Aihe: Onko kui paljon G3 menijöitä?
1 2 3 4 5
Vainhaalee
17.06.2004 11:33:48
Hep!
Pitänee myydä p****ttä et saa fiatin kulkemaan sinne asti...
pistäskö kilo- vai metrihinnan???

:P
Soittakaa Kundi meikkaa! Perkele!
JS
17.06.2004 11:52:22 (muokattu 17.06.2004 11:52:38)
Eihän sitä voi missata kun kerran Suomessa on (olis kyllä saanu olla Ynkkä mukana sen nyhvön Frippin tilalla :) )...

EDIT: Huomatkaa hymiö!
Kaulamikki on efekti. Efekteillä peitetään virheitä.
methäläene
18.06.2004 06:49:18 (muokattu 18.06.2004 06:49:39)
JIihaa!
Tänään se koittaa. Pitää ihan täältä Tampereelta asti lähteä kattomaan.
Itse odotan ainakin innolla MYÖS Frippiä, kun kerran missasin sen viime kesän KC-keikan. Ihan hyvä vaan että on paljon vaihtelua noissa seteissä(Vai-Satriani-Fripp).

EDIT: kirotusvihre
..."iki-läikkä"-kiljua.. se oli aina kosteena yhestä kohtaa...
Evil-Chuck
18.06.2004 11:00:18
Eihän sitä voi missata kun kerran Suomessa on (olis kyllä saanu olla Ynkkä mukana sen nyhvön Frippin tilalla :) )...

EDIT: Huomatkaa hymiö!

Ynkkä olisi kyllä mukava nähdä livenä. Sen verran legendaarinen showmies kuitenkin kyseessä, mutta jos on totta, että koko King Crimson esiintyy, niin ei pahemmin harmita.

G3:een voisi ottaa seuraavan kerran esim. Al DiMeolan.
"As Wolfs Among Sheep We have Wandered"
JS
18.06.2004 11:12:21
Ynkkä olisi kyllä mukava nähdä livenä. Sen verran legendaarinen showmies kuitenkin kyseessä, mutta jos on totta, että koko King Crimson esiintyy, niin ei pahemmin harmita.

G3:een voisi ottaa seuraavan kerran esim. Al DiMeolan.

Joo... Mutta jos Fripp vetelee vaan saundskeippejä ja frippertroniccia niin mulla tulee sen aikaa olemaan vähän tylsää :(
Ze Kink
18.06.2004 23:40:29 (muokattu 19.06.2004 11:21:50)
Noni, oli kyllä siistiä. Tosin Fripp oli kyllä varsin mitäänsanomaton, huomasin äijän soittaneen vasta kun lopetti, luulin sen ihme musan olevan intromusaa. Olihan se ihan hienoa, muttei oikeen tuollaiseen konserttiin sopinut. Steve Vai oli kyllä kuningas, ja hyvänä kakkosena tuli Joe Satriani. En kyllä spotannut muita mnettiläisiä (tietääkseni) kuin Cletus Awreetuksen ja Kid Egon, joka istui permannolla vasemman puolen toisen rivin oikeassa reunassa, jos oikein muistan. Ja hieno Passion and Warfare- paita lähti mukaan.

EDIT: Mulla oli ainakin mnet- paita päällä.
"Lay down the boogie and play that funky music 'til you die!"
tjw
18.06.2004 23:48:49 (muokattu 19.06.2004 00:06:21)
Eihän se Fripp oikein sävähdyttänyt, ei edes meinannu näkyä ku siellä nurkassa piileskeli.
Vai ja Satriani taas antoivat rahoille vastinetta, joten eipä harmita vaikka Fripp floppasi.
karkki
19.06.2004 00:39:26

Minä en havainnut omani lisäksi kuin yhden Muusikoiden.net -paidan.
Herra Rapu
19.06.2004 03:10:12

Haa juoksin kokoajan eturivistä kusella kokoajan jostain syystä.

Keikasta: olihan se..
Paino ei ole mikään ongelma.
† FAT = MOTION †
fenn
19.06.2004 09:55:12 (muokattu 18.04.2005 00:52:36)
jooo
Pingviini omistaa.
madu
19.06.2004 10:57:08 (muokattu 19.06.2004 10:57:45)
Olihan se ihan ok keikka, ei säväytä ihan niin paljon kun olis nähny joskus viisi vuotta sitten. Steve Vai oli paras. Osaa ottaa yleisön haltuun ja on todellinen showmies. Senhän todisti jo Steven edellinen Tavastiavierailu. Joe soitti takuu varmaan tyyliinsä, mutta ainakin minulla setin puolivälin rauhallisempi tuotanto puudutti hieman. Fripp oli taas... Parempi etten sano mitään. Tai ehkä sanon... Miksi sen pitää olla siellä räkkien takana piilossa? Ihme äijä, ei voi muuta sanoa.

Istuimme aivan eturivissä keskellä, mahtavat paikat katsoa tosin ei niin hyvät soundit . Etenkin Billy Sheehanin bassosoundi kuulosti eteen ainakin ihan paskalta, mutta onhan se mies kone soittamaan.
PekkaRii
19.06.2004 11:59:25
Frippin eka 40 min osuus oli vähä niin ja näin....

Vai oli hemmetin hyvä, Sheehan jotain ihan käsittämätöntä, mutta kovimman yllätyksen latas Joe. Hitto että soitti hienosti ja hyvällä saundilla. Always With Me, Always With You oli aivan älyttömän hieno.

