mrk 19.03.2018 09:56:16 | |
---|
Its all gucci, bro "Short On Long Term Goals" |
Daagen 19.03.2018 10:29:23 | |
---|
anskubansku: yhtye ei ole julkaissut virallista tiedotetta vielä. minun on vaikea uskoa että tämä on totta. valitettavasti haastattelu jää tekemättä jos huhu pitää paikkansa. olen surullinen. Älä turhia murehdi. Bändi lienee kasassa taas kesään mennessä kunhan krapula haihtuu. |
kyseinen 19.03.2018 10:36:47 | |
---|
Olemme kaikki surullisia. Tämä ei voi päättyä näin. Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen |
Welho-77 19.03.2018 10:39:42 | |
---|
Archie kirjautuu esikuviensa perässä Betty Ford-klinikalle ja sen jälkeen kaikki on taas hyvin paitsi musiikki huonompaa. Long live the King of Mercy |
Nori Eka 19.03.2018 10:43:26 | |
---|
Charlie, piri vai polle ken Archien vei? |
mrk 19.03.2018 10:45:29 | |
---|
Eiköhän sieltä saada vielä uusi sinkku jossa hoetaan "We are, we are..." meiningillä kuinka ollaan taas kasassa. Yhden soinnun tykitystä taustalle ja päätön tilusoolo keskelle. "Short On Long Term Goals" |
jperala 19.03.2018 11:05:26 | |
---|
Koko faking bändi on mennyt rikki, falling down like River Phoenix :) rock elämä lyö silmille. Rickenbacker 4003 Ruby Red |
aivokuolio 19.03.2018 11:37:28 | |
---|
Onpa ylläri että Gunnari/Mötikkä-menoa ihannoivilla nuorilla julleilla lähtee mopo keulimaan kun sukseeta tulee. Harmittavan paljon menee vanhojen kliseiden kautta myös musan ulkopuolella. Eipä siinä, parturin kautta uusien sivuprojektien kimppuun kunnes muutaman vuoden päästä paluu "vahvempana kuin koskaan". |
ville198 19.03.2018 11:46:00 | |
---|
Milloin se luvattu haastattelu tulee? |
Olihan tuo bändi kyllä sellaista teennäistä poseerausta vailla sisältöä, että ei yllättänyt yhtään tämä uutinen. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
lurkki 19.03.2018 13:32:18 | |
---|
Tältäkään en ehtinyt kuulla yhtään kappaletta - ei soi Radio Helsingissä... Toinen on Cheek, neverheard. Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää. |
ville198 19.03.2018 13:39:15 | |
---|
Mä muistan ekan kerran törmänneeni ko. bändiin amiksessa 2010, kun jotkut chicksit jakoivat bändin keikkaflaijereita. Aattelin, että nyt on fonttia myöten jutut kopioitu gunnareilta ja mötiköiltä ja tuhahtelin. laulu, viini ja naiset... |
teg 19.03.2018 13:40:14 | |
---|
aivokuolio: Onpa ylläri että Gunnari/Mötikkä-menoa ihannoivilla nuorilla julleilla lähtee mopo keulimaan kun sukseeta tulee. Harmittavan paljon menee vanhojen kliseiden kautta myös musan ulkopuolella. Valasetko hiukan ? Ihan oikeesti olen ihan pihalla tän bändin suhteen. En ehkä kuulu kohdeyleisöön, en omista levyja, mutta en myöskään sammuta radioo, mikäli sattuu siellä soimaan. Sen mitä oon jotain pätkiä nähny netistä niin kyllähän nuo vissiin soittaa osaavat. Ja nyt en ota kantaa onko musiikki hyvää vai huonoa. |
öl m 19.03.2018 13:52:25 | |
---|
teg: Valasetko hiukan ? Ihan oikeesti olen ihan pihalla tän bändin suhteen. Mikä tuossa jäi hämäräksi? Sex, drugs 'n' rock'n'roll, all nite long, woah, yeah... "Voidaan varmaankin olla yhtä mieltä siitä, että te tarvitsette tällaisen laitteen." |
Seba 19.03.2018 14:26:17 | |
---|
lurkki: Tältäkään en ehtinyt kuulla yhtään kappaletta - ei soi Radio Helsingissä... Toinen on Cheek, neverheard. Onneksi olkoon, harva onnistuu kasvamaan tynnyrissä noin tehokkaasti. |
lurkki 19.03.2018 14:37:28 (muokattu 19.03.2018 14:40:21) | |
---|
Seba: Onneksi olkoon, harva onnistuu kasvamaan tynnyrissä noin tehokkaasti. Vaikka pyrkimyksenäni on ollut olla trendisetterinä ja bongata cooleimmalta kanavalta kaikki tykimmät setit :-o Vitun Paperi T *myhiö* Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää. |
McLeach 19.03.2018 14:49:52 | |
---|
teg: Valasetko hiukan ? Ihan oikeesti olen ihan pihalla tän bändin suhteen. En ehkä kuulu kohdeyleisöön, en omista levyja, mutta en myöskään sammuta radioo, mikäli sattuu siellä soimaan. Sen mitä oon jotain pätkiä nähny netistä niin kyllähän nuo vissiin soittaa osaavat. Ja nyt en ota kantaa onko musiikki hyvää vai huonoa. No juurikin näin. Pieksänee esikuvansa, ja monet muut mennen tullen soittotaidollaan. Biisikynä ei puolestaan ole ollenkaan niin terävä. Pari radiobiisiä olen kuullut ja ne nojaa täysin tuotantoon, sisältöä niistä en löydä. |
Matoleka 19.03.2018 15:07:08 | |
---|
Mitäs videoo tässä taannoin katsoin, oliko Guitar World jossa pojat vetivät ihan himmeää settiä. Ainakin mulle vähän samanlainen fiilis kuin Laineen takoessa maaleja änärissä. Hienoa olla suomalainen! Kännisekoiluihin en ota kantaa. |
anskubansku 19.03.2018 16:01:30 | |
---|
ville198: Milloin se luvattu haastattelu tulee? valitettavasti haastattelua ei tule. tämä tuli täytenä yllätyksenä |
Bullitt 19.03.2018 16:36:18 | |
---|
anskubansku: valitettavasti haastattelua ei tule. tämä tuli täytenä yllätyksenä Tämä on ikävää kuulla. Vaikka täytyy jo ihan vilpittömästi sanoa, että jos tämä haastattelun jatkuva peruuntuminen/lykkääntyminen on ollut ihan vain bändistä kiinni, niin he eivät ole ansainneet kaltaistasi fania. Onhan noita onneksi toki maailmassa ja Suomessa muitakin bändejä fanitettavaksi. kalan haju on merkittävä. paskaho weusu käryää - haitaripartio |