ÄrGee 06.03.2018 10:48:20 | |
---|
Ms. Roskiksen kavereista tuli jauhelihaa... tai maalia ;D Ja vihdoinkin Simonia näytettiin enemmän, koska Steven Ogg on mahtava. Jakson lopussa Negan-setä taisi olla oikeassa Ricktatorin hommista ylipäätään... TO THE STARS!!! Ibanez-pervo. |
lifer 07.03.2018 13:31:02 | |
---|
ÄrGee: Ms. Roskiksen kavereista tuli jauhelihaa... tai maalia ;D Ja vihdoinkin Simonia näytettiin enemmän, koska Steven Ogg on mahtava. Jakson lopussa Negan-setä taisi olla oikeassa Ricktatorin hommista ylipäätään... Steven Ogg kieltämättä on yksi parhaita sarjan nykyisistä näyttelijöistä. Muiden roolisuoritukset jääneet köyhiksi. En muuten tiennyt, että tämä on Trevorin ääninäyttelijä GTA:ssa mutta olin silti mieltänyt hyvinkin samantyyliseksi. |
carnation 07.03.2018 13:54:27 | |
---|
lifer: Steven Ogg kieltämättä on yksi parhaita sarjan nykyisistä näyttelijöistä. Muiden roolisuoritukset jääneet köyhiksi. Varsinkin yhteiskohtaukset lipevän ja luihun Gregoryn kanssa ovat olleet parin viime kauden ajan TWD:n helmiäishetkiä. Gregory muutenkin varsin onnistunut tulkinta sarjakuvan hahmosta. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Tympee Huttunen 07.03.2018 19:38:59 | |
---|
Molemmat jaksot olleet hiton hyviä, varsinkin tämä viimeisin. |
Kummiseta 12.03.2018 04:44:48 | |
---|
Hyva Luoja pelasta jo meidat talta pusikko/kaislikko suhisee jengilta. Sinansa ihan mielenkiintoinen jakso, mutta niin, se maiseman vaihdos, tai vaihtoehtoisesti jotain radikaaleja juonikuvioita. En tule koskaan lopettamaan asiasta vinkumista, ennen kuin jompikumpi tapahtuu. Ketutti niin paljon etten edes jaanyt katselemaan Talking Deadia vaan kaansin uutiskanavalle. Jäähyn syy: Komodo-källi -ketju. |
Kummiseta: Hyva Luoja pelasta jo meidat talta pusikko/kaislikko suhisee jengilta. Sinansa ihan mielenkiintoinen jakso, mutta niin, se maiseman vaihdos, tai vaihtoehtoisesti jotain radikaaleja juonikuvioita. En tule koskaan lopettamaan asiasta vinkumista, ennen kuin jompikumpi tapahtuu. Ketutti niin paljon etten edes jaanyt katselemaan Talking Deadia vaan kaansin uutiskanavalle. Talking Deadia ei edes näytetä enää täällä peräpohjolassa :( Ketään ei kai kiinnostanut niiden lätinät. TO THE STARS!!! Ibanez-pervo. |
Kummiseta 12.03.2018 16:18:16 | |
---|
ÄrGee: Talking Deadia ei edes näytetä enää täällä peräpohjolassa :( Ketään ei kai kiinnostanut niiden lätinät. Joo ei se tuskin kauheen kiinnostavaa katseltavaa ole jos ei diggaile sarjaa ns. iha vitusti. Jäähyn syy: Komodo-källi -ketju. |
varpio 12.03.2018 18:11:31 | |
---|
Darylin ja Dwightin seikkailut olivat mukavia. Gabriel ei kiinnosta. |
Vaihtovirta 12.03.2018 23:24:01 | |
---|
Kummiseta: Hyva Luoja pelasta jo meidat talta pusikko/kaislikko suhisee jengilta. Sinansa ihan mielenkiintoinen jakso, mutta niin, se maiseman vaihdos, tai vaihtoehtoisesti jotain radikaaleja juonikuvioita. En tule koskaan lopettamaan asiasta vinkumista, ennen kuin jompikumpi tapahtuu. Ketutti niin paljon etten edes jaanyt katselemaan Talking Deadia vaan kaansin uutiskanavalle. Pari sataa kilometriä mihin ilmansuuntaan tahansa, eikä tarvis nähä Neagania enää ikinä..mutta ei, asutaan pusikossa jossa jokainen vastaantulija haluaa tappaa sut..Toisaalta asuuhan sitä ihmisiä kontulassakin.. |
kyseinen 16.03.2018 16:42:15 | |
---|
Mahtava tuo jauhelihakohtaus (jonka vasta nyt siis näin). Tän Jätesäkkimimmin parhaat kaverit (?) astelee myllyyn, kauhee melodraama taas päällä, muijalla suru puserossa ja itse oon että "ketävittuja nää nyt on ja ketä tää voi mitenkään kiinnostaa niin paljon, että tällainen kohtaus on tarvinnut tehdä". Jotenkin kuvasti hyvin koko sarjaa ja sitä, miten siihen voi edes suhtautua. Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen |
Tympee Huttunen 16.03.2018 16:47:30 | |
---|
kyseinen: Mahtava tuo jauhelihakohtaus (jonka vasta nyt siis näin). Tän Jätesäkkimimmin parhaat kaverit (?) astelee myllyyn, kauhee melodraama taas päällä, muijalla suru puserossa ja itse oon että "ketävittuja nää nyt on ja ketä tää voi mitenkään kiinnostaa niin paljon, että tällainen kohtaus on tarvinnut tehdä". Jotenkin kuvasti hyvin koko sarjaa ja sitä, miten siihen voi edes suhtautua. Mun mielestä toi oli tosi hyvä kohtaus. Eihän siinä ollutkaan kyse niistä roskamuijan kavereista vaan muijasta itsestään. Itse koin sen niin, että muija siinä pohti, että pitäisikö itsekin hypätä lihamurekkeeksi. Muutenkin nämä uudet jaksot on olleet hyviä. Mikähän siinä oli, että ennen taukoa oli ihan kuraa ja nyt kuin eri sarja taas? Ton papin taivallus on vaan vaivaannuttavaa ja se lääkärin kohtalo oli ihan "piristysruiske" sille. |
Kummiseta 19.03.2018 05:02:12 | |
---|
No niin, nyt oli hyva jakso kaikin puolin. Bonuspisteita Tarja Halosesta ja Glenn Closesta risteytetylle sosiaali demokraatti kloonille joka tuli mukaan kuvioihin. Jäähyn syy: Komodo-källi -ketju. |
Vaihtovirta 26.03.2018 23:02:20 | |
---|
Mitäs hittoa tälle sarjalle on tapahtunut? Toihan oli parempi kuin sitä ennen tullut Greyn Anatomia! |
varpio 27.03.2018 07:09:10 | |
---|
Petyin kyllä Simonin johtamiskykyyn. Aivan pelleilyksi meni koko hyökkäys. |
Vaihtovirta 27.03.2018 07:54:27 | |
---|
varpio: Petyin kyllä Simonin johtamiskykyyn. Aivan pelleilyksi meni koko hyökkäys. Joo kaikki valot pistetään pimeeksi ni ei muuta ku heti pois suojista ja tulilinjalle..no onneks tuolla ei vieläkään ole kukaan oppinut ampumaan.. |
teukka 27.03.2018 15:52:01 | |
---|
Tämä. Noooh, ne varmaan livistivät kaikki. Mennään vaan hiljaa kasassa tohon keskelle pihaa. Shyyysh, hiljaa...... Ja sit niinku tuossa ylhäällä todettiin ettei vielä olla ampumaan opittu. Aargh. Mutta äksöniä oli tällä kertaa. Siis onko muita kuin V-mäisiä kitaroita? |
BMF 02.04.2018 22:33:56 | |
---|
Mitähän tästä uusimmasta nyt sanoisi. Roskismuikkelilla oli ihan hyvä farkkuperse. Neganin vapauttamista en kyllä ymmärtänyt. Beat your dick like it owes you money. |
varpio 02.04.2018 22:46:28 (muokattu 02.04.2018 22:48:13) | |
---|
BMF: Mitähän tästä uusimmasta nyt sanoisi. Roskismuikkelilla oli ihan hyvä farkkuperse. Neganin vapauttamista en kyllä ymmärtänyt. Minä vähän jopa säikähdin kuinka sujuvasti Rick valehteli ja sitten tappoi porukkaa. Roskis_muian seikkailuista en välitä. Nyt olisi vissiin enää kaksi jaksoa aikaa vetää Neganta kunnolla turpaan. Vauhtia siihen hommaan. E: niin paitsi että kuka sitä helikopteria ajelee ja kuka liftasi Negamen kyytiin? |
BMF 02.04.2018 22:49:23 | |
---|
varpio: Minä vähän jopa säikähdin kuinka sujuvasti Rick valehteli ja sitten tappoi porukkaa. Roskis_muian seikkailuista en välitä. Nyt olisi vissiin enää kaksi jaksoa aikaa vetää Neganta kunnolla turpaan. Vauhtia siihen hommaan. Eikun joo, olin ihan unohtanut koko kohtauksen. Se oli tervetullutta ja yllättävää - saas nähä kehkeytyykö Rikusta pikkuhiljaa sarjan pahis, kun ainut lapsikin meni itsensä ampumaan. Beat your dick like it owes you money. |
Vaihtovirta 02.04.2018 23:09:55 | |
---|
Sen enempää viitti syväanaalisoida tuota kun on ihan liian vähän huumeita siihen hommaan, mut sellain ihan pieni ja typerä kysymys tuli mieleen; Jos sä oot kettingeillä kiinni laverilla, niin kuinka saatanassa sulla on sekunnin päästä palava soihtu ja ase kädessä plus valokuvat hienosti levitettynä maahan?? Toinen; Helikopteri lentelee ja tällä kaverilla tullut mieleen kysyä, notta mikäs vittu toi oli? |