Aihe: Turvonneet hintapyynnöt laitteista, vol 6
1 2 3 4 5278 279 280 281 282497 498 499 500 501
Laulava Kylätohtori
06.04.2018 14:16:06
Shredator: Vakavasti ottaen ei kannata ylenkatsoa sitä reissueta. On meinaan hyvä peli ja siinä on hinta kohdillaan.

Tuo on kyllä todella kiinnostava peli, ei siinä mitään. Ei vaan tullut ikinä sopuisaan hintaan vastaan, niin jäi testaamatta...
Olkoon menneeksi
Tympee Huttunen
06.04.2018 14:26:37
Ei sinällään varmaan turvonnut hintapyyntö, mutta vain luoja tietää kuinka monta vuotta tätä on myyty:

https://www.huuto.net/kohteet/doobi … utkivahvistin-kitaracombo/468114994

Toki markkinat määrittelevät hinnan ja kun ei ei kauppa käy, säätövaraa lienee.
Terry Pantheras
06.04.2018 15:21:48
Tympee Huttunen: Ei sinällään varmaan turvonnut hintapyyntö, mutta vain luoja tietää kuinka monta vuotta tätä on myyty:

Samaa vähän miettinyt torilla vuosia pyörineen Diamondin putiikkinupin kanssa. Hieman erikoista, ettei ole kaupaksi mennyt... pätevä vahvistin käsittääkseni kuitenkin.
No sehän meni kivasti!
Guitarfreak
06.04.2018 16:02:18
Laulava Kylätohtori: Minusta se on halpa hinta ehkä maailman parhaasta vahvistimesta.

Jahas. Päivän tirsk
Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck
Lifelover
06.04.2018 16:48:29
Taitaa olla vähän tyhmä jätkä kun myy maailman parhaan nupin pois.
No love for killer babies
Shredator
06.04.2018 17:15:14

Tympee Huttunen: Ei sinällään varmaan turvonnut hintapyyntö, mutta vain luoja tietää kuinka monta vuotta tätä on myyty:

Tämä on ollut jo vuosia naurunaihe. Alle parin sadan romu hyvävelihinnalla.
Minkä sormet heittää, sen wahi peittää
BulletFace
08.04.2018 07:36:48
Jokohan tämä oli täällä? Ilmaa hinnassa noin 700 euroa ja edelleen pompahtaa vaan pintaan tänne. Onkohan tässä käynyt klassiset että vaimo pakottanut laittamaan myyntiiin ja pistetty sellainen hinta pelille, että ei varmasti mene kaupaksi.

https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1318147
Get the best and fuck the rest.
sustain65
08.04.2018 09:23:16
BulletFace: Jokohan tämä oli täällä? Ilmaa hinnassa noin 700 euroa ja edelleen pompahtaa vaan pintaan tänne. Onkohan tässä käynyt klassiset että vaimo pakottanut laittamaan myyntiiin ja pistetty sellainen hinta pelille, että ei varmasti mene kaupaksi.

https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1318147

Onhan tuo iso hinta siihen nähden mitä torilla on aiemmin vastaavia ollut. En itsekään maksanut omasta rectosta noin paljoa. Toisaalta, jos laitteen on joskus saanut tiettyyn hintaan, niin ei se tarkoita että aina ja iänkaiken pitäisi saada. Uuden (vastaavan) hinta tällä hetkellä on kuitenkin melkoisesti korkeampi. Mutta joo, veikkaan että myyjä joutunee tinkimään jonkin verran pyynnistään.
Shredator
08.04.2018 09:46:47

sustain65: Onhan tuo iso hinta siihen nähden mitä torilla on aiemmin vastaavia ollut. En itsekään maksanut omasta rectosta noin paljoa. Toisaalta, jos laitteen on joskus saanut tiettyyn hintaan, niin ei se tarkoita että aina ja iänkaiken pitäisi saada. Uuden (vastaavan) hinta tällä hetkellä on kuitenkin melkoisesti korkeampi. Mutta joo, veikkaan että myyjä joutunee tinkimään jonkin verran pyynnistään.

Ei ole Reborn vaan 3ch, joita myytiin uutenakin ensin 2300€ ja sitten alta kahden tonnin. Jenkeistä ovelle kuskattuna alta tonnin, Euroopastakin joskus.
hallu
08.04.2018 10:09:22
Shredator: Ei ole Reborn vaan 3ch, joita myytiin uutenakin ensin 2300€ ja sitten alta kahden tonnin. Jenkeistä ovelle kuskattuna alta tonnin, Euroopastakin joskus.

Saako jenkeistä suomisähköillä alta tonnin? siis tiedän, että toki ne suomisähkökoneetkin tehdään siellä jenkeissä vientiä varten, mutta myykö ne niitäkin halvalla tänne suomeen ja vaan sitten maahantuojalta rapsahtaa se toinen tonnin hintalappuun lisää jos menee ostamaan sen levytukustä?
Elämä on reiässä rattoisaa......
Shredator
08.04.2018 10:22:34

hallu: Saako jenkeistä suomisähköillä alta tonnin? siis tiedän, että toki ne suomisähkökoneetkin tehdään siellä jenkeissä vientiä varten, mutta myykö ne niitäkin halvalla tänne suomeen ja vaan sitten maahantuojalta rapsahtaa se toinen tonnin hintalappuun lisää jos menee ostamaan sen levytukustä?

En usko että jenkeistä saa 230v koneita kovin usein. EU-muuntajat ei paljoa maksa, tietenkin siitä tulee hintaa jos hakuaa itse vahvarin muuntaa eurosähköön. Puhun siis käytetyistä, toki uutenakin saat halvemmalta jenkeistä tilaamalla, jopa tulleineen päivineen.

Näin se vaan on, kansainvälistä kauppaa ei kannata pelätä.
hallu
08.04.2018 10:49:40 (muokattu 08.04.2018 10:51:42)
Shredator: En usko että jenkeistä saa 230v koneita kovin usein. EU-muuntajat ei paljoa maksa, tietenkin siitä tulee hintaa jos hakuaa itse vahvarin muuntaa eurosähköön. Puhun siis käytetyistä, toki uutenakin saat halvemmalta jenkeistä tilaamalla, jopa tulleineen päivineen.

Näin se vaan on, kansainvälistä kauppaa ei kannata pelätä.

No en minä ulkomaan kauppaa pelkää, vaan lähinnä niitä ulkoisia muuntajia..... vähän, en tiedä. Saahan sen vahvistimen virtalähteenkin tietenkin vaihdettua jolloin sen voi jälkeenpäin modauttaa käyttämään eurosähköä, jos ulkoinen muuntaja ei ole hyvä.

Ja ymmärränhän minä, että maahantuojan varastointi, palkka, eläkemaksut, verot, yms. logistiikka ja sen semmoiset kulut muodostaa sen kotimaassa myytävän tuotteen korkeamman hinnan koska niiden ihmisten pitää saada palkkansa ja valtionkin täytyy saada omansa ja koska valtio olen minä, niin verothan tulee niinkö mulle. Kauppahan on aina kansainvälistä, mutta ajattelen maahantuojaa niinkuin palveluntarjoajana, jolle maksan siitä että se hoitaa mun puolesta ne tavaran toimttamiseen näille leveysasteille liittyvän riesan ja kantaa mahdollisen riskin mun puolesta. Mun proidi osaa korjata autoja ja prätkiä eikä se pysty ymmärtämään, että miksi herrannimessä kukaan maksaa korjaamoille niin sievoisia summia ihan pikkujutuistakin kuten vaikkapa jarrulevyjen vaihdosta. Proidin vaimo on käsityöläinen ja se osaa korjata kenkiä ja vaatteita ja tehdäkin niitä eikä se ymmärrä miksi herran nimessä kukaan maksaa suutarille sievoisia summia siitä että se korjaa jonkun kengän jonka helposti pystyisi itsekin korjaamaan. Minä en osaa kuin soittaa kitaraa ja niinpä minä ihmettelen, että miksi herrannimessä kukaan maksaisi soittajalle siitä, että se tekee jotain niin helppoa kuin soittaa kitaraa :-). Tosiasiassa minä itse olen tottunut maksamaan kaikista edellä mainituista palveluista ja tällä vuodatuksella koitin kauttarantain sanoa, että vaikka amerikasta tilaaminen on sulle pikkujuttu, niin se ei ole sitä mulle :-D.
Shredator
12.04.2018 13:57:43

Onko näistä Hello Kitty-stratoista tulossa jotain kulttiklassikkoja kun jo 300e pyydetään? Eikö näitä saanu uutenakin satasella :D

https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1353759
Tympee Huttunen
12.04.2018 14:03:52
hallu: No en minä ulkomaan kauppaa pelkää, vaan lähinnä niitä ulkoisia muuntajia..... vähän, en tiedä. Saahan sen vahvistimen virtalähteenkin tietenkin vaihdettua jolloin sen voi jälkeenpäin modauttaa käyttämään eurosähköä, jos ulkoinen muuntaja ei ole hyvä..

Ulkoinen muuntajahan on oikein hyvä. Sehän toimii käsittääkseni jossain määrin suojaerotusmuuntajanakin.
hallu
12.04.2018 14:08:16
Tympee Huttunen: Ulkoinen muuntajahan on oikein hyvä. Sehän toimii käsittääkseni jossain määrin suojaerotusmuuntajanakin.

Sen takia se saattaa niitä hurinoita aiheuttaa varmaankin. Ainakin itselläni suojaerotusmuuntaja toi tullessaan semmoisen vittumaisen hurinan, että riivin pikimmiten mokoman häkkyrän poikkeen. Juu ja ymmärrän toki että kyse on varmaan siitämiten sähköt kotonani on järjestetty, mutta ainakaan suojaerotusmuuntaja ei ollut itselleni ratkaisu.
aslak
12.04.2018 19:59:32
Terry Pantheras: Samaa vähän miettinyt torilla vuosia pyörineen Diamondin putiikkinupin kanssa. Hieman erikoista, ettei ole kaupaksi mennyt... pätevä vahvistin käsittääkseni kuitenkin.

Näitä nuppeja taitaa olla 2 kpl suomessa, mulla toinen. Tuota on myyty ehkä jo 4v.
Itse ostin UK:sta uutena 2012 ja maksoi about 2500€. Jenkeissä tänään uus 2800USD.

Epätoivoinen yritys myydä verrokkina kallein listahinta mitä netistä löytänyt 3v sitten. 1200€ olis hinta jos oman myisin.

Nuppi on älyttömän hyvä. Jos tulisi vääntöä vaikkapa mallintava vs putki ja pitäisi joku roudata taistelukentälle, Phantom näyttäisi närhen kuikkelit.
Tämä ei ole myyntipuhe :)
delarco
23.05.2018 10:16:56
Muistaako joku tämän pedaalin?

https://reverb.com/item/6412855-loco-box-spaceship-flanger-late-70-s

Onko turvonnut vai onko tässä nyt sitten jo jotain vintage statusta?
horseface
23.05.2018 13:07:58
delarco: Muistaako joku tämän pedaalin?

https://reverb.com/item/6412855-loco-box-spaceship-flanger-late-70-s

Onko turvonnut vai onko tässä nyt sitten jo jotain vintage statusta?

Mulla taitaa olla jäänyt lapsuudenkodin kellariin tuollainen. Täytyykin korjauttaa, jos hinnat ovat tuota luokkaa. Ei ole kylläkään käynyt mielessä, että nuo kovin sought after -pelejä olisi.
Huutamalla ne asiat selviää.
Laulava Kylätohtori
23.05.2018 15:18:08
horseface: Mulla taitaa olla jäänyt lapsuudenkodin kellariin tuollainen. Täytyykin korjauttaa, jos hinnat ovat tuota luokkaa. Ei ole kylläkään käynyt mielessä, että nuo kovin sought after -pelejä olisi.

Ehkä kannattaa ennen kovin suurten investointien tekemistä miettiä, että kuinka realistinen tuo hinta on. Ettei tule pettymyksiä.

Mutta mielestäni tuo vaikuttaa kovalta ylihinnalta. Eikös noita liikkunut vielä taannoin ihan kohtuu hintoihin? Saatan toki olla - ja todennäköisesti olenkin - täysin väärässä...
Eihän se ole orja, eikä mikään, joka ei suurpääoman koukussa kiemurtele.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)