House Band 05.03.2018 16:08:48 | |
|---|
Krice: 16" on typerä koko bassorummulle (yrittäkääpä löytää kalvoja sille!) niin olen hieman ajatellut, että vetäisi koko setin uusiksi, jossa olisi 18" tai 20" basari, kun alkaa risomaan niin paljon tuo. Miksi edes valmistetaan 16" bassorumpuja kun sille ei saa kalvoja. Esim. Soitin Laine:lta saa myös 16 basarin kalvoja jos jonkunlaisia. Myös pre int kokoja löytyy. Soundi painaa,mutta haitari vain painaa. |
Kulkunen 06.03.2018 13:15:23 | |
|---|
House Band: Esim. Soitin Laine:lta saa myös 16 basarin kalvoja jos jonkunlaisia. Myös pre int kokoja löytyy. Ja varmaankin musiikkiliike:et niitä tilaa hylly:yn pyytää:essä. Evans:lla on esim.:ksi niitä 16" basarikalvo:ja, joita kiinnostaisi kokeilla ihan lattiatomi:riin. |
Seba 06.03.2018 14:58:30 | |
|---|
Kulkunen: Ja varmaankin musiikkiliike:et niitä tilaa hylly:yn pyytää:essä. Evans:lla on esim.:ksi niitä 16" basarikalvo:ja, joita kiinnostaisi kokeilla ihan lattiatomi:riin. EMad vois olla kova tomissa :) Plönk |
Kulkunen 06.03.2018 15:20:11 | |
|---|
|
Seba 06.03.2018 18:27:02 | |
|---|
|
Juhani_t 08.03.2018 18:08:47 | |
|---|
|
|
Juhani_t 08.03.2018 18:53:19 | |
|---|
Seba: Jotku vintits kretsit? Ei nää munsta retsit ole. Tuo ruuvin kiinnitys on näissä tuollaiseen lätkään, eikä sellaiseen perinteiseen putkiholkkiin jota tursottaa lugin rungosta ulos. Sisältä on kromaus parista kohtaa haihtunut ja alta paistaa kupari. |
Kefiiri 08.03.2018 18:53:34 | |
|---|
En ole musiikin asiantuntija. |
Juhani_t 08.03.2018 19:01:18 | |
|---|
|
Useful Idiot 09.03.2018 11:51:31 (muokattu 09.03.2018 11:55:08) | |
|---|
Kokemuksia Wincentin kapuloista? Risut/ruusut? Soitinasemalla näköjään 10€/pari, ilman toimituskuluja. Pistin parit 5a:t tilaukseen, soitinaseman logolla ja vielä yhdet parit ilman jotain niiden omaa lakkaa. Toivotaan että muistuttaisi tatsiltaan edes jotenkin Vic Firthin american classiceja. Kassotaan, kohtahan se selviää. Hello Oslo my name is Koslo |
Epämuusikko 09.03.2018 11:55:54 | |
|---|
Useful Idiot: Kokemuksia Wincentin kapuloista? Risut/ruusut? Soitinasemalla näköjään 10€/pari, ilman toimituskuluja. Pistin parit 5a:t tilaukseen, soitinaseman logolla ja vielä yhdet parit ilman jotain niiden omaa lakkaa. Toivotaan että muistuttaisi tatsiltaan edes jotenkin Vic Firthin american classiceja. Kassotaan, kohtahan se selviää. niiden 5a:illa olen viime aikoina soitellut. Aivan hyviä. Lakkaan on tottuminen, mutta se tuntuu kuluvan ajan myötä. uliuli |
msm40 10.03.2018 19:36:24 | |
|---|
"Live, learn, pass on." -Dave Tate |
Kimd 10.03.2018 20:26:39 | |
|---|
msm40: Näitähän ei enää uutena saa mutta mihin hintaan on käytetyt pyörinyt? Eli toisin sanoen, onko tässä pyynti linjassa? https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1299493 Eipä noita ainakaan torille ole viimeaikoina näkynyt. Ebayssa dollareissa sama pyynti yhdessä. Oiskohan sieltä hinta periytynyt... Ei irtoa |
msm40 10.03.2018 20:31:31 | |
|---|
Kimd: Eipä noita ainakaan torille ole viimeaikoina näkynyt. Ebayssa dollareissa sama pyynti yhdessä. Oiskohan sieltä hinta periytynyt... Juu ei ole itsellekkään ole sattunut silmiin tuollaista torilla. Uutena näytti saavan jossain vaiheessa f-musan poistoista 500 eurolla mutta ovh oli silloinkin jossain päälle 800 euron. Kuumottava virppa olisi kyllä.. "Live, learn, pass on." -Dave Tate |
Hoo_ 11.03.2018 12:51:04 | |
|---|
msm40: Näitähän ei enää uutena saa mutta mihin hintaan on käytetyt pyörinyt? Eli toisin sanoen, onko tässä pyynti linjassa? https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1299493 En tiedä, millä hinnalla noi yleisesti liikkuu, mutta mun mielestä toi 800e pyynti on lähinnä huono vitsi. Mulla on toi ja tykkään siitä ihan hirveesti. Maksoin siitä uutena f-musiikissa 420e ja oli mun mielestä tosi ok hinta. Noita ei oo paljoa m.netin torilla näkyny, mutta välillä näkyy tavallisia maple customeita. Sellaseen vaan kiinni puuvanteet, niin tadaa... siinä onki köyhän miehen Elvin Jones signature! :D |
Useful Idiot 12.03.2018 15:05:32 | |
|---|
Epämuusikko: niiden 5a:illa olen viime aikoina soitellut. Aivan hyviä. Lakkaan on tottuminen, mutta se tuntuu kuluvan ajan myötä. Olipa muuten positiivinen yllätys nämä parit Wincentit! Saattaapi olla, että tarvitsee pistää lisää tilaukseen. Pitää seurata vielä tuota kestävyyttä tippien ja rimshottien osalta, näitähän myös myydään erittäin kestävinä kapuloina. Ei mitään napisemista tatsista, hyvinkin lähellä Virthejä. Hello Oslo my name is Koslo |
Miskendal 21.04.2018 13:50:01 | |
|---|
|
Bullitt 21.04.2018 18:48:09 (muokattu 21.04.2018 18:49:13) | |
|---|
Miskendal: Kanssaeläjät, veljet, sisaret. Joskus olen ollut lukevinani että rumpujen puhdistuksessa uskaltaisi käyttää autovahaa. Tyhmä kysymys kuuluu, minulla on tässä vaha muttei autoa, joten uskallanko? https://drive.google.com/file/d/1vn … JRuL0m1ZiRSrPHmriv/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1dP … VNc8lfLQa3iTp-8Vmg/view?usp=sharing Ei tuollainen vaha nyt oikein mitään puhdista, mutta voihan sen rummun pintaan nykäistä, pysyy siistimmän näköisenä jatkossa. Toki jos on joku alkuperäisellä halkeilleella lakkapinnalla oleva vintage-ääriharvinaisuus niin kannattanee tutustua tarkemmin pinnoitusmateriaalin ominaisuuksiin, mutta ehjän nykyaikaisen lakkakerroksen tai varsinkaan wrapin päälle en näe mitään ongelmaa. E: jaa, oli kai tuossa vahassa näemmä joku puhdistavakin komponentti. Mutta pintaan vain, sanoisin. kalan haju on merkittävä. paskaho weusu käryää - haitaripartio |
Miskendal 22.04.2018 14:06:26 | |
|---|
Bullitt: Ei tuollainen vaha nyt oikein mitään puhdista, mutta voihan sen rummun pintaan nykäistä, pysyy siistimmän näköisenä jatkossa. Toki jos on joku alkuperäisellä halkeilleella lakkapinnalla oleva vintage-ääriharvinaisuus niin kannattanee tutustua tarkemmin pinnoitusmateriaalin ominaisuuksiin, mutta ehjän nykyaikaisen lakkakerroksen tai varsinkaan wrapin päälle en näe mitään ongelmaa. E: jaa, oli kai tuossa vahassa näemmä joku puhdistavakin komponentti. Mutta pintaan vain, sanoisin. Äärimmäisen korkealaatuinen kiitos vastauksesta! Taidanpa siis kokeilla. |