi diggailla ikänsä mukaisesti? |
Funkånaut 30.05.2018 13:03:30 | |
---|
Sergei Fallinen: Pikemminkin todella ärsyttävää kun jotkut tulevat sairaan kalliiseen vanhojen ihmisten konserttiin heilumaan ja huutamaan niin kuin mitkäkin huumeita vetäneet teinit kahden euron punk-iltamassa. Miksei heviä voi diggailla ikänsä mukaisesti? Hevi ja rokki ovatkin vanhusten musiikkia, eikä vanhat gubet jaksa painaa. Eikä siinä mitään väärää ole. It's all very well saying "beauty is subjective" but let's face it: it's not that subjective. - David Mitchell |
Olikos Brucella se liekinheitin selässä jossain biisissä? Ja Spitfire lensi keikan alussa Acesin aikana? |
Lonesome 30.05.2018 17:34:50 | |
---|
Regalis Apertura: Olikos Brucella se liekinheitin selässä jossain biisissä? Ja Spitfire lensi keikan alussa Acesin aikana? Oli. Minulle tuo liekinheitin ei oikein "avautunut", enemmän silleen spinaltap-osastoa. Myönnän diggailleeni aina enemmän bändin musaa, kuin sen tätä visuaalista puolta. Sotahistoria-hullulle toki Spitfire kolahti... :) "When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett |
Welho-77 30.05.2018 17:37:12 (muokattu 30.05.2018 17:37:51) | |
---|
Olisko se liekinheitin sit viitannut siihen tuleen jonne Icarus menee hengaa. E. Voi sitä auringoksikin voisi sanoa. Siis näin mä sen koin vaikka ei nyt sama asia ole. Long live the King of Mercy. Leukoja vedetty tänä vuonna: 0 kpl |