Aihe: Kohta sanoituksissa joka potkii?
1 2
Enffi
02.12.2002 17:31:06
Eminem - Sing For The Moment:
"Sing with me, sing for the year,
sing for the laughter, sing for the tear,
sing it with me, just for today,
maybe tomorrow, The good Lord will take you away..."

vittu et kai oo tosissas? pitäis käyttää vähän yleistietoa ja tietää että tuo biisi on Aerosmithin "Dream On"...

haloo...
Hannu H.
03.12.2002 14:08:40

Juice: kehtolaulu hirtetylle
sinä synnyit väärään maailmaan. Et rakkautta saanut milloinkaan. Etkä sinäkään oppinut rakastamaan. Sinä tunsit, vain vihaa. Sinä eilen olit numero vain. Tänään jouduit uhriksi ankaran lain. Olet huomenna heidän silmissään vain. Riippunutta lihaa.
tuleeko muille mieleen hitlerin juutalais vainot, vai olenko jotenkin kieroutunut ajattelia?
Nimismies
06.12.2002 16:42:16
Jos alkaisin käymään todella läpi kaikkia Absojen ja Ismon lyriikoita läpi, niin Mnetin serveri luultavasti kaatuisi tietomäärästä. Poimin vain muutaman suosikin:

Absoluuttinen Nollapiste, Rarmos Ybrehtar:
"Taipeitasi liekit nuolee, älä vastaan tuu, en kumminkaan vastaa. Älä kysy mikä minua vaivaa, pysy pakastimessa, minä lastaan laivaa"

Absoluuttinen Nollapiste, Sivulla jatkuu:
"Kylässä pesen hampaat kylmemmällä vedellä kuin kotona, käytän matkoilla kylläkin suurempaa harjaa, veden kylmyyteen vaikuttaa harjan koko, tähän vedetään raja."

Ismo Alanko Säätiö, Peilikuva:
"Järven pinta näytä mulle uusi kuvani, anna mulle voimaa olla hauras pelkuri"
"Ei kannata miettiä muotoja kun ei ehdi. Reisien vai reisten? Keksin sen seisten." - T.Liimatta
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)