Aihe: Miten menee kama torilla kaupaksi? Käyttäjäkokemuksia
1 2 3 4 5248 249 250 251 252444 445 446 447 448
Haeroe
11.03.2018 21:35:07

Krice: Kannattaa ostaa sellaista mikä ei mene heti myyntiin. Eli sellaista mitä tarvitsee itse. Toki aina se ei onnistu, mutta vähitellen pitäisi oppia tietämään se mistä pitää kamojen suhteen.

Tämä pitää paikkansa 100%. Mulle tuli täysin yllätyksenä, että Helix oli niin hyvä ja että sen hinta oli pudonnut pienemmän riskin tasolle. Sen hankinnan jälkeen lähti aika pajon kamaa torille, kuten tuossa Bluetonen myynti-ilmossakin mainitsen. Aina ei siis voi tietää, mikä laite on kova sana.
Minkä tahansa piisin voi soittaa miten tahansa.
hallu
11.03.2018 21:39:49
Krice: Kannattaa ............................................oppia tietämään se mistä pitää kamojen suhteen.

Entäpä jos pitää juurikin vaihtelusta ;-) . No mulla itselläni on kylläkin niin, että oli kamat mitkä tahansa niin ruuvaan niistä jokseenkin ne samat soundit ja soitan niillä soundeilla jokseenkin ne samat jutut joten vaikka aika ahkerasti ole kamakarusellia pyörittänyt tässä viime vuosina, niin jos joku kampe jää käteen, niin ei sekään ole katastrofi koska silläkin pärjää. Se mikä josskain välissä ahisti, oli että kamaa kertyi liikaa eikäylimääräisestä päässyt eroon muuta kuin alentamalla hintaa roimasti. No en siitäkään viitsi valittaa kun markkinat nyt vaan on tämmöisiä ja tarjonnan ja kysynnän suhde sattuu vaan olemaan semmoinen, että joka jannulla on kamaa enemmän kuin omiksi tarpeiksi. Siksihän ne hinnat halpuu.
Elämä on reiässä rattoisaa......
tommijk
16.03.2018 09:01:28
Kokemuksia postiennakosta?
Itse olen yrittänyt välttää, mutta silti osa ostajista tuntuu haluavan välttämättä maksaa postiennakolla
hallu
16.03.2018 09:24:15
tommijk: Kokemuksia postiennakosta?
Itse olen yrittänyt välttää, mutta silti osa ostajista tuntuu haluavan välttämättä maksaa postiennakolla

No nyt kun on ostajan markkinat ja ostaja voi päättää hinnan, niin annatko sen sanella muutkin ehdot? kas siinä pulma. Ei kai siinä muuta riskiä ole kuin että kama jää noutamatta ja joudut itse maksamaan kulut. Sun pitää vaan kokeilla, niin sitten sulle tulee sitä kokemusta. Itselläni ei valitettavasti kuitenkaan ole kokemusta sellaisesta kun en siihen suostu juurikaan mainitun riskin vuoksi, muta ei kai siinä monen kympin persnettoa tee vaikka vetäisikin vesiperän. Sehän vähän riippuu kuinka palavasti haluat tavarasi myydä. Minä kerran kiikutin myytävän kitarani toiselle puoelelle helsinkiä vain tsekattavaksi ilman varmuutta ihmisen ostohaluista, riski siihenkin liittyi. Joskus riski kannattaa ja joskus se vituttaa.
Laulava Kylätohtori
16.03.2018 09:25:48
tommijk: Kokemuksia postiennakosta?

Yleensä mennyt ihan hyvin. Vaarana on, ettei ostaja nouda pakettia ja joudut ensin odottamaan viikon plus paketin paluuajan ja vielä maksamaan paluupostit, kun lunastat oman paketin itsellesi.

Paketin avaus ennen lunastusta ei käsittääkseni ole enää käytössä.
Olkoon menneeksi
Gary the pine
16.03.2018 09:48:12
Postiennakon tuskaa lieventää aika tukevasti yhden suunnan postimaksu etukäteen tilille, jos ei ostaja ole edes sitä valmis maksamaan, niin saapi suksia vittuuseen.
Tulin, näin, paskoin housuun.
Gary the pine
16.03.2018 09:50:24
Lisäisin aiheeseen semmoisen detaljin, että monella postiennakkoa toivovilla lienee taustalla se, että taskussa olis mutta tilillä ei...

Toki siellä tilillä vois olettaa just sen verran olevan, että ne postimaksut pystyy kuitenkin suorittamaan etuvinkkeliin.
Gary the pine
16.03.2018 10:21:00 (muokattu 16.03.2018 10:42:38)
Eiks tämmösten aika ole jo melko kaukana takamaastossa?

https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1345857

Mä en ole mikään Greenpeace-aktiivi tai kettutyttö, mutta silti musta tuntuu että se python olis tarvinnu tota nahkaa enempi ku joku pohjolassa väkerretty telekäpistys.

Lisään tähän tarkennusta kun kuitenkin katoaa ennemmin tai myöhemmin...

"BUCKSHOT GOLDEN- ja BLACKSNAKE"

"Juuri valmistuneet siskokset. Molemmissa on body ja lapa päällystetty tiikeripytonin nahalla"
Laulava Kylätohtori
16.03.2018 10:31:28
Gary the pine: Eiks tämmösten aika ole jo melko kaukana takamaastossa?

https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1345857

Mä en ole mikään Greenpeace-aktiivi tai kettutyttö, mutta silti musta tuntuu että se python olis tarvinnu tota nahkaa enempi ku joku pohjolassa väkerretty telekäpistys.

Jos vaan aitoa nahkaa on, niin ihan perseestähän tuollainen on. Muuten samalla linjalla, ettei tässä nyt mitään kettutyttöjä olla, mutta kai sitä nyt prkl voisi järkeään käyttää. On kuitenkin vuosi 2018.
Olkoon menneeksi
VIPMetal
16.03.2018 10:37:37

Gary the pine: Lisäisin aiheeseen semmoisen detaljin, että monella postiennakkoa toivovilla lienee taustalla se, että taskussa olis mutta tilillä ei...

Toki siellä tilillä vois olettaa just sen verran olevan, että ne postimaksut pystyy kuitenkin suorittamaan etuvinkkeliin.

Joo ja ainaki itellä ne on taskussa semmosia rahoja, mitkä on kätketty taseeseen, eli vaimolta salaa hommattuja gääsrahoja. =D Tokikin juuri vaihtokaupoista tulleita käteisiä, jotka mielellään laittaa sitten seuraavaan romuun kiinni. Varsinkin, kun Nordeastakaan saa enää käteispalveluja (ainakaan maakunnissa).
Raskasta rokkia: Heroes Don't Ask Why
hallu
16.03.2018 10:46:06
VIPMetal: Joo ja ainaki itellä ne on taskussa semmosia rahoja, mitkä on kätketty taseeseen, eli vaimolta salaa hommattuja gääsrahoja. =D Tokikin juuri vaihtokaupoista tulleita käteisiä, jotka mielellään laittaa sitten seuraavaan romuun kiinni. Varsinkin, kun Nordeastakaan saa enää käteispalveluja (ainakaan maakunnissa).

S-pankki on ystävä hädässä :-) mä olen laittanut sinne tilin tai se tuli viimeisimmän etukortin kylkiäisenä, mutta aloin käyttää sitä ja totesin että on hemmetin kätevä. Nimittäin paitsi, että se on ihan oikea pankkitili josta voi tehdä tilisiirtoja ja voi siirtää rahaa tilisiirtona, niin konttoreihin ei tarvitse varata etukäteen aikaa ja niitä on jokaisen isomman s-marketin tuulikaapissa. Ja pankkiasioita voi hoitaa vaikka kaupan kassalla. Itse aika nopeasti tiputan kaupassa käydessä taskussa lojuvat käteiset pankkitilillä jättämällä ne vaan myyjälle... helppoa ja hauskaa. Nyt kun olen tajunnut s-pankin ylivertaisuuden nimenomaan palvelun näkökulmasta niin sen käyttö taloudessamme on vaan laajentunut, vaikka sinnikkäästi osuuspankin tilitkin on olemassa, mutta pankkiasiointi perinteisessä pankissa on kallista ja epämiellyttävää ja hankalaa.
VIPMetal
16.03.2018 10:48:43

hallu: S-pankki on ystävä hädässä :-) mä olen laittanut sinne tilin tai se tuli viimeisimmän etukortin kylkiäisenä, mutta aloin käyttää sitä ja totesin että on hemmetin kätevä. Nimittäin paitsi, että se on ihan oikea pankkitili josta voi tehdä tilisiirtoja ja voi siirtää rahaa tilisiirtona, niin konttoreihin ei tarvitse varata etukäteen aikaa ja niitä on jokaisen isomman s-marketin tuulikaapissa. Ja pankkiasioita voi hoitaa vaikka kaupan kassalla. Itse aika nopeasti tiputan kaupassa käydessä taskussa lojuvat käteiset pankkitilillä jättämällä ne vaan myyjälle... helppoa ja hauskaa. Nyt kun olen tajunnut s-pankin ylivertaisuuden nimenomaan palvelun näkökulmasta niin sen käyttö taloudessamme on vaan laajentunut, vaikka sinnikkäästi osuuspankin tilitkin on olemassa, mutta pankkiasiointi perinteisessä pankissa on kallista ja epämiellyttävää ja hankalaa.

No joo, tuo on kyllä kieltämättä kätevää. Meillä vaan tuo S-tilikin on vaimon hallussa. (Tietyistä syistä)... =DD Ebay sentään menee omalta Visalta. Ja sitä vaimo ei nää... =)
VIPMetal
16.03.2018 12:13:14

Laulava Kylätohtori: Mites näin tasa-arvon aikana, onko vaimon laukku- ja kenkähankinnat sulla samanlaisen 'syynin' alla?

Valitettavasti hän ei juurikaan harrasta tällaista toimintaa. Pelkästään henkisiä asioita harrastavana ei juurikaan sympatiaa heru meikäläisen maallisten romujen ostamiselle.
Laulava Kylätohtori
16.03.2018 13:39:25
VIPMetal: Valitettavasti hän ei juurikaan harrasta tällaista toimintaa. Pelkästään henkisiä asioita harrastavana ei juurikaan sympatiaa heru meikäläisen maallisten romujen ostamiselle.

No sittenhän teillä on edessä tasa-arvotalkoot. Joko sä luovut kaikesta ostelusta (ja liioista kitarakamoista) tai toinen puolisko pistää pystyyn kunnon kulutustalkoot. Ostelee nyt aluksi vaikka parin stankku paulin hinnalla kaikkea mahdollista, mitä naiset nyt ostelevat. ;)
Olkoon menneeksi
VIPMetal
16.03.2018 14:52:50

Laulava Kylätohtori: No sittenhän teillä on edessä tasa-arvotalkoot. Joko sä luovut kaikesta ostelusta (ja liioista kitarakamoista) tai toinen puolisko pistää pystyyn kunnon kulutustalkoot. Ostelee nyt aluksi vaikka parin stankku paulin hinnalla kaikkea mahdollista, mitä naiset nyt ostelevat. ;)

No se nyt ei vaan halua kauheesti ostella mitään ja mää en oo valmis vielä luopumaan romuista. =) Joten jatketaan tällä hyvällä linjalla.
Shredator
25.03.2018 17:56:11

Saksalaiset yksityismyyjät tuntuvat olevan Euroopan Oululaisia, kun tuo lähettäminen on aika nihkeetä vaikka setelitukkua heiluttelee nokan edessä. Tunkit sitten, prkl :)
Minkä sormet heittää, sen wahi peittää
Rämppy
26.03.2018 14:42:48
Meni spedu kaupaksi jotta hupsista vaan.
In Finland we have this thing called "diu diu".
ibnz
26.03.2018 15:46:30
Shredator: Saksalaiset yksityismyyjät tuntuvat olevan Euroopan Oululaisia, kun tuo lähettäminen on aika nihkeetä vaikka setelitukkua heiluttelee nokan edessä. Tunkit sitten, prkl :)

Ranskalaiset ovat :) Saksasta tuntuu saavan helpommin kamaa kuin Ruotsista. Ja reilusti halvemmat kuljetuksetkin
Huomenna sitten!
Shredator
26.03.2018 16:08:21

ibnz: Ranskalaiset ovat :)

No nekin kyllä. Sulla on ollut sitten parempi tuuri kun mulle mutisevat aina että "kein versand"...
Minkä sormet heittää, sen wahi peittää
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)