tomaattiorava 13.04.2018 12:33:43 | |
---|
Burn: Onko Mad Max mistään kotoisin? Sen saisi pleikkarille tässä kuussa ilmaiseksi. Kyllä sen kanssa tuli aikaa vietettyä. Maailma on hieno ja autotaistelut aikamoisia mut haastavia. Mad Maxin henki on mielestäni ihan läsnä ja pitkälti aika tutut WB-pelien mekaniikat, joskin ei niin hiotut kuin vaikka arkham knightissa. Vähän silleen juostenkusten kyhätty peli mut kokeile ny ainaki. |
bedlam 13.04.2018 14:09:55 (muokattu 13.04.2018 19:34:00) | |
---|
Plus-jäsenyydellä saatavien pelien kutsuminen ilmaiseksi on minusta vähän harhaanjohtavaa, niistähän täytyy kuitenkin maksaa jatkuvaa kuukausimaksua. Olen kyllä joskus miettinyt, että maksaisko tuo jäsenyys itsensä takaisin noiden etujen muodossa, vaikken online-pelejä pelaakaan. Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com |
aivokuolio 13.04.2018 16:53:01 | |
---|
Burn: Onko Mad Max mistään kotoisin? Sen saisi pleikkarille tässä kuussa ilmaiseksi. Jos Mad Maxista yhtään tykkää niin suosittelen kyllä. Ei mitään vuoden peli-osastoa mutta niinku sanottua, hauskaa puuhastelua ja turpiinvetoa sekä kaasuttelua. Pelin maailma viehättää ja visuaalisesti hienoa Fury Road-menoa. Kantsii ottaa jemmaan ku ilmatteeksi nyt saa. |
tomaattiorava 13.04.2018 22:35:49 | |
---|
IGN anto uuelle God of Warilla täyden kympin =O En oo sarjaa ikinä pelannu, hauskalta mätöltä on näyttänyt mutta tää uus on tunnetusti aika eri osastoo. Hyvältä näyttää. |
Ed_Guy 14.04.2018 08:29:04 | |
---|
Miten tuo far cry 5? Onko samaa meininkiä ku nelosessa vai onko mitään mullistavaa uudistusta tullut? Luultavasti tuon silti joskus hankin. Wildlandsia olen alkanut nyt urakoimaan ja koitan raivata sitä alueen per yö että pääsee joskus läpi :D Olen kyllä viihtynyt pelin parissa edelleen. Sitten olis wolfenstein the new order odottamassa seuraavaksi. Hate all you want you ugly old mule you're never gonna be 20 percent cooler. |
Milkop 14.04.2018 10:54:25 | |
---|
Ed_Guy: vai onko mitään mullistavaa uudistusta tullut? Ei ole ellei nyt co-oppia halua sellaisena pitää. Craftauksesta on tosin luovuttu. Muuten aika samaa settiä kuin kolmosessa ja nelosessa. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
superfly 14.04.2018 14:48:27 | |
---|
Löytyiskö Steamista kuusivuotiaalle jotan sopivaa pelattavaa? Suomeksi puhuttu ja xbox-ohjaimen tuki olisi melko jees. Ei oikein viitsis sokkona ostella. Killing internet dragons is serious business! |
SnowCrow 14.04.2018 15:05:09 | |
---|
superfly: Löytyiskö Steamista kuusivuotiaalle jotan sopivaa pelattavaa? Suomeksi puhuttu ja xbox-ohjaimen tuki olisi melko jees. Ei oikein viitsis sokkona ostella. Mites Rayman Origins ja Legends? Ite ainakin tuli alkuperäistä Raymania hakattu 6-vuotiaana hyvällä menestyksellä. Puhettahan tai tekstiähän noissa ei taida olla oikein, eli ei haittaa vaikka on englanninkielisiä. |
Stoalainen 14.04.2018 15:37:43 (muokattu 14.04.2018 15:48:54) | |
---|
Trinet. Ei virhettä. I came here to drink milk and kick ass - and I just finished my milk. |
Milkop 14.04.2018 18:49:07 (muokattu 14.04.2018 18:49:54) | |
---|
kazaa: Trinet. Ei virhettä. Joo ja varsinkin kakkonen. Co-op on varmasti iso plussa lapsen kanssa pelatessa. E: Meillä on myös Rocket League ollut kovassa huudossa. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
TheMurno 15.04.2018 19:22:14 | |
---|
Fallout ykkösen alotin pitkästä aikaa. Junktownissa tuli tehtyä kaikki tarpeellinen ja nyt peli kaatuu aina kun sieltä meinaa lähteä. Eivvv. Fake and gay |
SnowCrow: Mites Rayman Origins ja Legends? Ite ainakin tuli alkuperäistä Raymania hakattu 6-vuotiaana hyvällä menestyksellä. Puhettahan tai tekstiähän noissa ei taida olla oikein, eli ei haittaa vaikka on englanninkielisiä. Tänks, Origins -demon latailin ja tuntuu uppoavan hyvin. Hieman ehkä haastava mutta se on vaan hyvä homma. Killing internet dragons is serious business! |
Milkop 15.04.2018 20:19:39 | |
---|
Onhan tuo Far Cry 5 ihan hauskaa röytöä kun äsken parisen tuntia kaverin kanssa mätettiin cooppia. Lentokoneella pommeja tukikohtaan, sitten laskuvarjoilla alas ja sikailu käyntiin. Takatukat viuhuu. Pitäisi vaan olla mikit ja kuulokkeet. Kirjoittaminen Uplayn kautta on aika hanurista. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Kummiseta 15.04.2018 22:44:51 | |
---|
Milkop: Onhan tuo Far Cry 5 ihan hauskaa röytöä kun äsken parisen tuntia kaverin kanssa mätettiin cooppia. Lentokoneella pommeja tukikohtaan, sitten laskuvarjoilla alas ja sikailu käyntiin. Takatukat viuhuu. Pitäisi vaan olla mikit ja kuulokkeet. Kirjoittaminen Uplayn kautta on aika hanurista. Mistas tuollaisen pommikoneen saa? Mulla ei ole kun se KK:lla varustettu helikopteri, ja senkin saa vain tilaamalla sen kinkun paikalle ja hyppaamalla itse puikkoihin. Jäähyn syy: Komodo-källi -ketju. |
Gary Enfield 16.04.2018 15:34:05 | |
---|
Konsolin ja kunnollisen pelikoneen puutteessa olen pelaillut tabletilla. Nyt on menossa vaellus ydintuhon ja viruskatastrofin jälkeisellä Venäjällä, Day R. Viihdyttävä ja mukavalla tavalla vanhanaikainen peli. |
ÄrGee 16.04.2018 16:42:53 | |
---|
The Last Of Us on kyllä vitummoinen. Aina joskus saa kuumotella mistä tautiset hyökkäävät, sekä aseita ja tarvikkeita ei ole koskaan liikaa, mikä taas lisää selviytymisen epätoivoisuutta ja pelin survival-henkisyyttä. TO THE STARS!!! Ibanez-pervo. |
tomaattiorava 16.04.2018 18:56:08 | |
---|
Joo kyllä nyt loppu witcherit mun osalta. Öbaut 24h takana ja siitä ehkä tunti itse combattia, loput juttujen kuuntelua ja paikasta toiseen ravaamista L2 pohjassa ja katse minikartan pisteviivassa. Ajatus siitä, että vielä toistasataa tuntia tätä ei sytytä. Ei tää nyt vaan natsannu. |
ÄrGee 16.04.2018 19:09:17 (muokattu 16.04.2018 19:15:28) | |
---|
tomaattiorava: Joo kyllä nyt loppu witcherit mun osalta. Öbaut 24h takana ja siitä ehkä tunti itse combattia, loput juttujen kuuntelua ja paikasta toiseen ravaamista L2 pohjassa ja katse minikartan pisteviivassa. Ajatus siitä, että vielä toistasataa tuntia tätä ei sytytä. Ei tää nyt vaan natsannu. Eiss :D Ihan oikeasti ei kannata ahmaista kaikkia tehtäviä kerralla ja mennä juttelemaan kaikille mahdollisille tyypeille, koska niitä on aivan mieletön määrä. Kannattaa myös tutkiskella paikkoja, koska tuo peli on pitkä matka. Vika on nyt kyllä pelaajassa, eikä pelissä. Teet tasollesi sopivia tehtäviä, mitkä sattuvat sillä hetkellä tuntumaan mielenkiintoisilta, ja välillä perseilet aivan mitä haluat. Kokonaisuudessaan Witcher III on aivan sellainen minkälaisen siitä itse tekee, ja pelaajan valinnat vaikuttavat erittäin paljon tarinan kulkuun. TO THE STARS!!! Ibanez-pervo. |
tomaattiorava 16.04.2018 19:18:59 | |
---|
ÄrGee: Kannattaa myös tutkiskella paikkoja, koska tuo peli on pitkä matka. Vika on nyt kyllä pelaajassa, eikä pelissä. Teet tasollesi sopivia tehtäviä, mitkä sattuvat sillä hetkellä tuntumaan mielenkiintoisilta, ja välillä perseilet aivan mitä haluat. Juurikin tätä kaavaa olen noudattanut. Enkä minä nyt peliä mistään syytä mut jos vuorokauden hakkaamisen jälkeen ei peli vieläkään sytytä, niin sitten ei vaan taida olla minun makuuni. |
ÄrGee 16.04.2018 19:24:56 | |
---|
tomaattiorava: Juurikin tätä kaavaa olen noudattanut. Enkä minä nyt peliä mistään syytä mut jos vuorokauden hakkaamisen jälkeen ei peli vieläkään sytytä, niin sitten ei vaan taida olla minun makuuni. Ei kai siinä... munsta siinä on mielenkiintoista myös äärimmilleen vedetty keskustelujen yksityiskohtaisuus, joka alussa tuntui puuduttavalta. Hauskaa kaikesta teki omien valintojen vaikutuksien näkeminen siinä vaiheessa kun oli onnistunut tutustumaan eri hahmoihin paremmin. TO THE STARS!!! Ibanez-pervo. |