Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Kitarat: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Eruption/EVH
1 2
yanera
19.04.2018 21:42:20 (muokattu 19.04.2018 21:45:48)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko Eruption mielestänne vaikea soolo soittaa??
 
https://www.youtube.com/watch?v=sI7XiJgt0vY
 
Mites Muuten EVH muu soittotyyli ja ne kitarasoolo klassikkot?
 
Kuten Cathedral, Spanish Fly jne.. ?
 
Spanish fly: https://www.youtube.com/watch?v=iDsa4uDM3zU
 
Vieläkö EVH on arvostettu?
 
EVH olisi mukava isä G3 kiertueelle, mutta tuskin on kiinnostunut Vain ja Satrianin seurasta.
 
Vielä offtopic: Mites tämä soolo: https://www.youtube.com/watch?v=M_gyWqsZ6Jo
 
Elikkäs: Dokken - Mr Scary, Live Recording, mielestäni Mr. Lynch vetää aikas hyvin, ja on lähellä EVH:n tasoa kitaristina. Sama kykyjenetsijähän löysi molemmat samanapäivän, mutta päätti kuitenkin ottaa Van Halenin talliinsa.
 
No sitten on Ynkkä ja sweeppaja-porukka erikseen, mutta se on jo toinen ketju.
 
Santerilla ei ole edes pankkitiliä. Hän ei halua olla rahan kanssa tekemisissä enää lainkaan.
hallu
19.04.2018 22:22:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun mielestä toisen soittotyylin imitoiminen on aina vaikeaa tai ainakin vaikeampaa kuin soittaa omalla tyylillään. Sen vuoksi apinoiminen luultavasti onkin niin tehokas tapa opetella soittoa. Sitä apinoi idoleitaan kunnes jossakin vaiheessa päättää olla vielä parempi ja alkaa soittaa omaa musaa.
 
Mitä VanHaleniin tulee, niin mielestäni hän ei ole suuri siksi että hänellä on vikkelät sormet, vaan siksi että hän on ainutlaatuisen musikaalinen ja hän kirjoitti nipun ikivihreiksi jääneitä hittejä. Se on nimittäin ihan sama minkämoinen tilupetteri on jos ei ole mielenkiintoista musaa soitettavaksi, niin menee koko tiluilu hukkaan. Soittotaito on vähänniinkuin puhetaito, molempia voi hallita hyvin tai huonosti, mutta jos ei ole mitään kiinnostavaa sanottavaa, niin ei siitä sitten ole hyötyä. Eddie VanHalenilla oli kiinnostavaa sanottavaa ja siksi hän mielestäni ansaitsee paikkansa musiikin historiassa.
 
Lisäksi Eddielläoli ilmiömäinen soundikäsitys ja oikeastaan jokainen hänen jälkeensä tullut tilupetteri on hänelle velkaa siitä. Ehkä hän oli nero jonka vikkelien sormien varjoon edelleen jää hänen musiikilliset ansionsa. Oma veikkaukseni on, että vaikka hän ei olisi opetellut kitarasankariksi, niin hän siitä huolimatta olisi stara koska osasi kirjoittaa sen musan.
 
Elämä on reiässä rattoisaa......
yanera
19.04.2018 23:36:44
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hallu: Mun mielestä toisen soittotyylin imitoiminen on aina vaikeaa tai ainakin vaikeampaa kuin soittaa omalla tyylillään. Sen vuoksi apinoiminen luultavasti onkin niin tehokas tapa opetella soittoa. Sitä apinoi idoleitaan kunnes jossakin vaiheessa päättää olla vielä parempi ja alkaa soittaa omaa musaa.
 
Mitä VanHaleniin tulee, niin mielestäni hän ei ole suuri siksi että hänellä on vikkelät sormet, vaan siksi että hän on ainutlaatuisen musikaalinen ja hän kirjoitti nipun ikivihreiksi jääneitä hittejä. Se on nimittäin ihan sama minkämoinen tilupetteri on jos ei ole mielenkiintoista musaa soitettavaksi, niin menee koko tiluilu hukkaan. Soittotaito on vähänniinkuin puhetaito, molempia voi hallita hyvin tai huonosti, mutta jos ei ole mitään kiinnostavaa sanottavaa, niin ei siitä sitten ole hyötyä. Eddie VanHalenilla oli kiinnostavaa sanottavaa ja siksi hän mielestäni ansaitsee paikkansa musiikin historiassa.
 
