Aihe: Ghost
1 2 3 4 567 68 69 70 71106 107 108 109 110
Vessajono
10.05.2018 12:25:34
Cardinal: Kyllähän Monstrance Clockin kaltainen mestariteos kestää kuuntelua enemmäkin.

No ei se nyt kyllä niin hyvä biisi ole.

Se nyt on noin muutenkin yleensä keikkojen idea painaa ne soitetuimmat rallit tiskiin ja höystää niitä sitten erilaisilla valinnoilla.

Eikä ole.
Lennu: Minkä takia on pakko aina olla väärässä? Lue mun vastaus uudestaan. Luen sitten sun vastineen, kun olet samaa mieltä, sitä ennen en lue. Kaljan_paskaa juotu vuonna 2018: 107,7 litraa
varpio
10.05.2018 19:14:28
Onpa muuten siisti Espanjan inkvisitio -tyyppinen univormu kardinaalilla: https://www.youtube.com/watch?v=1pm4UcOsjGI

Joskin tuo hattu on minusta edelleen typerän näköinen, myös punaisena.
Cardinal
11.05.2018 05:06:56
Vessajono: No ei se nyt kyllä niin hyvä biisi ole.

Eikä ole.

Näin kun keskustelupalstalla ollaan, toivoisin kärkkäiden mielipiteiden tueksi hieman jotain argumentteja. Arvostan kyllä jokaista mielipidettä, mutta ihan pelkillä niillä keskustelu käy aika raskaaksi.

Jos nyt koitan tähän saada vähän luita ympärille, niin Monstrance Clock on kuuntelukertojen perusteella suosiossa ja empiiristen kokemusteni perusteella toimii keikoilla erittäin hyvin. Porukka laulaa mukana ja keikat loppuu tyylikkäästi. Joidenkin toisten biisien kohdalla meno on ollut selkeästi vaisumpaa. Sitä en osaa arvioida onko biisi ollut muille se keikan kliimaksi, kuten itselleni, mutta sen toimivuudesta ei silti pitäisi olla kahta mieltä. Sille ei voi mitään, jos henkilökohtaisesti biisi ei nappaa.

Tuohon toiseen kohtaan sen verran, että taidat vaan yksinkertaisesti olla väärässä. Kyllä keikat ovat yleisön palvelua ja heille soitetaan mitä he haluavat kuulla, eli hittejä. Asia ei tietenkään ole täysin mustavalkoinen ja poikkeuksiakin löytyy. Se ei silti muuta alunperäistä väitettäni muuksi, sillä puhuin keikoista yleisesti ja näin bändit suuressa kuvassa toimivat.
Cardinal
17.05.2018 23:15:16
https://www.instagram.com/stories/thebandghost/

Siitä pääsee kuuntelemaan Dance Macabren levyversion, joskin vähän pätkien. En tunne kovin hyvin tuota Instagram storien sielunelämää, mutta varmaankin poistuu jossain vaiheessa.
Daagen
17.05.2018 23:22:31 (muokattu 18.05.2018 00:04:48)
Cardinal: https://www.instagram.com/stories/thebandghost/

Siitä pääsee kuuntelemaan Dance Macabren levyversion, joskin vähän pätkien. En tunne kovin hyvin tuota Instagram storien sielunelämää, mutta varmaankin poistuu jossain vaiheessa.

Tuskin poistuu ku bändin laittama. Tarttuva biisihän se :)
Tai poistuu se sitten ku tarina vaihdetaan.
Cardinal
18.05.2018 01:34:25 (muokattu 18.05.2018 01:35:34)
Daagen: Tuskin poistuu ku bändin laittama. Tarttuva biisihän se :)
Tai poistuu se sitten ku tarina vaihdetaan.

Jep, juuri tuota meinasin. Ehkäpä siellä nyt ei kiirehditä uuden storyn julkaisussa. Saapa nähdä julkaisevatko vielä jotain virallisestikin ennen albumin saapumista.

Asiasta toiseen. Osaako joku sanoa milloin ennakkotilatun levyn saa? Omani maksoin CDONille. Kiinnostaa siksi, kun olen lähdössä juuri julkaisupäivänä iltapäivästä ajelemaan mökille ja olisi mukava saada levy mukaan. Ennen kaikkea siitä olisi mahtavaa seuraa autolla sinne ajellessa. Muuten sitä täytyy sitten vaan Spotifystä luukutella menemään mökillä, joka olisi vähän antikliimaksi.

Olettaisin levyn kolahtavan postiluukusta 1.6. ja homma rokkaa.
Anti-Social
18.05.2018 07:40:17
Nyt löytyy spotifysta. Aika hirvittävää kertakäyttöpoppia.. Ei jatkoon
Dirtyh
18.05.2018 09:06:56

Anti-Social: Nyt löytyy spotifysta. Aika hirvittävää kertakäyttöpoppia.. Ei jatkoon

Hoho, nyt on vedetty niin David Hasselhoffiksi että ei voi kuin nauraen diggailla.
varpio
18.05.2018 09:14:42
Hyvä kappale.
Tympee Huttunen
18.05.2018 09:21:49
Yllättäen tykkään itsekin. Vedetty hommaa kasarille ja popiksi. "Bändi" osaa nauraa itselleen.
Regalis Apertura
18.05.2018 09:35:38
No eihän se yllätys ollut että Ghost tekeekin poppia. Ainakaan mulle;).
JohnJ
18.05.2018 10:30:24
Cardinal:
Asiasta toiseen. Osaako joku sanoa milloin ennakkotilatun levyn saa? Omani maksoin CDONille. Kiinnostaa siksi, kun olen lähdössä juuri julkaisupäivänä iltapäivästä ajelemaan mökille ja olisi mukava saada levy mukaan. Ennen kaikkea siitä olisi mahtavaa seuraa autolla sinne ajellessa. Muuten sitä täytyy sitten vaan Spotifystä luukutella menemään mökillä, joka olisi vähän antikliimaksi.

Useat verkkokaupat kyllä postittavat tuotteet ajoissa ennen julkaisupäivää niin että ne ovat asiakkaalla julkaisupäiväksi. Pikkaisen vain epäilen toimiiko juuri CDON:illa homma niin hyvin. Itse olisin luottanut ennemmin esim. Levykauppa X:ään, joka pääsääntöisesti on kyllä homman hoitanut.
Metal meets the bone!
call_of_c
18.05.2018 12:53:59

Anti-Social: Nyt löytyy spotifysta.

Olipas yllättävän iwasmadeforlovingyoubabyä. Kardinaali & kumppanit valmistautumassa ensi vuoden Euroviisukarsintoihin?
"Lapset leikkivät nukeilla, aikuiset leikkivät ihmisillä" - Camilla Mickwitz
TheMurno
18.05.2018 15:11:09
Kova biisi kyllä. 5/5
Fake and gay
Unmasked
18.05.2018 15:28:26 (muokattu 19.05.2018 13:20:25)
Aivan loistava biisi. On kyllä sellaista kamaa että eihän tätä hevarit saa kuunnella.
Flow
18.05.2018 16:09:43 (muokattu 18.05.2018 16:31:47)
Mulla on semmoinen kutina persiäisessä, että tästä levystä tulee kesän 2018 ost :) Loistava biisi tuo Macabre.
ramionparas
18.05.2018 17:25:04

Cardinal: Jep, juuri tuota meinasin. Ehkäpä siellä nyt ei kiirehditä uuden storyn julkaisussa. Saapa nähdä julkaisevatko vielä jotain virallisestikin ennen albumin saapumista.

CDONist en ole koskaan saanut julkaisupäiväksi tuotetta, usein venynyt parilla päivällä. Levykauppax toiminut hyvin, mitä nyt tukku sössinyt usein, että myöhästellyt sen takia.
"Jees. Hyvä muistaa... En oo käynyt täällä niin pitkään aikaan ettei oikein muista miten homma toimii..."
Vessajono
18.05.2018 17:55:15
Cardinal: Jos nyt koitan tähän saada vähän luita ympärille, niin Monstrance Clock on kuuntelukertojen perusteella suosiossa ja empiiristen kokemusteni perusteella toimii keikoilla erittäin hyvin. Porukka laulaa mukana ja keikat loppuu tyylikkäästi. Joidenkin toisten biisien kohdalla meno on ollut selkeästi vaisumpaa. Sitä en osaa arvioida onko biisi ollut muille se keikan kliimaksi, kuten itselleni, mutta sen toimivuudesta ei silti pitäisi olla kahta mieltä. Sille ei voi mitään, jos henkilökohtaisesti biisi ei nappaa.

Voi olla näinkin, mutta se että joku biisi on jonkun muun mielestä hyvä, ei tarkoita etten minä saisi sanoa sitä paskaksi jos se mielestäni on sitä. Ei se nyt bändin huonoin biisi ole mutta alkaa tosiaankin olla vähän puhki kulutettu pikku hiljaa.

Tuohon toiseen kohtaan sen verran, että taidat vaan yksinkertaisesti olla väärässä. Kyllä keikat ovat yleisön palvelua ja heille soitetaan mitä he haluavat kuulla, eli hittejä. Asia ei tietenkään ole täysin mustavalkoinen ja poikkeuksiakin löytyy. Se ei silti muuta alunperäistä väitettäni muuksi, sillä puhuin keikoista yleisesti ja näin bändit suuressa kuvassa toimivat.

Keikoilla soitetaan yleisölle mutta ei se mitenkään määrittele sitä mitä pitäisi soittaa. Mä kävin pääsiäisenä kattomassa CMX:ää ja keikan huippuhetket olivat ne muutamat biisit, joita en ole viimeisen 15 vuoden aikana kuullut ainoallakaan keikalla. Sen sijaan joku Kultanaamio, jonka olen viimeisen 15 vuoden aikana kuullut joka toisella keikalla, oli erinomainen hetki lähteä käymään kusella ja hakemaan lisää kaljaa.

Mutta takas Ghostiin: tämä Dance Macabrehan on erinomainen.
Lennu: Minkä takia on pakko aina olla väärässä? Lue mun vastaus uudestaan. Luen sitten sun vastineen, kun olet samaa mieltä, sitä ennen en lue. Kaljan_paskaa juotu vuonna 2018: 115,9 litraa
A.O.K.
18.05.2018 20:58:01

Anti-Social: Nyt löytyy spotifysta. Aika hirvittävää kertakäyttöpoppia.. Ei jatkoon

Ei saatana tää on paskaa. Just hirvityskasaria, hasselhoffia ja kertakäyttöpoppia. Mutta miks mä tykkään tästä silti?
Well by seventy-six we'll be A.O.K.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)