jhlamm 27.04.2018 21:12:48 | |
---|
Itsellä on tuo vanha uskollinen Jackson DKMGT. Onhan se kova, mutta siinä ei ole syy miksi en siitä luovu. Ostin joskus tuon rungon ja kaulan virittimien kanssa satasella. Laitoin siihen ostamani Lundgrenin. Yhteishintaa kokonaisuudessaan tuli itselle 180e plus kielisetti. Kyseinen kitara on hakattu ja lapa liimattu kasaan. Osumaa on enemmän kuin italialaisessa autossa. Ikinä tosta ei rahaa saisi ja sekään ei ikinä korvaa sitä mitä tolla on soittopelinä oikeasti hintaa. Muut onkin sitten aina mahdollista laittaa pihvilihaksi. "Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." |
Mescalero 28.04.2018 06:59:16 | |
---|
Oman profiilin kuvissa pyörivä reversed firebird tuskin koskaan tulee kiertoon lähtemään. Toistaiseksi ollut bändin jokaisella keikalla läsnä ja kerännyt sellaisen määrän kolhuja, että tuskin tuosta edes kannattaisi luopua. ..uusi kaula saattaa ehkä joskus tulla siihen väsättyä, koska bodykin on omia tekosia :) |
Tomasi 28.04.2018 23:19:15 | |
---|
Jonkin verran noita keihäitä on vahingossa kertynyt, mutta kaksi taitaa olla varmoja ikupelejä. Toinen on '74 Les Paul Custom, mikä on vallan täydellinen hard rock lespa. Ja toinen on vahingossa onnistunut oma tekele. Paksulla loimuvaahterakannella ja pähkinäpuubodylla varustettu vaahterakaulainen La Cabronita-mukaelma humpparitele. Vaikka yksi määrätty soundi oli tuossa tavoitteena (Mikä onnistuikin), on siitä on tullut yleis go to-kitara. Soveltuu mihin vaan ja on kiva soittaa. Joskus käy tsägä rakennellessa. Pitihän tätäkin kokeilla... |
BulletFace 30.04.2018 12:16:49 | |
---|
antikristus: Jackson Sl2-H josta on profiilissa kuva. Oon yhen tommosen joskus myyny, kadutti, nyt ostin ton yksilön joka on yhtä hyvä mut hienompi :D Jaskat onkin pitopelejä ;) Itsellä 2 RR5:ta ja yksi viime vuoden RR24 Pro. Tuo 24 oli niin kova peli, että tuo toinen RR5 on myynnissä ja tarkoituksena ostaa samanlainen uusi RR24. Vaikka tuo RR5 kova peli onkin en vain saa perustelua itselleni minkä takia tarvitisin neljännen jaskan :) Get the best and fuck the rest. |
Mää en taia ikinä tulla luopuun mun ibanez sz520qm kitarasta. Arvoa tuolla ei taia olla paria sataa enempää, mutta se on ollut mulla lähes koko soittoharrastusaikani joten se saa olla myös loppuun asti. Ja ei se kyllä huono kitara oo muutenkaan, sillä kai mää yleensä soitan. Tosin ei mulla tällä hetkellä oo ton lisäksi ku epin explorer jota käytän drop c vireessä joten valinnanvaraakaan ei juuri oo :) |
telecustom 01.05.2018 00:14:07 | |
---|
78' Ibanez Iceman. Harvinainen ja harvinaisen hyvä kitara. |
Jucciz 01.05.2018 01:06:51 | |
---|
Ärsyttää, kun otsikossa on "mistä", vaikka pitäisi olla "josta". |
J_Mantyla 01.05.2018 11:43:17 | |
---|
Jucciz: Ärsyttää, kun otsikossa on "mistä", vaikka pitäisi olla "josta". Pienellä saat päiväsi pilalle ;) Monta luuttua on käsien kautta kulkenut ja muutamia suunnitellut ottaa mukaan viimeiselle reissulle krematorioon. Niin ne vaan ovat kaikki löytäneet uuden treenikämpän ... Ellei tänään niin sitten huomenna |
hallu 01.05.2018 11:55:21 | |
---|
Tuli mieleen, että eikös nämä pitopelit ole aina niitä joissa markkinahinta ei vastaa tunnearvoa. Melkeinpä niin väittäisin ja omalla kohdallani olen miettinyt, että tunteet ja tunnearvo muuttuu ja kitara joka ei tänään ole myynniss, voi olla myynnissä huomenna ja jos ei mene niin poljetaan hintaa perkele :-D Elämä on reiässä rattoisaa...... |
iec 01.05.2018 12:55:43 | |
---|
Jucciz: Ärsyttää, kun otsikossa on "mistä", vaikka pitäisi olla "josta". Lähde Jucciz kiertelemään kouluja ja pitämään äidinkielen valistustuokioita. Aloita vaikkapa yläkoulun puolelta (nykyään vältetään ala-aste- ja yläaste -termien käyttöä.) :D :D :D Hyvä se on, että joku kantaa huolta kielen nykytasosta. Mullakin ottaa joskus pattiin tietynlainen kielen käyttö täällä. Lähinnä se liittyy siihen, jos joku ei käytä pisteitä ja pilkkuja, tai sitten vain käytetään "onx, tijätsä, totanoi, venteri, rato, kipsoni" -tyylisiä ilmaisuja. Sitten itse asiaan: En usko että minulta löytyy sellaista kitaraa, josta en voisi luopua jossain vaiheessa. Ajatukset ja mielihalut muuttuvat kitarakamppeiden suhteen aina ajoittain. PRS Santana III on nyt ollut mulla jo pari vuotta ja siinä tuntuu olevan kaikki asiat aika hyvin kohdallaan mulle, joten se voisi olla tällä hetkellä paras kandidaatti "pitopeliksi". Aika näyttää lähteekö sekin joskus kiertoon. Näillä näkymin en usko, että luovun tuosta ihan helposti, mutta mahdotonta se ei ole. Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois... |
Artzi 01.05.2018 14:05:20 | |
---|
Yamaha Pacifica 821 Dx. Ollut minulla kohta 18 vuotta ja vasta viime aikoina olen tajunnut miten hyvä ja monipuolinen kitara tämä oikeasti on. Ain't running from no one, got no one left behind. There's a million miles ahead of me, but I'm running out of time. |
munkero 01.05.2018 14:53:43 | |
---|
Jonkun aiemman omistajan "kevennysporaama" RG-550. https://i.imgur.com/5DFH2nC.jpg Ei sillä ettenkö voisi sopivalla hinnalla myydä, mutta kukaan tuskin on sellaista valmis maksamaan. Eräskin tämän foorumin käyttäjä kehoitti heittämään roskiin. :) Eikä se muutenkaan mikään mint ole: https://i.imgur.com/0iyGTFH.jpgMarko Fobba Forss: Aleksi: saako sulta ottaa mallia niihin viiksiin? Yngwie Malmsteen: My whole life philosophy is that more is more. |
Osteri 01.05.2018 19:03:40 (muokattu 01.05.2018 19:03:59) | |
---|
hallu: Tuli mieleen, että eikös nämä pitopelit ole aina niitä joissa markkinahinta ei vastaa tunnearvoa. Ei välttämättä aina. Joku vaan saattaa tykätä tunteella just sellaisesta kitarasta jonka markkinahintakin on kohdallaan. Mikä lie sitten kenelläkin tunteeseen on vaikuttanut. On myös kitaroita jotka soitoltaan ja soundiltaan ovat pitopelin arvoisia vaikka markkina-arvoa ei niin olisikaan. Noi "tunneasiat" on mielestäni sellaisia ulkomusiikillisia juttuja, enkä itse osaa sellaista hahmottaa. Soittopelejähän nämä kuitenkin lopulta ovat ja hyvään kannattaa pyrkiä. - Rock ... erityisesti kasarirock ! - |
jarmo vh 01.05.2018 20:48:49 | |
---|
Guild T-100D vuodelta -66. Siinä on jotain sen lisäksi, että on soittimena hyvä. Mitä vanhempi, sitä vanhempi. |
uusiipe 01.05.2018 21:54:19 | |
---|
Fender Stratocaster American Standard -84. On ollut mulla pitkään, ei uudesta mutta pitkään. Peruskeppi, iätön ja ajaton P = U x I |