Lisäksi Eddielläoli ilmiömäinen soundikäsitys ja oikeastaan jokainen hänen jälkeensä tullut tilupetteri on hänelle velkaa siitä. Ehkä hän oli nero jonka vikkelien sormien varjoon edelleen jää hänen musiikilliset ansionsa. Oma veikkaukseni on, että vaikka hän ei olisi opetellut kitarasankariksi, niin hän siitä huolimatta olisi stara koska osasi kirjoittaa sen musan.

 
Olen täysin samaa mieltä Van Halenin musasta suurin osa on nerokasta ja siellä on paljon helmiä joukossa. Mielestäni mm. VH1. albumilla ei ole yhtään huonoa biisiä. Sen sijaan VH3. albumi olisi saanut jäädä tekemättä:)
 
Santerilla ei ole edes pankkitiliä. Hän ei halua olla rahan kanssa tekemisissä enää lainkaan.
Burn
20.04.2018 09:26:21
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

yanera: Vieläkö EVH on arvostettu?
 
EVH olisi mukava isä G3 kiertueelle, mutta tuskin on kiinnostunut Vain ja Satrianin seurasta.

 
Mun mielestä EVH ei edes bändin kulta-aikoina sopinut Vain, Satrianin tai vaikka Ynkän kanssa siihen sakkiin, jotka tekee kitaratempuista itseisarvon. Mies oli puhdas edelläkävijä jo 70-luvun lopussa, mutta jonka jutut ei ollut pelkkiä näytönpaikkoja, vaan luonteva osa koko bändin pakettia.
 
varpio: Kyllä ei perussuomalaisia äänestetä vaikka olisi kuinka neekeri ja hyvät viikset.
silhouette
20.04.2018 12:48:29 (muokattu 20.04.2018 12:54:40)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

yanera: Sen sijaan VH3. albumi olisi saanut jäädä tekemättä:)
 
Mitä hittoa, sehän hän on yksi Eddien ja Van Halenin parhaimmista levyistä, koko levy on täynnä uskomattoan hienoa kitarointia ja muutenkin hyviä biisejä. Taas yksi kehitysaste eteenpäin Eddiellä, niin minä ajattelen. =)
 
Aina voi yrittää.
arppah8
20.04.2018 14:45:35 (muokattu 20.04.2018 14:46:05)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

silhouette: Mitä hittoa, sehän hän on yksi Eddien ja Van Halenin parhaimmista levyistä, koko levy on täynnä uskomattoan hienoa kitarointia ja muutenkin hyviä biisejä. Taas yksi kehitysaste eteenpäin Eddiellä, niin minä ajattelen. =)
 
En nyt ihan sanoisi yhdeksi parhaista VH-levyistä mutta piristävän erilainen verrattuna viimeisiin laiskanpulskeiksi ja tylsähköiksi käyneisiin VanHagar-levyihin. Mainettaan paljon parempi levy joka puolustaa paikkaansa bändin katalogissa ansiokkaasti, onhan tuo soittimessa viihtynyt tasaisesti.
 
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. Ostamatta ei testata!
silhouette
20.04.2018 14:57:45 (muokattu 20.04.2018 15:27:40)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

arppah8: En nyt ihan sanoisi yhdeksi parhaista VH-levyistä mutta piristävän erilainen verrattuna viimeisiin laiskanpulskeiksi ja tylsähköiksi käyneisiin VanHagar-levyihin. Mainettaan paljon parempi levy joka puolustaa paikkaansa bändin katalogissa ansiokkaasti, onhan tuo soittimessa viihtynyt tasaisesti.
 
Joo, ja mun mielestä myös VH:n uusin levy "Different Kind Of Truth" jatkaa hyvin 3:sen viitoittamaa tietä omaperäisyydellään, uskomatonta soittoa ja muutenkin hienoa musisointia täynnä molemmat levyt. Pakko itsekin laittaa taas jompaa kumpaa kuunteluun, itse olen kuunnellut Eddietä 80-luvun loppupuolelta asti ja en ikinä kyllästy ko. levyihin.
 
Ainiin joo: mun mielestä Eruption ei ole vaikea soittaa. Ei ainakaan jos ajattelee kaikkia nykypäivän Guthrieita, Petrucceja, Greg Howeja, Frank Gambaleja jne. Jo pelkästään esim. Allan Holdsworthin tuotannon tutkimisessa menisi koko elinikä eikä siltikään vielä olisi valmis, siinäpä haastetta itse kullekin enemmän kuin pelkän Eruptionin opettelu ja tutkiminen.
 
Aina voi yrittää.
Barska
20.04.2018 21:08:15
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No. Pakkohan tähän on sanoa se, että vaikka Eruption ei nyt nykymaailman tiedon mukaan ole mitenkään mahdoton tai edes vaikea soittaa, oli se sitä ilmestyessään. Siis tarkoitan aikaa ennen YouTubea ja nykyajan tekniikkahirmuja.
 
Esim. Greg Howe kertoili joskus jossakin kitaralehdessä treenanneensa Eruptionia kuukausia levyltä plokaten. Oli vedellyt alternatella koko biisin, ei ollut kuullutkaan tappingista. Oli saanut sen suunnilleen menemään, kun " kitaristi-eno/setä/tms." poikkesi ja kertoi/näytti miten Van Halen sen soitti keikalla Tapping kun oli EVH:n tyyliin ihan uutta ja ihmeellistä. Jokainen voi kokeilla soittaa sen tapping osuuden plekulla. Tai sitten keksiä jotakin yhtä uutta ja mullistavaa, jota kaikki kopioi seuraavat 15-vuotta ja sen jälkeenkin.
 
Niin ja soolojen lisäksi kitaristisin korvin kannattaa kuunnella ekoilta levyiltä EVH:n komppaamistakin. Ainakin mun mielestä.
 
Tässä varmaan nuoremmilla sama, kuin se, että esim. itselle ei aluksi auennut vaikkapa Claptonin touhut 60-luvulta. EVH:n tyyli on muokannut yleistä käsitystä rock-kitaroinnista niin paljon, koska kaikki ovat kopioineet EVH:lta, ettei miehen vallankumouksellisuus enää avaudu nuoremmalle sukupolvelle..
 
All I wanna do is drink as much as I can. That's why I'm a member of a Heavy Metal band.
silhouette
20.04.2018 21:31:18 (muokattu 20.04.2018 21:37:08)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Barska: Tässä varmaan nuoremmilla sama, kuin se, että esim. itselle ei aluksi auennut vaikkapa Claptonin touhut 60-luvulta. EVH:n tyyli on muokannut yleistä käsitystä rock-kitaroinnista niin paljon, koska kaikki ovat kopioineet EVH:lta, ettei miehen vallankumouksellisuus enää avaudu nuoremmalle sukupolvelle..
 
En minä tuolla kommentillani Eruptionin vaikeudesta/helppoudesta tarkoittanut, ettei se olisi upeaa ja rajoja rikovaa kamaa. Tykkään kyllä edelleen Eddiestä erittäin paljon, ja olen kuunnellut miehen soittoa jo pienestä lapsesta asti 80-luvun puolivälistä saakka niistä ajoista lähtien kun levy 5150 ilmestyi. Vai mitä itse tarkoitit tuolla "nuoremmalla sukupolvella"?
 
Aina voi yrittää.
hallu
20.04.2018 21:47:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

silhouette: ...............
 
Ainiin joo: mun mielestä Eruption ei ole vaikea soittaa. Ei ainakaan jos ajattelee kaikkia nykypäivän Guthrieita, Petrucceja, Greg Howeja, Frank Gambaleja jne. Jo pelkästään esim. Allan Holdsworthin tuotannon tutkimisessa menisi koko elinikä eikä siltikään vielä olisi valmis, siinäpä haastetta itse kullekin enemmän kuin pelkän Eruptionin opettelu ja tutkiminen.

 
Jep, hyvä on hiihtäjän hiihdellä kun latu on aukaistu eellä.... jos tulkitset musiikin laatua sen mekaanisen vaikeuden perusteella, niin se on morjens....
 
Elämä on reiässä rattoisaa......
silhouette
20.04.2018 21:50:32 (muokattu 20.04.2018 22:03:21)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hallu: Jep, hyvä on hiihtäjän hiihdellä kun latu on aukaistu eellä.... jos tulkitset musiikin laatua sen mekaanisen vaikeuden perusteella, niin se on morjens....
 
En todellakaan tulkitse musiikinlaatua sen mekaanisen vaikeuden perustella, ja ihmettelen, että mistä sellainen tuli mieleesi? Kummallista, kyllä minä kuuntelen kaikenlaista musiikkia ja siihen on syynä vain se, että kysessä on hyvänkuuloista musiikkia, teknistä tai ei. Ja, samoja latuja sinäkin hiihtelet, että sillä lailla.
 
Aina voi yrittää.
yanera
20.04.2018 21:53:19 (muokattu 20.04.2018 22:06:41)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen ollut bänditouhuiussa mukana viimeiset 23-vuotta. No täällä on porukkaa, jotka ovat olleet paljon pidempään...
 
Mutta en tunne henkilökohtaisesti ketään joka vetäsi niinkuin EVH, Lynch, tai vaikkapa Blackmore.
 
Muutamia tosi hyviä soittajia tunnen kyllä, mutta se taso ei ole, eikä voikkaan olla maailmanluokkaa.
Paitsi eräs tuttu maailmanluokan Blues-kitaristi, joka ei valitettavasti ole tunnettu...Mutta kiinnostusta on ollut USA:ssa asti.
 
Itse pidän itseäni rock-kitaristina.
 
Nämä nykyajan supertiluttelijat jätän omaan arvoonsa.
 
Toki pidän Ynkästä ja Joe Stumpista, Vaista ja satrianista, Petruccicin vielä menettelee Michael Angelo Batio, mutta en pidä sellaisesta liian steriilistä soitosta. Ellei edellämainittuja lasketa?
 
EVH:n olen kerran livenä nähnyt teki vaikutuksen sen aikainen laulaja Gary joku? taas EI!
 
Kukakohan on tällähetkellä se maailman "paras ja nopein" tiluttaja?
 
Offtopic
 
Oma tilutus pätkäni lyhyt clippi keikalta: https://www.youtube.com/watch?v=1mrfcL6Af_w
 
Santerilla ei ole edes pankkitiliä. Hän ei halua olla rahan kanssa tekemisissä enää lainkaan.
silhouette
20.04.2018 21:57:27 (muokattu 20.04.2018 22:01:28)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

yanera: Mutta en tunne henkilökohtaisesti ketään joka vetäsi niinkuin EVH, Lynch, tai vaikkapa
 
Minä taas olen nähnyt aikojen varrella monia hyviä kitaristeja jotka vetävät teknisesti ja fiilikselläkin yhtä hyvin kuin Eddie tai George. Ei sellainen soittotaito kuitenkaan niin ihmeellistä ole, ettei sellaista voisi ns. taviksetkin vedellä. Ja, tämä ei ole provosointia, kerron vaan mitä olen nähnyt ja kuullut ja tosiasia on se, että maailmassa on vaan helvetin paljon hyviä kitaristeja.
 
Aina voi yrittää.
yanera
20.04.2018 22:07:54
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

silhouette: Minä taas olen nähnyt aikojen varrella monia hyviä kitaristeja jotka vetävät teknisesti ja fiilikselläkin yhtä hyvin kuin Eddie tai George. Ei sellainen soittotaito kuitenkaan niin ihmeellistä ole, ettei sellaista voisi ns. taviksetkin vedellä. Ja, tämä ei ole provosointia, kerron vaan mitä olen nähnyt ja kuullut ja tosiasia on se, että maailmassa on vaan helvetin paljon hyviä kitaristeja.
 
