Aihe: Johnny Ramone huonossa kunnossa
1
RB Make
16.06.2004 13:52:05
kivi
16.06.2004 14:08:52 (muokattu 16.06.2004 14:10:18)
http://story.news.yahoo.com/news?tm … nm/20040616/en_nm/people_ramones_dc

Taas hyvää miestä viedään hautaan.

Jep. Eturauhassyövän jälkeen ennuste lienee kolmisen vuotta. Siinä sen näkee, ettei tupakoimattomuus ja kohtuullinen raittiuskaan auta.

Suosittelen luettavaksi Monte Melnickin mainiota On the Road with the Ramones -kirjaa. Selviää vähän jätkien luonteet.

Mutta tsemppiä vain Johnnylle.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Kapina
16.06.2004 16:22:00
Fak, fak, fak. Väärin...
Me sairastetaan sitä syöpää, pirukos sen nimi - ah, apatia! Sota apatiaa vastaan!
Jani The Rock
16.06.2004 17:10:57

Ei saatana. Nyt tuntuu kyllä aivan hirveältä. Johnny Ramone on ollut mulle suurimpia vaikuttajia musiikissa ja kitaransoitossa. Tulee mieleen, miten mä sillon nuorena punk-kloppina luin jostain Guitar Playeristä, miten hän oli ostanut ekan kitaransa, opetellut soittamaan etc. Siinä vaiheessa heitin Segovian kitarakirjan huitsin vittuun ja ryhdyin Johnnyn henkiseksi opetuslapseksi kitarataiteen alalla.

Luin juuri Everett Truen opuksen Hey ho let`s go - The story of the Ramones. Siitäkin selviää, miten tinkimätön ja ammattimainen asenne Johnnyllä oli alusta lähtien bändiin. Välillä ehkä jopa liiankin... Mutta vaikka Ramones olikin huomattavasti enemmän kuin osiensa summa, on nimenomaan Johnny ollut aina mulle se kaikkein tärkein Ramone. Mies selvisi pahasta pahoinpitelystä ja kallonmurtumasta aikoinaan, joten sisua ja taistelutahtoa varmasti riittää, mutta syöpää vastaan on paha tapella. Ei voi kuin toivoa ihmettä.
Don`t mess with the countryboys
Errorist
16.06.2004 17:28:18
No voi perkele. Yks kovimmista jätkistä taas häviää kohta. Johnny on kyllä kova kepittelijä omassa luokassaan ja mahoton mieshän se muutenkin on. Toivottavasti nyt vielä jonkun aikaa olis kunnossa.
how could hell be any worse?/ life alone is such a curse!/ fuck armageddon, this is hell!
aivokuolio
16.06.2004 18:12:03
huoh, niinkuin viime viikkojen aikaiset viikatemiehen kyläilyt eivät olisi olleet tarpeeksi...
ozz3
16.06.2004 18:26:15
Örskeles, ei ole kohta Ramoneksen miehistä elossa enää ketään, noh jakselemisia Johnnylle.
"In the words of AC/DC: We roll tonight... to the guitar bite... and for those about to rock... I salute you."
mzg
16.06.2004 18:45:12
Peli ei oo ohi ennen loppuvihellystä...mutta paska juttuhan tuo on.
"kaljat on loppu, kuolema tulee"
Dunga
16.06.2004 21:03:31
Toivottavasti kaikki kääntyy parempaan päin Johnnyn kannalta.
You can crush us, you can bruise us, but you´ll have to answer to...oh, Guns Of Brixton IMIK #4 [Kyllä lähtee]
sauhusanttu
16.06.2004 22:41:55
Ootekos muuten huomannu et yleensä kun noita muusikoita rupee delaan niin niitä lähtee sitten lyhyen ajan sisällä monta ja sit on taas hiljasta.

Sama pätee niin Suomalaisiin kuin ulkolaisiin muusikoihin.
Blenderhead
17.06.2004 04:28:47

Onhan tuo persiistä. Harmittaa, mutta kaikkihan tässä joskus lähtee.
Punk is the personal expression of uniquenes that comes from the experiences of growing up in touch with our human ability to reason and ask questions. - G. Graffin
FrankComa
17.06.2004 10:21:32 (muokattu 17.06.2004 10:23:57)
Ramones alkaa olla aika uhanalainen laji..Johnny pääsee Joeyn ja dee dee kanssa soittelemaan taivaalliseen orkesteriin.
Die Eier Von Satan!
Chemo
17.06.2004 11:40:10 (muokattu 17.06.2004 12:14:03)

EI!

Tää on yllättävän raskasta henkisesti. Niinkuin oli Joeyn ja Dee Deenkin kohdalla.

Ensireaktio on, että auttaiskohan tribuutti jossa vois kerätä rahaa tai jotain. Ehkä ei. Ehkä ei voi itse vaikuttaa. Tää on kamalaa.

Edit:

Johnny Ramone on ollut mulle suurimpia vaikuttajia musiikissa ja kitaransoitossa.

Ja mulle myös. Nimenomaan Johnnyn soitosta mä aikoinaan oivalsin sen, että kaikki turha kannattaa jättää pois sotkemasta. Ja toihan on niitä ihan tärkeimpiä asioita. Ainakin mulle.

Pitänee mennä illalla kellariin ja laittaa Mosrite roikkumaan sopivan matalalle. Mitäköhän sitä soittais. Ehkä Something To Believe In. Tai kattoo nyt.
Ramalamadingdong.
weelie
18.06.2004 10:07:45
Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition'
Chemo
18.06.2004 10:14:03

Johnny Ramone Is Not Dying, His Doctor Says

Hyvä! Kiitos linkistä. Tää nosti tunnelmaa.
Ramalamadingdong.
Errorist
18.06.2004 12:52:45
1-2-3-4 ja komppia...

Ja biisi lähtee aina vähä epätahdissa... (hymiö).
Kyllä Ramones on yksi parhaista bändeistä kautta aikain. Ja aliarvostetuin.
how could hell be any worse?/ life alone is such a curse!/ fuck armageddon, this is hell!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)