Siinä loppuryntäyksessä pääsin melkein eturiviin, yks ihminen oli edessä. sekin onneks lyhyt.

Harmi ku Frippin kitara oli niin hiljasella siinä jamissa. Paisko aikamoiset soolot sieltä. Just kuuli ilman tulppia siitä eturivistä, olin aika hyvällä hollilla koko keikan. Permanto A, 6 rivi, 4 paikka, Metclub-paidassa:) Tuli hyviä kuvia taas kännykällä, nyt vaan menee aikaa, että pääsen Bluetooth yhteyden ääreen......
"Now that Poison's out of the way, we can go right to the top." - James Hetfield, Metallica, Rip Magazine, November 1991
Ze Kink
19.06.2004 12:11:49
Nyyh, kun mun puhelimessa ei oo kameraa. Jotain älyttömän huonolaatusia äänityksiä sain kyllä tehtyä. Ja ei tuohon mun puhelimeen pysty äänittämään ku minuutin. Vää.
"Lay down the boogie and play that funky music 'til you die!"
paranoid android
19.06.2004 12:22:36
Perun kaikki puheeni Satrianista. Mies soitti Vain suohon mennen tullen. Aivan mahtava soittaja! Vai oli kyllä pieni pettymys.
Ja Fripp.... Ei voi mitään, tippa tuli linssiin kun mies asteli konsertin alussa paikalleen ja alkoi soittaa. Kyllähän se kuulosti helvetin hienolta.
Niin ja te, jotka ihmettelitte, miksi Hän istui vahvistimien takana piilossa, niin siksi, että Hänen ei tarvitse vetää mitään showta tai yrittää mielistellä kansaa puolelleen. Se joka tykkää niin tykkää, se joka ei niin ei. Ja Red oli hienoa kuulla livenä.
"No, I dont own any cars - just a tank. Cars are rubbish. If I buy things, I like to fucking get good things. Not boring things. You've got to spend your money on good things." - Richard D. James
JS
19.06.2004 12:30:03
Perun kaikki puheeni Satrianista. Mies soitti Vain suohon mennen tullen. Aivan mahtava soittaja! Vai oli kyllä pieni pettymys.
Ja Fripp.... Ei voi mitään, tippa tuli linssiin kun mies asteli konsertin alussa paikalleen ja alkoi soittaa. Kyllähän se kuulosti helvetin hienolta.
Niin ja te, jotka ihmettelitte, miksi Hän istui vahvistimien takana piilossa, niin siksi, että Hänen ei tarvitse vetää mitään showta tai yrittää mielistellä kansaa puolelleen. Se joka tykkää niin tykkää, se joka ei niin ei. Ja Red oli hienoa kuulla livenä.

Huh.. en siis olekaan ainoa jolle Vai tuotti pettymyksen ja joka piti Fripistä :)
Jake24-25
19.06.2004 12:36:00 (muokattu 19.06.2004 12:47:18)
Huh.. en siis olekaan ainoa jolle Vai tuotti pettymyksen ja joka piti Fripistä :)

Minä pidin myöskin todella paljon Frippin osuudesta. Vai ei sensijaan tuottanut minulle pettymystä. Ainoa mikä jäi minusta Vain osuudesta puuttumaan oli "Sisters" , jonka olin jo tuossa toisessa -"konsertit"-osassa olevassa - G3-ketjussa maininnut.
"Rock´n Roll is Cool!" Jake T
zapster
19.06.2004 13:10:14
Pidin jopa Fripin musasta koska en mennyt paikalle adrenaliinia suonet täynnnä, ja osasin odottaa avantgarde vivahteista tunnelmointia Fripiltä.

Satriani ja Vai....on vaan hienoa.

Tätä tms. pitää kuulla lisää...mitähän tekis kesälomalla? : )
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." -Hunter S. Thompson
metropolit
19.06.2004 15:04:46
Oli kyllä uskomaton konsertti. Kaverin kaa ei oltu ikinä kuultu Frippiä ja luultiin että konsertti alko myöhässä kun ei A katsomosta näkyny ketään ekan 40 minuutin aikana... Myöhemmin selvis et Frippihän se siinä soitteli. Jamittelu oli kyllä hieno. Satriania lähin kuuntelemaan mut Vai varasti kyllä mielestäni shown. Pitää lisätä joulupukin toivelistalle sellanen kolmikaulanen JEM :)
kid ego
19.06.2004 16:30:03
NorthernMetal: - - - En kyllä spotannut muita mnettiläisiä (tietääkseni) kuin Cletus Awreetuksen ja Kid Egon, joka istui permannolla vasemman puolen toisen rivin oikeassa reunassa, jos oikein muistan. Ja hieno Passion and Warfare- paita lähti mukaan.

EDIT: Mulla oli ainakin mnet- paita päällä.

Mitenkä sä mut tunnistit? Ihme juttu. Istuin tosiaan A-permannon 2. rivin 1. paikalla eli käytävän vieressä. No joo, mulla oli foorumin paita mutta Frippin soiton aikana puin ylleni ostamani Steve Vai -paidan.

Herra Rapu: Haa juoksin kokoajan eturivistä kusella kokoajan jostain syystä.

Sut mä näinkin. Hiuksista ei voinut erehtyä.
Just kid-ding.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)