Aihe: Kuinka ohjelmatoimistoon ja keikalle?
1 2
mandojoe
02.04.2018 13:52:49
Teen keikkamyyntikoulutusta nykyään myös etänä ja tulokset sitäkin kautta loistavia.

Eli jos,

1.Bändi iskussa - pulaa keikoista
2.Et saa vastauksia järjestäjiltä
3.Sinua pyydetään kerta toisensa jälkeen ottamaan yhteyttä "puolen vuoden päästä"
4.Motivaatiosi on häviämässä keikkojen puuteeseen.

Ota yhteys. Laitetaan asiasi kuntoon.

Yksityiskoulutus maksaa 150 e ja sillä on 100% takuu. Ellet ole tyytyväinen palautan rahat. Maksun voi suorittaa kolmessa 50 e erässä kuukauden välein.

Emailaa info@syren.fi

tai soita 041 480 3908

Paras aika oli eilen, toiseksi paras on NYT!

https://www.facebook.com/syrenmethod/

Jussi Syren
KoskPaavo
02.04.2018 17:23:47
pekkajau: Mä voisin pikkusen maksaakin jos pääsisin Rampen ja Naukkiksen kanssa esim. jonkun Esson snäkpaariin keikalle!

Mä olin Poro-vainaan kanssa jossain Puumalassa laituritansseissa niin Naukkis tuli vetäsemään Vanhan veräjän luona "englanniksi". Mä sanoin että hyvin vedit, se vastas että hyvä vetää kun oli hyvät laput.(ei mitään)
Poro sanoi mulle vielä tauolla että on se lahjakas mies tuo Aake.
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
pelkonen
03.04.2018 18:26:41
...jos useasti käy niin että sulle myydään keikka ja sit ilmoitat että nocando niin se vähentää huomattavasti myynti intoa...

Tavasin hetken, että mikä nocando. Tajusin jo, mutta siinäpä oiva nimi bändille... "Tänään esiintyy tanssiorkesteri Nocando" :D
"Soittaminen on kuin Kenoa pelaisi: yksi osuu kohdalleen ja loput viereiseen".
Veksi
07.04.2018 17:16:12
Kuka on poro?
Janne Ikonen
08.04.2018 15:05:10
Veksi: Kuka on poro?
Reijo Olavi Lehmonen Syntyjään Rovaniemeltä, muutti sitten Mikkeliin jalkapallon perässä. Oli kuulemma ihan ok pelaaja, rikkoi sitten jalkansa jossakin ottelussa, mutta jäi kuitenkin Mikkeliin asumaan. Omin sanoin; Ensin palloilijaksi, sitten nielasin sen pallon ja aloin pulloilijaksi. (oli hieman tukevahko) Tangomarkkinoilla -86 loppukilpailussa, eli 6-parhaan joukossa. Teki jakovirheen La Cumparsitassa, siitä lisänimi "Jakovirhelehmonen". Otavassa Huvikummun portsarina, Lääninviihdyttäjä-titteli, yms. Hyvä laulaja, helppo säestettävä, mukava mies... Varmaankin tunnistit?

Poro lempinimi juontaa juurensa RoPs:n ajoilta, siellä kun oli kaksi Lehmosta, ristittiin Poro Lehmoskaksi ja siitä lyhenne Moska. Mikkelissä sitten se Poro-nimi, kun oli kuitenkin "pohjoisen poika". Eikä se Moska oikein taipunut savolaiseen kieeleen... Moska, Muoska, Mouska, no Porona sitten kulki loppuun asti ja leuka pystyssä. Lepäilee Ortodoksiristin alla Mikkelissä, Harjun hautausmaalla, siinä Saattotien varressa.
Veksi
09.04.2018 21:30:43
Janne Ikonen: Reijo Olavi Lehmonen Syntyjään Rovaniemeltä, muutti sitten Mikkeliin jalkapallon perässä. Oli kuulemma ihan ok pelaaja, rikkoi sitten jalkansa jossakin ottelussa, mutta jäi kuitenkin Mikkeliin asumaan. Omin sanoin; Ensin palloilijaksi, sitten nielasin sen pallon ja aloin pulloilijaksi. (oli hieman tukevahko) Tangomarkkinoilla -86 loppukilpailussa, eli 6-parhaan joukossa. Teki jakovirheen La Cumparsitassa, siitä lisänimi "Jakovirhelehmonen". Otavassa Huvikummun portsarina, Lääninviihdyttäjä-titteli, yms. Hyvä laulaja, helppo säestettävä, mukava mies... Varmaankin tunnistit?

Poro lempinimi juontaa juurensa RoPs:n ajoilta, siellä kun oli kaksi Lehmosta, ristittiin Poro Lehmoskaksi ja siitä lyhenne Moska. Mikkelissä sitten se Poro-nimi, kun oli kuitenkin "pohjoisen poika". Eikä se Moska oikein taipunut savolaiseen kieeleen... Moska, Muoska, Mouska, no Porona sitten kulki loppuun asti ja leuka pystyssä. Lepäilee Ortodoksiristin alla Mikkelissä, Harjun hautausmaalla, siinä Saattotien varressa.

kiitos tiedosta!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)