Mulla jäi oma kirjoitus vähän kesken ennen kuin ehdit vastata:)
 
Santerilla ei ole edes pankkitiliä. Hän ei halua olla rahan kanssa tekemisissä enää lainkaan.
silhouette
20.04.2018 22:14:26 (muokattu 20.04.2018 22:19:23)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

yanera: Mulla jäi oma kirjoitus vähän kesken ennen kuin ehdit vastata:)
 
Juu, eipä se haittaa. Itsekin tykkäilen monenlaisesta musiikista, menee niin Jethro tullit, King Crimsonit, kuin myös Michael Angelo Bationit, Petruccit ja Scofieldit, monipuolisuus on vain rikkautta, ja jos joku uskoo, niin tänäänkin kuuntelin peräkkäin läpi Dream Theaterin levyn sekä Piirpaukeen levyn, molemmat hyvin erillaisia, mutta silti niin hienoja bändejä =)
 
Aina voi yrittää.
hallu
20.04.2018 22:20:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

silhouette: Minä taas olen nähnyt aikojen varrella monia hyviä kitaristeja jotka vetävät teknisesti ja fiilikselläkin yhtä hyvin kuin Eddie tai George. Ei sellainen soittotaito kuitenkaan niin ihmeellistä ole, ettei sellaista voisi ns. taviksetkin vedellä. Ja, tämä ei ole provosointia, kerron vaan mitä olen nähnyt ja kuullut ja tosiasia on se, että maailmassa on vaan helvetin paljon hyviä kitaristeja.
 
Mutta kun se hyvyys ei riitä. Se kun tuolla aikaisemmin viittasin perässä hiihtämiseen, niin en tarkoittanut sinua vaan meitä kaikkia jotka emme ole tuoneet musaan mitään uutta, vaan olemme vain apinoineet sitä minkä joku on jo iloksemme keksinyt. Siksi nää EVH:t, SRV:t sun muut suuruudet on suuria ja me muut pieniä. Ne kun ovat tehneet jotain merkittävää ja se ei ole sitä, että ne on vikkeläsormisia. Sillä musiikin vaikeudella kun ei ole mitään tekemistä sen taiteellisen arvon kanssa. Vaikka joku konekirjoittaja kirjoittaisi kymmenentuhatta sanaa minuutissa, se ei tee siitä mitään Eino Leinoa.
 
Se että joku autotallikitaristi vetää niinkö EVH ei tee siitä EVH:ta koska EVH soittaa omaa musaansa. Se makkaritaiturin arvo syntyy vasta siitä, että se alkaa kertoa omia tarinoitaan. EVH:n matkiminen tai ketä nyt kukanenkin tykkää matkia, käy hyvästä treenistä mutta sillä ei ole mitään muuta arvoa. Arvoa on ihmisen omilla ajatuksilla ja niiden ilmaisulla ja vasta sen myötä ihminen muuttuu kiinnostavaksi.
 
Kaikki kunnia nykyajan yliluonnollisen taitaville makkarikitaristeille ja juutuubivirtuooseille, mutta itse en vaan pidä sitä yhtä merkittävänä kuin kykyä luoda uutta musaa tätä maailmaa rikastuttamaan.
 
Elämä on reiässä rattoisaa......
silhouette
20.04.2018 22:25:00
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hallu: Mutta kun se hyvyys ei riitä. Se kun tuolla aikaisemmin viittasin perässä hiihtämiseen, niin en tarkoittanut sinua vaan meitä kaikkia jotka emme ole tuoneet musaan mitään uutta, vaan olemme vain apinoineet sitä minkä joku on jo iloksemme keksinyt. Siksi nää EVH:t, SRV:t sun muut suuruudet on suuria ja me muut pieniä. Ne kun ovat tehneet jotain merkittävää ja se ei ole sitä, että ne on vikkeläsormisia. Sillä musiikin vaikeudella kun ei ole mitään tekemistä sen taiteellisen arvon kanssa. Vaikka joku konekirjoittaja kirjoittaisi kymmenentuhatta sanaa minuutissa, se ei tee siitä mitään Eino Leinoa.
 
Se että joku autotallikitaristi vetää niinkö EVH ei tee siitä EVH:ta koska EVH soittaa omaa musaansa. Se makkaritaiturin arvo syntyy vasta siitä, että se alkaa kertoa omia tarinoitaan. EVH:n matkiminen tai ketä nyt kukanenkin tykkää matkia, käy hyvästä treenistä mutta sillä ei ole mitään muuta arvoa. Arvoa on ihmisen omilla ajatuksilla ja niiden ilmaisulla ja vasta sen myötä ihminen muuttuu kiinnostavaksi.
 
Kaikki kunnia nykyajan yliluonnollisen taitaville makkarikitaristeille ja juutuubivirtuooseille, mutta itse en vaan pidä sitä yhtä merkittävänä kuin kykyä luoda uutta musaa tätä maailmaa rikastuttamaan.

 
No, nyt sinä puhut paljon järkeä ja tätä näkemystä komppaan kyllä ja olen muutenkin kanssasi samoilla vesillä, kiitos että korjasit asian tällä hyvällä kirjoituksella! =)
 
Aina voi yrittää.
Zibaldone
21.04.2018 00:47:18 (muokattu 21.04.2018 00:49:15)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jazz-mies vetää täppäilykomppia, vuosi oli 1965, Camardese-tapping-tekniikkaa.
 
5min18sec
 
Onhan noita ollut ennen EVH
 
https://www.youtube.com/watch?v=UmTQYquqxSY
 
Barska
21.04.2018 03:56:57 (muokattu 21.04.2018 04:08:17)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

silhouette: En minä tuolla kommentillani Eruptionin vaikeudesta/helppoudesta tarkoittanut, ettei se olisi upeaa ja rajoja rikovaa kamaa. Tykkään kyllä edelleen Eddiestä erittäin paljon, ja olen kuunnellut miehen soittoa jo pienestä lapsesta asti 80-luvun puolivälistä saakka niistä ajoista lähtien kun levy 5150 ilmestyi. Vai mitä itse tarkoitit tuolla "nuoremmalla sukupolvella"?
 
En niin ajatellutkaan, ettetkö pitäisi upeana ja aikanaan rajoja rikkovana :)
 
Nuoremmalla sukupolvella ajattelin nyt soittamaan aloittavia ja muutoinkin lähinnä yleisellä tasolla ajattelin vain "ääneen" EVH:n arvostusta. Esim. oma jälkikasvu (mopo-iässä ja aloitteleva kitaristi) ei kai pidä EVH:ta mitenkään ihmeellisenä.
 
80-luvulla tuli itse tutustuttua esim. Allan Holdsworthin kitarointiin juuri EVH:n mainittua mainittua diggaavansa tätä ja pitävänsä itseään lähinnä rämpyttelijänä tähän verrattuna. Toki Holdsworthin touhuissa on paljon enemmän ihmeteltävää ja pidemmäksi aikaa, totta. Hyviä kitaristeja on paljon. EVH oli silloin asemassa itselle ja kaikille tutuille kitaristeile, että jos hän olisi maininnut kuuntelevansa Erkki Junkkarista, olisi pitänyt ostaa kaikki mainitun artistin levyt
 
Totta on sekin, ettei noihin Van Halenin touhuihin kyllästy. Hienoa musiikkia kaikki.
 
Vittorio Camardesenkin tapping oli yleisessä (kitara-)tiedosssa jo 80-luvulla. Ja Eddiehän itse kertoi saaneensa idean Jimmy Pagen touhuja kopioidessaan. Tekniiikka ei sinänsä kai ollut mitään uutta, mutta se miten sitä käytettiin. Ja olihan siinä Eruptionissa kaikkea muutakin joka sai jengin matkimaan: Soundi, dive bomb, jne.
 
All I wanna do is drink as much as I can. That's why I'm a member of a Heavy Metal band.
hallu
21.04.2018 10:48:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

silhouette: No, nyt sinä puhut paljon järkeä ja tätä näkemystä komppaan kyllä ja olen muutenkin kanssasi samoilla vesillä, kiitos että korjasit asian tällä hyvällä kirjoituksella! =)
 
No hyvä :-) mä varmaan tuolla aikaisemmin tartuin liikaa siihen "vaikeus" sanaan ja ilmaisin itseäni vähän liian jyrkästi ja kulmikkaasti. Toisaalta musa on meille kaikille tärkeää joten kaipa keskustelun pitää välillä vähän kuohuakin :-)
 
Elämä on reiässä rattoisaa......
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «