Aihe: Thegearpagen jäseniä testaamaan Bearfoot FX pedaaleita? 1 | |
---|---|
![]() 25.03.2018 22:32:20 | |
Tälläiseen mahdollista päästä mukaan: https://www.thegearpage.net/board/i … -uk-tourbox-sign-up-thread.1922615/ Eli lähetyskulujen hinnalla pääsee mukaan testaamaan ko. puljun mukaan valikoituvia pedaaleja, kunhan arvostelee ja/tai demoaa ko. pedaalit. | |
![]() 26.03.2018 07:48:18 | |
kihtaristi: Tälläiseen mahdollista päästä mukaan: https://www.thegearpage.net/board/i … -uk-tourbox-sign-up-thread.1922615/ Eli lähetyskulujen hinnalla pääsee mukaan testaamaan ko. puljun mukaan valikoituvia pedaaleja, kunhan arvostelee ja/tai demoaa ko. pedaalit. Ei paha diili. Vain muutaman kympin hinnalla pääsee tekemään jollekin firmalle ilmaista mainosta! Siis firmalle ilmaista, ei itselle. Anteeksi kyynisyyteni. | |
![]() 26.03.2018 08:37:47 | |
o0o: Ei paha diili. Vain muutaman kympin hinnalla pääsee tekemään jollekin firmalle ilmaista mainosta! Siis firmalle ilmaista, ei itselle. Anteeksi kyynisyyteni. Onhan tuokin katsantokanta :) Omasta mielestä tuo ei ole paha hinta siitä, jos pääsee testaamaan itselle kiinnostavia pedaaleita, joita Suomessa ei taida liikkeistä löytyä kokeiltavaksi. Edullisemmaksi tulee, kuin ostaa kokeiluun ja myydä 60-70% uuden hinnasta pois. Itsellä on yksi firman OD-purnukka käytössä ja pidän siitä kovasti. | |
![]() 26.03.2018 19:51:41 | |
kihtaristi: Onhan tuokin katsantokanta :) Omasta mielestä tuo ei ole paha hinta siitä, jos pääsee testaamaan itselle kiinnostavia pedaaleita, joita Suomessa ei taida liikkeistä löytyä kokeiltavaksi. Edullisemmaksi tulee, kuin ostaa kokeiluun ja myydä 60-70% uuden hinnasta pois. Itsellä on yksi firman OD-purnukka käytössä ja pidän siitä kovasti. Voihan pedaaleja tilata vaikka Thomannilta läjän ja palauttaa sit 30 päivän kuluessa ne, joita ei tartte. Tai vaikka kaikki. Tietty niihin pedaaleihin täytyy löytyä rahat tilausvaiheessa. | |
![]() 26.03.2018 20:17:43 | |
Urban Baboon: Voihan pedaaleja tilata vaikka Thomannilta läjän ja palauttaa sit 30 päivän kuluessa ne, joita ei tartte. Tai vaikka kaikki. Tietty niihin pedaaleihin täytyy löytyä rahat tilausvaiheessa. Ehkä oon liian vanha tai jotain, mutta mun mielestä on perseestä tilata kauhea läjä kotiin ja palauttaa 16 pedaalia ja pitää se yks. Ymmärrän, et laki on näin, mutta siltikin suututtaa. Varsinki naiset, jotka tilaa koko vaatekaapin ja palauttaa kaikki. Raskasta rokkia: Heroes Don't Ask Why | |
![]() 26.03.2018 21:43:26 | |
VIPMetal: Ehkä oon liian vanha tai jotain, mutta mun mielestä on perseestä tilata kauhea läjä kotiin ja palauttaa 16 pedaalia ja pitää se yks. Ymmärrän, et laki on näin, mutta siltikin suututtaa. Varsinki naiset, jotka tilaa koko vaatekaapin ja palauttaa kaikki. Thomann on itse sanonut, et näin voi toimia. En mäkään ehkä jaksais tohon ryhtyä, mut mahdollista se on. Ja nää naisten vaatteita myyvät nettikaupat ovat kyllä huomioineet, että palautuksia tulee paljon. Se on vaan nykyajan tapa toimia. | |
![]() 26.03.2018 21:53:40 | |
Urban Baboon: Se on vaan nykyajan tapa toimia. Joo mutta tulevaisuuden tapa se ei varmaan ole, sitten kun moiseen rumbaan kyllästytään. Joku rajoitus siihen tulee kun sitä nyt vähän turhan surutta hyödynnetään. En ole musiikin asiantuntija. | |
![]() 26.03.2018 22:07:09 | |
Kefiiri: Joo mutta tulevaisuuden tapa se ei varmaan ole, sitten kun moiseen rumbaan kyllästytään. Joku rajoitus siihen tulee kun sitä nyt vähän turhan surutta hyödynnetään. No jos meinaavat naisten vaatteita myydä netissä, niin kyllä se on tulevaisuudenkin tapa. Ü | |
![]() 26.03.2018 22:42:54 | |
VIPMetal: Ehkä oon liian vanha tai jotain, mutta mun mielestä on perseestä tilata kauhea läjä kotiin ja palauttaa 16 pedaalia ja pitää se yks. Ymmärrän, et laki on näin, mutta siltikin suututtaa. Varsinki naiset, jotka tilaa koko vaatekaapin ja palauttaa kaikki. Oudolta kuulostaa minustakin tämä tapa, mutta taannoin kun pohdin kolmen eri pedaalin välillä, Thomannin edustaja itse neuvoi ja suositteli tilaamaan kaikki kolme ja palauttamaan sopimattomat. En kuitenkaan jaksanut moiseen ryhtyä, vaan ratkaisin valintani muuten. Heille ilmeisesti sitten ihan ok moinen. | |
![]() 27.03.2018 09:51:40 | |
Antsa Lipsanen: Oudolta kuulostaa minustakin tämä tapa, mutta taannoin kun pohdin kolmen eri pedaalin välillä, Thomannin edustaja itse neuvoi ja suositteli tilaamaan kaikki kolme ja palauttamaan sopimattomat. En kuitenkaan jaksanut moiseen ryhtyä, vaan ratkaisin valintani muuten. Heille ilmeisesti sitten ihan ok moinen. Thomannilla käydessä kysäisin tätä kitaraosaston tyypiltä ja hän sanoi, että se tuo rahaa taloon. Toisinaan tuotteita ei muisteta, jakseta tai ehditä palauttaa. Toisinaan ostaja pitää useamman tilaamansa tuotteen. Tilatessaan yhden näin ei kuitenkaan voisi oikeastaan käydä. Tietysti voi olla, että puhui lämpimikseen, mutta itse kun mietin, niin kyllähän tuossa itua on. Heidän myyntinsä mittakaavassa muutama halvempi pedaali ei missään kyllä paina ja se myyntiarvo / palvelualttius mitä tuosta saa niin lisää kyllä ostajia. Sitten itse asiaan. Mä olen ensimmäisen kommentoijan kannalla. Maksaa toisen mainostuksesta. Tosin esim youtubettajillehan tämä on loistava sauma tehdä sisältöä laatupurnukasta ja ehkä nousta hieman näkyviin. Mutta muutenhan tämä on omasta mielestäni vähän nurinkurista. Tosin toimivaa markkinointia ja jos soittajia riittää, niin mikäs siinä. "Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." | |
![]() 27.03.2018 19:20:56 | |
VIPMetal: Varsinki naiset, jotka tilaa koko vaatekaapin ja palauttaa kaikki. Naiset, miehet tai muunsukupuoliset, mutta toi on kyllä ihan perseestä. Nuo kuljetuksethan aiheuttavat ihan merkittäviä päästöjä ympäristöön plus useinhan nuo palautetut vaatteet poltetaan. Olkoon menneeksi | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)