Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Bänditoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Muita teini-ikäisiä (Speed/Death/Black) metalli soittajia?
1
Timjami4
29.04.2018 23:35:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli siis olen 15 vuotta täyttävä suhtkoht taitava metallimusiikkiin erikoistunut kitaristi espoosta. olisin etsimässä muita oman ikäisiä metallin soittajia/jo perustettuja bändejä,(eli siis basisteja, rumpaleita ja kitaristeja) pääkaupunkiseudulta, joittenka kanssa voisi istua alas ja ruveta soittamaan mitä vaan mikä löytyy metallin sprektumin sisältä.
Omia biisejä ei löydy yhtään, kun aika on mennyt covereitten harjoitteluun,
mutta omia riffejä kyllä löytyy.
Tekniseltä kantilta olen kehittynyt pitkien harjoittelu sessioiden ansiosta, ja soolojen improvisointi ja kaikenmaailman speedrunnit ja harmonikit onnistuu.
Omat suurimmat vaikuttajat musiikkimakuun olisivat ne: Mayhem, Immortal, Stone, Megadeth, Venom, Bathory, Death, ja Jukka Tolonen.
On tullut esitettyä kaverin kirjoittaman R&B kappaleen joulujuhlissa, eli yhteissoitto kokemusta löytyy, mutta oikea ensimmäinen esitys tulee olemaan kevätjuhlissa, kun soitan
Megadeth - Holy wars.. The Punishment Is Due:n soolona.
Tapaan muita soittajia kauklahden nuorisotilalla, jossa on pommisuojan tapainen bändihuone, mutta jos kiinnostaa tavata, ilmoita ihmeessä osoitteeseen timjami.virtanen@gmail.com
 
Zambe88
30.04.2018 12:05:45
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laitahan tuonne ilmoitus, niin uskoisin että tärppää paremmin;
 
https://muusikoiden.net/wanted/
 
Onnea hakuun ja hyvät vaput!:)
 
If it's too loud, you're too old!
Berzerkowitz
02.05.2018 22:30:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiva havaita että nuorisolaisille vielä maistuu setämiesten hevi :)
 
Timjami4
03.05.2018 11:46:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Berzerkowitz: Kiva havaita että nuorisolaisille vielä maistuu setämiesten hevi :)
 
Totta ihmeessä! Vielä kun löytyisi soittajia joilla on se musiikkimaku
 
Zambe88
03.05.2018 19:13:18 (muokattu 03.05.2018 19:13:43)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Timjami4: Totta ihmeessä! Vielä kun löytyisi soittajia joilla on se musiikkimaku
 
Ikä tuntuu soittohommissa olevan vaan numero, kunhan hommat toimii. Ainakin itse on tullut moinen huomattua vuosien mittaan. Omassa bändissä nuorimman ja vanhimman jäsenen ikäero on lähemmäs 20 vuotta:)
 
Rohkeasti vaan mukaan "setämiesten" touhuihin, eikä kannata liikaa asetella tuota ikärajaa, niin varmasti löytyy soittokavereita:)
 
If it's too loud, you're too old!
Timjami4
03.05.2018 20:50:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Zambe88: Ikä tuntuu soittohommissa olevan vaan numero, kunhan hommat toimii. Ainakin itse on tullut moinen huomattua vuosien mittaan. Omassa bändissä nuorimman ja vanhimman jäsenen ikäero on lähemmäs 20 vuotta:)
 
Rohkeasti vaan mukaan "setämiesten" touhuihin, eikä kannata liikaa asetella tuota ikärajaa, niin varmasti löytyy soittokavereita:)

 
Olet aivan oikeassa! Tässähän on kyseessä vain yhteisene musiikin soittamisesta.
 
Asamael
04.05.2018 20:31:56
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tulin vain kommentoimaan, että vaikutat asialliselta nuorelta mieheltä. Toivottavasti soittokaverit löytyy!
 
http://www.mikseri.net/kaarnekorpi
Timjami4
05.05.2018 00:28:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Asamael: Tulin vain kommentoimaan, että vaikutat asialliselta nuorelta mieheltä. Toivottavasti soittokaverit löytyy!
 
Kiitos samoin .
 
Black Zombie 82
01.07.2020 00:17:50 (muokattu 01.07.2020 00:22:43)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mua kiinnostais kyllä kunnon metallibändissä soittaminen. On vaan vaikea löytää samanhenkistä/ikäistä seuraa.
 
hevidiggari666
11.10.2020 11:45:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mulla ainakin olis kiinnostusta kunnon tykitykseen
pidän juuri samantyylisestä musasta ja samoista bändeistä
itse tosin olisin mielelläni vokalisti
oon siis ite 16v
 
Duro
11.10.2020 18:19:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Black Zombie 82: Mua kiinnostais kyllä kunnon metallibändissä soittaminen. On vaan vaikea löytää samanhenkistä/ikäistä seuraa.
 
Ite en kenenkää ikiä kyselly ku bändiin hain, sattuivat vaan olemaan junnumpia. Kyl niiden itteä yli 10v nuorempien kans toimeen tulee oikeen hienosti jos vähän ees jaksaa yrittää. Ja vice versa. Ollaan tos ny kuus vuotta soitettu samal kokoonpanol, tehty levyä, keikkailtu ja perseilty. Oon porukan vanhin eikä mittää ongelmia.
 
Prönts.
hevidiggari666
12.10.2020 13:24:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jos joku olis täällä uudenmaan alueella kiinnostunu varsinki bläkkis bändissä olemisesta niin mulle voi laittaa sähköpostia :)
tosiaan siis yhäkin ite olisin mielelläni vokalisti
Mutta oisko ketään tuntuu olevan niin vaikeaa löytää saman henkistä porukkaa :/
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «