depe 16.06.2004 20:51:46 | |
---|
Ei kasva. :( Siitä olen ikuisesti katkera... Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
Jani The Rock 16.06.2004 21:10:11 | |
---|
Itse omaan tällä hetkellä noin korvannipukkaan ulottuvat maitopartapulisongit, mutta haaveeni olisi kasvattaa sellaiset wolverine-pulsarit. Siis sellaiset leukaan ulottuvat tuuheat tupsut. No sellasethan olis asiaa. Sitten kampaus vielä esikuvan mukaan, niin siinähän sitä olis W-tyyliä. Niin, ja syvimmät osanottoni heille, joille eivät pulisongit kasva... Don`t mess with the countryboys |
Unworthy Knight 16.06.2004 21:21:12 | |
---|
Itse omaan tällä hetkellä noin korvannipukkaan ulottuvat maitopartapulisongit, mutta haaveeni olisi kasvattaa sellaiset wolverine-pulsarit. Siis sellaiset leukaan ulottuvat tuuheat tupsut. Itellä muuten oli yhdessä välissä Wolverine look päällä. Tuli melkeen itestään kun rupesin hiuksia kasvataan (luonnollinen pystäri pysyy todella pitkälle minulla) Suosittelen. "Hail to eternal Troo Haapawater Frost-Metallism!! Total Musicism and lighting fast drummings. Mythical lyricalism!"
-leka
K100#3 |
tuomittu 17.06.2004 02:56:41 (muokattu 17.06.2004 02:56:51) | |
---|
Löytyy! Ovat yleensä sellaiset aika siistit ja huolitellut, mutta joskus pääsevät rehottamaan aika lailla. Kerran ajoin kokonaan pois, enkä tee sitä kyllä enää ikinä! Tunsin itseni niin alastomaksi... While hunting in Africa, I shot an elephant in my pajamas. How an elephant got into my pajamas I'll never know. |
Henko 17.06.2004 15:10:40 | |
---|
Toi Wolverine on kyllä hyvä vertaus! Mullekin sanottiin kerran kun kasvatin pulisonkeja vähän pidemmiks, että hyvät wolverinet tulossa sulle. Sit kerran sanottiin että vähän niinku Danzigilla. Silläkin herralla oli ennen aika rankat pulsarit. Vaan ei o enää. Hellboylla on muuten aika hienot kans, kattokaas se leffa. Vois ittekkin kasvattaa taas niin pitkäks kun lähtee ja kammata sitten kunnon vahalla taaksepäin, korvien alle. Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä. |
HCW 17.06.2004 17:06:12 | |
---|
Jep, tuo naama karvoitus vaihtelee. Pularit on melkein ympäri vuoden. Onhan sitä kaikkea kokeiltu. Marzi Nyman tyyppinen kaulan alta menevä pulari/parta yhdistelmä ei saanut vaimolta kannatusta eikä myöskään pularit yhdistyy viiksiin (vrt.Lemmy). Nyt vaan pularit ja pujoa kasvatellessa. Tyylitajun lisäksi tärkeintä musiikissa on: "Playin' on ten" |
Robert 17.06.2004 18:29:07 | |
---|
Amisviikset ja -parta kyllä kasvaisi, mutta pulisongit ei. Paria karvaa ei vielä taideta pulisongeiksi laskea... Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
ganesha 17.06.2004 19:33:07 | |
---|
pulisongit rokkaa! itselle ne ei suostu kasvamaan vaikka kuinka hieroisin substraalia korvien juureen :( kunnon trasselit ne olla pitäis... "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
Nelikielipiru 18.06.2004 13:23:33 | |
---|
Niin, ja syvimmät osanottoni heille, joille eivät pulisongit kasva... Kiitos saatana.... =) Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta. |
Mä olen vankka pulsareiden kannattaja. Rouheimillaan itsellä on ollut mallia "Weetabix", nyt tuollainen trimmatumpi "kalapuikko". |
Dunga 18.06.2004 14:00:34 | |
---|
Mä olen vankka pulsareiden kannattaja. Rouheimillaan itsellä on ollut mallia "Weetabix", nyt tuollainen trimmatumpi "kalapuikko". Buahaha!!! Repesin Weetabixeille...itellä ei oikein vielä kasva, vaikka kova yritys on selvästi...ehkä tässä vuoden sisällä. You can crush us, you can bruise us, but you´ll have to answer to...oh, Guns Of Brixton IMIK #4 [Kyllä lähtee] |
FlatOutFucked 18.06.2004 15:18:08 (muokattu 18.06.2004 15:18:24) | |
---|
Minulla oli mikroskoopilla nähtäviä haituvia, sitten leikkasin ne pois ja nyt ei kasva yhtään mikään. Olen edelleen karvaton ihme. "You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore |
KTR 18.06.2004 23:32:59 (muokattu 18.06.2004 23:33:34) | |
---|
Voi Luoja! Eikö maailmassa ole todellakaan mitään keinoa parantaa parrankasvua joiltain osin? Kertokaa! EDIT: kerrotaan nyt, että ajoin olemattoman leukapartani pois. Heti tuli poikamaisempi olo. Hyvä. |
Mysli 19.06.2004 00:53:44 | |
---|
Heh, kyllä pulisongit kuuluu olla. Ja mitä isommat sen paremmat ja mitä kamalammat sen kauniimmat. Usein joku tulee jotain iniseen, et mee parturii toi sun tukkas on iha hirvee. |
sikanaama 20.06.2004 16:44:41 (muokattu 20.06.2004 16:45:49) | |
---|
Saatte 7 euroa kun kerrotte miten saa pulisongit. Miksi ei voi perkele kasvaa pulisonkeja. VITTU HEI OIKEESTI! Ihan varmaan oisin huomattavasti parempi ihminen jos kasvaisi pulisongit. Ja kunnon parta vielä. Jos nyt hiukset leikkaisin niin oisin karvaton nahan palanen. Helev... Wolverine on kyllä hieno mutantti. Niin, ja syvimmät osanottoni heille, joille eivät pulisongit kasva... Haist vitt! Vein sukaltani neitsyyden. |
Väinämöinen 20.06.2004 22:43:22 | |
---|
Pulisonkeja kasvatan minäkin..vielä. Menen armeijaan 3 viikon päästä. Mykkä kissa on mauton. |
Lord of the strings 20.06.2004 23:37:30 | |
---|
Kunnon koirankeksi-pulisongit (tyyliin fittipaldi) olis aika rouheet. "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| |
Stain 21.06.2004 00:15:12 | |
---|
Pulisonkeja kasvatan minäkin..vielä. Menen armeijaan 3 viikon päästä. Jaa, armeijassa täytyy pulsarit leikata. Mielenkiintoista. Time is never time at all
you can never ever leave
without leaving a piece of youth |
Mako 21.06.2004 10:49:16 (muokattu 21.06.2004 10:49:38) | |
---|
Jaa, armeijassa täytyy pulsarit leikata. Eihän niitä tarvitse kuin lyhentää..
Korvan puoliväliin... (=olemattomiin)! "Black cloud crossed my mind,
blue mist round my soul,
feel so suicidal;
even hate my rock and roll.. Wanna die, yeah wanna die.
If I ain't dead already,
girl you know the reason why." |
bluesman86 23.06.2004 23:06:17 | |
---|
on ruprnnu jo rehottaa ihan mukavaan tahtiin :) Ihmiset (kaikki on kusipäitä
kunnes toisin todistetaan).
-Frank Zappa- |