Aihe: Ghost
1 2 3 4 556 57 58 59 60106 107 108 109 110
ÄrGee
07.04.2018 19:58:57
En olisi taas halunnut nähdä tämän yhtyeen typeriä edesottamuksia jokaisessa mahdollisessa raskasta musiikkia käsittelevässä mediassa.
TO THE STARS!!! Ibanez-pervo.
varpio
07.04.2018 20:04:57
ÄrGee: En olisi taas halunnut nähdä tämän yhtyeen typeriä edesottamuksia jokaisessa mahdollisessa raskasta musiikkia käsittelevässä mediassa.

No eikö muka saisi uutisoida kun orkesterissa vaihtuu laulaja?
Tympee Huttunen
07.04.2018 20:13:45
varpio: Seuraatko sinä nyt ollenkaan mitä tapahtuu? Ei ole enää Papa Emeritusta kun ne loppui kesken.

Ehkä sieltä nousee zombi. No huumori huumorina ja huumoribändit huumoribändeinä.
Regalis Apertura
07.04.2018 22:55:26
Ghost on kuolemanvakava asia.
ÄrGee
08.04.2018 01:14:26 (muokattu 08.04.2018 01:16:14)
varpio: No eikö muka saisi uutisoida kun orkesterissa vaihtuu laulaja?

Huumoribändin hupiukko laittanut vain eri maskit naamaan, hip hei.

TTV: Se on joku hahmo, jolla tätä Ghost-showta pidetään yllä. Itellä lopahti kiinnostus bändiin, koska tää hömppä ajaa tuotetun musan yli.

Tämä oli jotenkin odotettavissa, kun törmäsin ensimmäisen kerran yhtyeeseen viitisen vuotta sitten.
TheMurno
08.04.2018 02:22:16
ÄrGee: En olisi taas halunnut nähdä tämän yhtyeen typeriä edesottamuksia jokaisessa mahdollisessa raskasta musiikkia käsittelevässä mediassa.

https://i.pinimg.com/736x/37/da/d1/ … 7dad148fc9edcdda2c8b317be656bf1.jpg
Fake and gay
ÄrGee
08.04.2018 02:38:36 (muokattu 08.04.2018 02:41:50)
TheMurno: https://i.pinimg.com/736x/37/da/d1/ … 7dad148fc9edcdda2c8b317be656bf1.jpg

Jopa Jarin kymmenen vuoden takaiset jutut kaatuvista Pro Tools -projekteista ja ikkunan alla mölyävistä kaivinkoneista ovat kiinnostavampaa luettavaa, kuin nämä itseironian äärimmilleen venyttäneet naamaripellet.

https://www.ultimate-guitar.com/new … s_more_open__honest_than_metal.html

Taitaa olla tekotaiteellisin hupiukko tosiaankin.
Tympee Huttunen
08.04.2018 05:51:56
ÄrGee: Jopa Jarin kymmenen vuoden takaiset jutut kaatuvista Pro Tools -projekteista ja ikkunan alla mölyävistä kaivinkoneista ovat kiinnostavampaa luettavaa, kuin nämä itseironian äärimmilleen venyttäneet naamaripellet.

Toihan oli varsin asiallinen ja aiheellinen haastis.
Super-Jari
08.04.2018 07:51:32
ÄrGee: Jopa Jarin kymmenen vuoden takaiset jutut kaatuvista Pro Tools -projekteista ja ikkunan alla mölyävistä kaivinkoneista ovat kiinnostavampaa luettavaa, kuin nämä itseironian äärimmilleen venyttäneet naamaripellet.

Otsikkoa pidemmälle en jaksanut lukea, mutta se ainakin piti paikkaansa.
Super-Jari
08.04.2018 12:02:13
bedlam: Niin mikä tuossa haastiksessa kertoi tekotaiteellisuudesta?

Koko termi tuntuu hakevan vähän merkitystään. Jos joku musa tai leffa ei uppoa niin sehän on sillon tietysti tekotaiteellista.
Lifelover
08.04.2018 12:08:21
Tekotaiteellisuudesta en tiedä, mutta onhan se ainakin vähän tekopyhää kritisoida jotain Manowaria ja fantasiameininkejä jos itsee laulaa Saatanasta ja imagokin on pöllitty King Diamondilta.
No love for killer babies
Super-Jari
08.04.2018 12:19:50
Lifelover: Tekotaiteellisuudesta en tiedä, mutta onhan se ainakin vähän tekopyhää kritisoida jotain Manowaria ja fantasiameininkejä jos itsee laulaa Saatanasta ja imagokin on pöllitty King Diamondilta.

Tuossahan kerrottiin myös Saatanasta laulamisesta.

Millä aikakaudella King Diamondilla oli tuommonen imago?
Lifelover
08.04.2018 12:49:04
Super-Jari: Tuossahan kerrottiin myös Saatanasta laulamisesta.

Millä aikakaudella King Diamondilla oli tuommonen imago?

Tuli vaan mieleen valkoiseksi maalatusta naamasta ja väärinpäin olevista risteistä. Maybe it's just me.

Mä en itse asiassa tästä bändistä hirveästi edes tiedä. Muutaman biisin olen kuullut, silloin kun töissä vielä altistui radion pakkosyötölle. Koko juttu haiskahti vähän huomiohakuisuudelta ja trollilta. Niin, taisihan siinä olla jotain juttua siitä, että heille on okei laulaa naurettavista asioista, koska heidän biisinsä ovat monitulkintaisia. Aha. Ilmeisesti he tietävät, että muiden eivät ole.

Itseäni ei ainakaan kiinnosta ruotsalaisten indiemuusikkojen hammassäryt, kuuntelen mieluummin vaikka Nightfall In Middle-Earthia, vaikka se olisi heidän mielestään kuinka kornia tahansa. Mutta tämä nyt on vain minun mielipiteeni.

Ja siihen väitteeseen, että metallimusiikki ei ole avointa tai rehellistä voin vastata: mene kuuntelemaan vaikka Overkilliä. Kyllä bändi voi olla avoin ja rehellinen ilman, että laulaa kuukautisistaan.
FatSam
08.04.2018 13:34:18

ÄrGee: Huumoribändin hupiukko laittanut vain eri maskit naamaan, hip hei.

Tämä oli jotenkin odotettavissa, kun törmäsin ensimmäisen kerran yhtyeeseen viitisen vuotta sitten.

Mitä kateelliset täällä ulisee, uliuliuli...
"Chillaa, senkin läskisami." -M4ss3 m/
Super-Jari
08.04.2018 21:19:12
Lifelover: Tuli vaan mieleen valkoiseksi maalatusta naamasta ja väärinpäin olevista risteistä. Maybe it's just me.

Tulee mulla nykysellään muutama muukin bändi mieleen maskeista.

Mä en itse asiassa tästä bändistä hirveästi edes tiedä. Muutaman biisin olen kuullut, silloin kun töissä vielä altistui radion pakkosyötölle. Koko juttu haiskahti vähän huomiohakuisuudelta ja trollilta. Niin, taisihan siinä olla jotain juttua siitä, että heille on okei laulaa naurettavista asioista, koska heidän biisinsä ovat monitulkintaisia. Aha. Ilmeisesti he tietävät, että muiden eivät ole.

Tässähän viitattiin aika selkeästi Manowariin joka on kyllä luultavasti hyvin syvällistä ja kielikuvallista musaa.

Itseäni ei ainakaan kiinnosta ruotsalaisten indiemuusikkojen hammassäryt, kuuntelen mieluummin vaikka Nightfall In Middle-Earthia, vaikka se olisi heidän mielestään kuinka kornia tahansa. Mutta tämä nyt on vain minun mielipiteeni.

Kyllähän Papalla on ihan muut juuret omalla sarallaan kuin indiemusa jos sitä tarkoitat. Mitä taas tulee Nightfall in Middle-Earthiin niin tosi hyvä valinta. Minusta BGn paras levy. Vaikka ne välisoitot paikoin väsyttää. Hansi best.

Ja siihen väitteeseen, että metallimusiikki ei ole avointa tai rehellistä voin vastata: mene kuuntelemaan vaikka Overkilliä. Kyllä bändi voi olla avoin ja rehellinen ilman, että laulaa kuukautisistaan.

Overkillistä en osaa kyllä sanoa mitään. Enkä oikeastaan minkään genren avomoimuudesta tai rehellisyydestäkään nyt kun tarkemmin asiaa miettii. Ei Overkill tai mikään muukaan yksittäinen bändi edusta muuta kuin itseään.
Regalis Apertura
08.04.2018 21:48:28
Tuo rockin/popin rehellisyys olisi varmaan oman topikin arvoinen pohdinta eikös niin;)... Määritelkää rehellisyys näin musiikinteon kontekstissa. Minulle jonkun musiikin nk. rehellisyys voi tarkoittaa ihan eri asioita kuin jollekin toiselle täällä. Varsinkin Ghostin kohdalla.
Lifelover
08.04.2018 22:34:20
Regalis Apertura: Tuo rockin/popin rehellisyys olisi varmaan oman topikin arvoinen pohdinta eikös niin;)... Määritelkää rehellisyys näin musiikinteon kontekstissa. Minulle jonkun musiikin nk. rehellisyys voi tarkoittaa ihan eri asioita kuin jollekin toiselle täällä. Varsinkin Ghostin kohdalla.

Tiettyhän sen voi käsittää monella tavalla. Mutta kun aletaan kritisoida metallin übermensch-meininkejä niin siitä ei ole enää kovin pitkä matka Kurt Cobainiin ynnä muihin rikoksiin ihmisyyttä vastaan. Kaikki tuollainen överiyshän on hevissä ja kunnollisessa rokkenrollissakin just parasta.

Eikä se sanoma varmaan loppujen lopuksi ole edes tärkeintä. Onhan Helloweenin Heavy Metal Hamsterskin hyvä biisi.
Welho-77
09.04.2018 08:37:32
Onko Papa Emeritus noin pöljä? Manowar toki taistelee posereita vastaan.
Long live the King of Mercy. Leukoja vedetty tänä vuonna: 0 kpl
Regalis Apertura
09.04.2018 15:20:11 (muokattu 09.04.2018 15:20:29)
Kyllä se Ghostin pr-guru whoever on kyllä nero (sanokoon kuka tahansa mitä tahansa) kun ottaa huomioon tuon edellisen videopätkän sen jälkeisen viestitulvan tässä topikissa... Hype taattu taas vähäksi aikaa. Varmaan seuraa tätäkin m.netin keskustelua paraillaan:P "Any publicity good publicity" on homman nimi.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)