Mikko_-Procyon- 30.04.2018 09:00:49 | |
---|
Meillä pankit kilpailevat lainastasi... Voi luoja. Silver dollar forger |
Kariniemem kanaset. Nyt sitä saa za za zaa. Long live the King of Mercy. Leukoja vedetty tänä vuonna: 0 kpl |
HaloOfFlies 30.04.2018 20:33:31 | |
---|
Kermaa! Kermaa! Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
jyrivaan 30.04.2018 21:06:22 | |
---|
Noin yleensä. Mitenhän tuntuu vai kuvittelevanko vain, että nykyisellään mainokset koostuu melkein suurimmaksi osaksi jostain ummetus/ripulilääkkeistä? Tai sitten emättimen kuivuuksista. Kaikenlaisia vaivoja meillä suomalaisilla varmaan sitten näiden perusteella. |
Welho-77 30.04.2018 21:31:21 | |
---|
jyrivaan: Noin yleensä. Mitenhän tuntuu vai kuvittelevanko vain, että nykyisellään mainokset koostuu melkein suurimmaksi osaksi jostain ummetus/ripulilääkkeistä? Tai sitten emättimen kuivuuksista. Kaikenlaisia vaivoja meillä suomalaisilla varmaan sitten näiden perusteella. Olen itse kiinnittänyt vähän samoihin asioihin huomiota. Esim.(ainakin radiossa) oli tovi sitten vähintään joka kolmas mainos silmäjuttuja. Kaikki firmat tarjosivat silmänpohjakuvauksia yms. Nyt on tosiaan vatsan vaivat muodissa. Närästystä ja ummetusta yms. Long live the King of Mercy. Leukoja vedetty tänä vuonna: 0 kpl |
Prophet 01.05.2018 08:30:07 | |
---|
Welho-77: Olen itse kiinnittänyt vähän samoihin asioihin huomiota. Esim.(ainakin radiossa) oli tovi sitten vähintään joka kolmas mainos silmäjuttuja. Kaikki firmat tarjosivat silmänpohjakuvauksia yms. Nyt on tosiaan vatsan vaivat muodissa. Närästystä ja ummetusta yms. Entä jos joku mainostaisi leseitä ja kuivattuja luumuja ummetuslääkkeeksi? |
dfer 02.05.2018 20:08:36 | |
---|
Maha Klarna. Ja kaikki missä salkkari-Sebastian on puhujana, miten niitä voi ottaa tosissaan kun se sanoo kaiken sillä sarkastisella naljailuäänensävyllä. |
jyrivaan 03.05.2018 22:59:18 | |
---|
dfer: Maha Klarna. Ja kaikki missä salkkari-Sebastian on puhujana, miten niitä voi ottaa tosissaan kun se sanoo kaiken sillä sarkastisella naljailuäänensävyllä. Mitäs mainoksia tämä "Sebastian" sitten on spiikannut? Ei ole ainakaan silmään pistänyt taikka korvaan tarkemmin ottaen. Jos koittaisi pitää korvat auki. |
Ahti Tuumiainen 07.05.2018 04:19:38 | |
---|
jyrivaan: Mitäs mainoksia tämä "Sebastian" sitten on spiikannut? Ei ole ainakaan silmään pistänyt taikka korvaan tarkemmin ottaen. Jos koittaisi pitää korvat auki. Muakin kiinnostaisi. Silmään ei ole pistänyt tosiaan, mutta ehkä korvaan, vaikka sitä en olekaan hokannut. |
Hannubal 12.05.2018 12:21:54 (muokattu 12.05.2018 13:07:00) | |
---|
Hän taitaa tarkoittaa Sergein näyttelijää Tero Tiittasta. Jotain kulutusluottofirmaa hän taisi ainakin mainostaa, jos en väärin muista. Hyvin tunnistettava ääni. Hän valikoi vaatteemme ja sanat suuhumme. Hän työntää kätensä meidän taskuumme ja syö meidän laskuumme. |
dfer 12.05.2018 17:28:37 | |
---|
jyrivaan: Mitäs mainoksia tämä "Sebastian" sitten on spiikannut? Ei ole ainakaan silmään pistänyt taikka korvaan tarkemmin ottaen. Jos koittaisi pitää korvat auki. Ihan hiljattain pyöri yksi mutta ei kertakaikkiaan ole tullut enää vastaan vaikka monta päivää olen yrittänyt kuulostella. Oli niinkin toimiva mainos etten muista mitä siinä mainostettiin mutta kyllä se hyvin varmasti Jarkko Nyman oli vaikka on tosiaan Tiittanenkin vähän samaa sarjaa. |
dfer 31.05.2018 00:01:36 | |
---|
jyrivaan: Mitäs mainoksia tämä "Sebastian" sitten on spiikannut? Ei ole ainakaan silmään pistänyt taikka korvaan tarkemmin ottaen. Jos koittaisi pitää korvat auki. No nyt oli ainakin youtubessa Finnair holidaysin mainos missä hän oli, kyllä se omaan korvaan vähän hassulta kuulostaa mutta ei tämä lainkaan niin paha ollut eikä missään nimessä ketjun nimen arvoinen. |
HaloOfFlies 12.06.2018 16:57:51 (muokattu 12.06.2018 17:02:03) | |
---|
Spotifyssa pyörii suklaamainos jossa naisääni laulaa "Mul on raksu, jonka nimi on Raksu ja mä raksutan mun raksua". Mikähän idiootti noin typerän mainos-sloganin on keksinyt. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Danko 12.06.2018 23:22:47 | |
---|
Tuppuhitulit. Oon hyvin lähellä irtisanoa asiakasomistajuuteni! "Ei riitä, että seurataan vain musiikkielämän työtä ja saavutuksia, vaan on jatkuvasti pidettävä silmällä kokonaisorganismia ja puututtava ajoissa virheellisen kehityksen oireisiin." - Herman Kretzchmann: Musikalische Zeitgrafen 1903 |
HaloOfFlies 21.07.2018 19:52:57 (muokattu 21.07.2018 19:59:28) | |
---|
Ei niinkään paskin TV-mainos vaan lähinnä mainostunnari. Puhun nyt tuosta Ellinooran ölisemästä uudesta Fazer-tunnarista. Sitä kuunnellessa herää kysymys "Miksi, oi miksi menitte vaihtamaan?". Joihinkin asioihin ei saa koskea ja Fazerin sinisen mainostunnari on yksi niistä. Ihan järkyttävää määkimistä ja ölinää tuo uusi tunnari. Vanha tunnari takaisin ja heti. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Sjömanni 21.07.2018 20:04:43 | |
---|
HaloOfFlies: Ei niinkään paskin TV-mainos vaan lähinnä mainostunnari. Puhun nyt tuosta Ellinooran ölisemästä uudesta Fazer-tunnarista. Sitä kuunnellessa herää kysymys "Miksi, oi miksi menitte vaihtamaan?". Joihinkin asioihin ei saa koskea ja Fazerin sinisen mainostunnari on yksi niistä. Ihan järkyttävää määkimistä ja ölinää tuo uusi tunnari. Vanha tunnari takaisin ja heti. Mikä se sitten oli ennen? En muista kuin sen valiojogurtin, missä ridataan valkoisella horsella. "Pelolla odotan sitä päivää, jolloin Venäjällä tehdään löytö hyljättyjen hanureiden hautausmaasta. Sillä siellähän niitä hanureita varmimmin on, sen ydinkäyttöisten sukellusveneiden hautausmaan vieressä." - Kyllikki |
HaloOfFlies 21.07.2018 20:45:34 | |
---|
Sjömanni: Mikä se sitten oli ennen? En muista kuin sen valiojogurtin, missä ridataan valkoisella horsella. https://www.youtube.com/watch?v=ixL7fx1mWMY Tämäkin tunnari on parempi kuin se nykyinen, minkä Fazer lanseerasi. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
PVC 22.07.2018 16:39:23 (muokattu 22.07.2018 16:45:13) | |
---|
K-kaupan hyvinvoipa väiski oli hyvä. Sanotaan että hän tuhosi Neuvostoliiton. "Tänään tapaamme myös K-kaupan lihaneuvojan. Kamera siirtyy väiskiin Niin! Liha-ostos on tärkeä ostos, Sitä kannattaa suunnitella jo etukäteen! Tällä viikolla on liha K-kaupoissa edullisimmillaan. Sitä voi vaikka pakastaa!" Minulla ei ole varaa ostaa ruokaa joten katson kaiket päivät tuubista väiskin vanhoja mainoksia |
Danko 22.07.2018 20:52:41 | |
---|
"Ei riitä, että seurataan vain musiikkielämän työtä ja saavutuksia, vaan on jatkuvasti pidettävä silmällä kokonaisorganismia ja puututtava ajoissa virheellisen kehityksen oireisiin." - Herman Kretzchmann: Musikalische Zeitgrafen 1903 |
Welho-77 05.11.2018 21:42:43 (muokattu 05.11.2018 21:45:39) | |
---|
Kamala toi joku kalamainos joka telkusta tulee. Siis se laulu siinä. E. Näköjää citymarketin mainos. Long live the King of Mercy. |