Dr. Muff 15.06.2004 18:51:15 | |
---|
Onko olemassa pedaalitremoloa, joka simuloisi floikkakammen tai muun kelluvan tallan toimintaa? Eli kytkintä poljettaisiin kuin wahia: tremolon "syvyys" säätyisi sen mukaan, kuinka syvälle kytkimen painaa ja tremolon nopeus polkemisen frekvenssin mukaan. Kun puhutaan tremolosta ja efektipedaalista samassa virkkeessä niin minä ainakin käsitän sen efektinä joka vaikuttaa äänen voimakkuuteen ei äänen korkeuteen. Jo edellä mainitussa Voodoo-Vibessä on vibrato-moodi joka vaikuttaa äänen korkeuteen. Vibran syvyyttä ei voi kontrolloida lennosta mutta nopeutta voi, volumepedaalilla. Kamala efekti, yäk. Pink Floyd on hyvää. |
Listen 16.06.2004 09:22:24 | |
---|
Kun puhutaan tremolosta ja efektipedaalista samassa virkkeessä niin minä ainakin käsitän sen efektinä joka vaikuttaa äänen voimakkuuteen ei äänen korkeuteen. No, onhan straton vibrakampi "tremolo bar". "Don´t like what´s out there [in the outside world]? Make your own." Steve Turner (Mudhoney) |
migeboy 16.06.2004 09:27:28 (muokattu 16.06.2004 09:28:26) | |
---|
Marshallin Vibra-Trem on ihan käypä. Minä ostin omani eilen. Tähän saakka oma kokemukseni on ollut melkeinpä positiivistä. Siinä on samassa se vibra efekti, mihinkä en vielä ole niin hirveästi tutustunut. |
migeboy 16.06.2004 17:04:40 | |
---|
Jos jotakin kiinnostaa, niin voin tehdä jonkun mp3 clipsin tänne että miltä toi kuulostaa. |
No, onhan straton vibrakampi "tremolo bar". No höh. Lainasit hyvän kohdan, siinähän se on. Pink Floyd on hyvää. |