paavi 17.06.2004 13:40:34 | |
---|
Moi! Täällä Muusikoiden.netissä nyt on jo mainostettu tätä OPERAATIO:LIVE-festaria ihan täysillä, mutta onhan kyseessä kuitenkin sivuston "oma tapahtuma" ja talkoohengessä kaikkien hyväksi tässä ollaan liikenteessä. Eli pistetään vielä tää yks keskustelunavaus tähän. :) Huomasin kauhukseni, että eräs kaverini luuli kyseessä olevan laivaristeilyn..ei ei, Wäiski on turvallisesti siinä Kallion kupeessa kiinni. Eli saamme vain kaikki merenkäynnin positiiviset puolet.. Ja kyseessä ei ole mikään "muusikoiden sisäpiirin" salamyhkäinen tilaisuus vaan mahdollisuus 5 eurolla kuulla noin kymmenen keikkaa, nauttia terassin ja grillin antimista. Hyvää säätä on luvattu. Toivotaan ennustusten pitävän paikkansa. Toisaalta tilaisuuden voi ottaa pienenä tämän sivuston miittinäkin, näkeehän siellä monia meistä kirjoittelijoista. Ei muuta ku tervetuloo, vetäkää mua hihasta kun näätte! Rok, Hoho, hähähää ja rölölööö!!1 |
madu 17.06.2004 14:55:31 | |
---|
Huomasin kauhukseni, että eräs kaverini luuli kyseessä olevan laivaristeilyn.. Älä nyt Paavi kaikille paljasta, kohta ne kysyy että eikö saa verovapaita kaljalavoja... x) |
Herra Rapu 17.06.2004 15:10:59 | |
---|
Kuulin huhun että Sami Mammutti on myös luvassa.. |
sormunen 17.06.2004 15:52:06 | |
---|
... "oma tapahtuma" ja talkoohengessä kaikkien hyväksi tässä ollaan liikenteessä... Toivottavasti kelit kestää. Olen pahoillani, etten kerkii jeesaa, kun "hankehommat" painavat hektisesti päälle, mutta hyvin paljon onnea. Toivottavasti ehtisi piipahtaa päivähäppeningeissä, ainakin. |
Bonham 17.06.2004 15:56:31 | |
---|
Näin viime metreillä lienee aiheellista todeta: mei tö voors pii vit juu! Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Chemo 17.06.2004 21:47:31 | |
---|
Ja taaskaan mä en ole paikkakunnalla kun on jotain tämmöistä. Hö. No, vetäkää tiukat keikat ja pitäkää hubaa! Ramalamadingdong. |
Jusstus 17.06.2004 22:02:08 | |
---|
Kuulin huhun että Sami Mammutti on myös luvassa.. Uijui! Klassikko. Pidetään tosiaan peukut pystyssä tuon sään kanssa ja nähdään Wäiskissä... Roch! "These go to eleven.." |
Janus 17.06.2004 23:14:45 | |
---|
Ja taaskaan mä en ole paikkakunnalla kun on jotain tämmöistä. Komppaan. Toi olis kyllä ollut hauska tapahtuma todistaa... Hyviä keikkailmoja ja yleisömenestystä! "I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie |
balzary 18.06.2004 09:37:59 | |
---|
tän aamun 100:ssa oli kuva minervasta ja maininta wäiski-keikasta. |
Tellervo 18.06.2004 10:21:03 | |
---|
Vakaa aikomus on ehtiä paikalle muiden kiireiden keskeltä. Muun ohella Wäiskikin on sitä paitsi hauska paikka. Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä. |
Karvanaama-Zakk 18.06.2004 12:51:48 | |
---|
Pitäähän sinne tulla...Pääsen joskus viiden maissa sinne...Pitää viedä ensin porukkaa lentokentälle...Ja saa tulla aukoo mullekkin päätä, mutta vain positiivisessa mielessä =) Karvojen kasvatus on miesten hommaa!!!! |
Itse lähden lauantaiaamuna vähän kuuden jälkeen ajelemaan Nivalaan Corona -keikalle :-p Oisin kyllä mieluummin tullut Wäiskiin. Mutta aina ei ole onni myötä ... Joka tapauksessa: hyviä keikkoja ja hyviä kelejä. Ja niille, jotka vielä tuumivat: menkää ihmeessä katsomaan ja kuulemaan bändejä. Hinta/laatu -suhde on kohdallaan tuossa tapahtumassa. |
sormunen 18.06.2004 15:29:44 | |
---|
Jabe: ...Nivalaan ... Puustelliin? Kumpaan osaan lavaa? Vai onkohan siellä nykyään ihan vakiona dj toisena aktina? Älkää ottako niitä huoneita, missä on yksisoluinen vesisänky ainakaan jos toinen painaa round 150 kg ja toinen 75. Älkää maksako safkasta. |
Jabe 18.06.2004 15:42:41 | |
---|
Puustelliin? Ei, kun hääkeikalle. Jossain ravintolassa sekin on, mutta en nyt muista nimeä. Älkää ottako niitä huoneita, missä on yksisoluinen vesisänky ainakaan jos toinen painaa round 150 kg ja toinen 75. Hoho. (Itse asiassa, ajetaan yöksi Kaustiselle ...) |
kikkomän 18.06.2004 16:19:52 | |
---|
Ehdottomasti katsomaan. Mulla on sellainen kutina , että kaikki m.nettiläiset tunnistavat toisensa helposti. Kaikilla sellainen olemus että viettävät liikaa aikaa tietokoneruudun edessä. aurinko paistaa ja veeetttä sattaa , taitaa tulla ARMAGEDDON!! |
Johannes_t 18.06.2004 17:38:40 | |
---|
Kaikilla sellainen olemus että viettävät liikaa aikaa tietokoneruudun edessä. Minäpä ajoin juuri tänään parran pois :) Mutta juu, Minervakin toivottaa kaikki tervetulleiksi, hyvät pirskeet tulossa! |
Jaristoteles 19.06.2004 11:30:05 | |
---|
Hei. Nyt tavatkaa minut. Olen se hassu leukaparroitettu kaveri, joka hakee hihityksiä. Moneltako se alkaa? Naama ei mahdu päähän! |
Jusstus 19.06.2004 11:37:18 | |
---|
Hei. Nyt tavatkaa minut. Olen se hassu leukaparroitettu kaveri, joka hakee hihityksiä. Moneltako se alkaa? Klo 15 alkaa... Lisätietoja ja aikataulua: http://operaatiolive.tk "These go to eleven.." |
zharlie 20.06.2004 03:56:34 | |
---|
wäiski rokkas. Hyvät meiningit. Kiitoksia! |
Herra Rapu 20.06.2004 04:03:37 | |
---|
Vili oli komee ja nakkarijonossa kuultiin lokkien kilpalaulantaa! Madu ja J. Ahola läsnä.. :) |