Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ärsyttävimmät basistit
1
Welho-77
23.03.2018 10:00:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joey DeMaio.
 
Harmi kun en voi linkata biisejä koska spotifyn huono tarjonta sekä youtuben.
Mutta kuuntelin tossa Manowarin Hell on Stage Live-plattaa. Komiaa heviä, eipä siinä. Mutta kyllä rupes kyrsiin kun ykkös CD:llä toka vika biisi William's Tale. Vitunmoista bassorööhötystä, jossa ei ole mitään järkeä. Sitten oot koko biisin ajan facepalmaamassa, että eiiiisssssssss. Sitten kun biisi loppuu tuleekin Guyana (Cult of the Damned). Ihan helvetin hienoa ja taidokasta bassottelua. Enkä nyt sano, että olisi mitenkään teknisesti mahdotonta, mutta helvetin hienon kuuloista.
 
Olen Manowarin 8 kertaa nähnyt livenä ja joka kerta bassosoolo aiheuttaa vitummoista myötähäpeää. Siis eikö se mies tajua mitä soittaa.
Olen true-manowarrioreilta kysellyt, että onko tuo teidän mielestänne jotenkin siistiä. Kaikki ovat olleet vaan hiljaa. Eli siis Manowar-fanien keskuudessakin tämä paskuus on tiedossa mutta asiaan ei ole puututtu. Olen itse tästä Manowarin facebookissa kertonut (fiksummin sanamuodoin) ja viestini on poistettu. Myös House of death-forumilla sama homma jos kritisoi.
Ja tosiaan ärsyttää kun jossain eeppisemmissä biiseissä nuo basso-osuudet helvetin siistejä.
 
Joey DeMaio on kuin taitava kynäruiskumaalari, mutta kun hän menee asiakkaan luokse hän avaa 10 litran purkin ruskeaa peltikattomaalia (Tikkurilan) ja ottaa kuppasimman sudin mitä löytyy, kastaa sen purkkiin ja rupee roiskimaan maalia lattiaan.
 
Keitäs ärsykkeitä teillä löytyy bassottelumaailmasta?
 
Long live the King of Mercy. Leukoja vedetty tänä vuonna: 0 kpl
jannu
23.03.2018 10:28:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitäs jos vaan jätät kuuntelematta, niin ei tartte kiukutella?
 
"You can't really be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel
Saatanan kojootti
Welho-77
23.03.2018 10:33:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jannu: Mitäs jos vaan jätät kuuntelematta, niin ei tartte kiukutella?
 
Lol, hevi on bestiä!
 
Long live the King of Mercy. Leukoja vedetty tänä vuonna: 0 kpl
öl m
23.03.2018 10:35:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Welho-77: Lol, hevi on bestiä!
 
On sitä muutakin heviä kuin Manowar. Esim. Turo's Hevi Gee.
 
"Voidaan varmaankin olla yhtä mieltä siitä, että te tarvitsette tällaisen laitteen."
anapena
23.03.2018 10:55:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tekee sen varmaan tahallaan, koska hän voi. Niinku Kari Peitsamokin haluaa joskus keikallaan saada aikaiseksi mahdollisimman vittumaisen kitarasoundin. Rajua, nääs!
Äänitaidetta, josta on näppäryys kaukana, tunnetta ja tilaa, kato! Jos Manowarissa ei olis tuota, niin eihän se olis Manowar
 
TommiW.- Autot, kämpät ja piparit.
Progbass
23.03.2018 22:16:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä tule mieleen ketään, ehkä Victor Wooten...koska on ärsyttävää että se on niin hyvä?
 
jukkajylli
25.03.2018 01:12:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä! Kysykää vaikka muilta.
 
Stidi alla.
Kefiiri
26.03.2018 21:49:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jukkajylli: Mä! Kysykää vaikka muilta.
 
Niin muute ootki, ainakin Fender-fanaatikkojen mielestä :)
 
En ole musiikin asiantuntija.
pehko
27.03.2018 07:06:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ehkäpä Frescia Belmar.
 
Miksi? Se ei tee muuta ku tiluttelee ihan koko ajan kahennentoista nauhan yläpuolelta. Ja on se myös aika helvetin ärsyttävän olonen noin muutenkin.
 
Vähemän Saviallas ärsyttää myös. Kun se on niin hyvä.
 
"Sometimes he throws in a bunch of fretless songs and I say "I don't have any fretless bass" and he say's "Go fuck yourself" - Chi Cheng RIP
jukkajylli
28.03.2018 16:20:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kefiiri: Niin muute ootki, ainakin Fender-fanaatikkojen mielestä :)
 
Otan tämän kohteliaisuutena.
 
Stidi alla.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «