Tokai LC-85 ja Ibanez RGR321EX. Olisiko siinä nyt taas humpparikitaraa vähäksi aikaa... More Gary, Less Paul |
Sotakoira Musti 02.03.2018 21:07:40 | |
---|
Fenkun 65 Twin reverb reissue. Catalinbreadin Adineko. Jammun LL16-12. Jokohan kohta riittäisi. Si vis pacem, para bellum. |
thejmh 02.03.2018 21:34:48 | |
---|
Axe Fx II XL tuli taloon. |
petrip 02.03.2018 21:40:52 | |
---|
Never trust someone who tells you to trust them. Trust me. |
Urban Baboon 02.03.2018 22:56:36 | |
---|
|
sustain65 03.03.2018 07:06:17 | |
---|
thejmh: Axe Fx II XL tuli taloon. Peukkua täältä, fiksu teko! |
petrip 03.03.2018 12:43:14 | |
---|
Yhtä Angelia olen kokeillut, mutta jotenkin ei soundillisesti sytyttänyt ja kaksi lisänauhaa ei sittenkään ole tarpeen. Ehkä Bobcat tai Cobra seuraavaksi? Urban Baboon: Hienoa, Tom Andersonin kitaroita ei koskaan voi olla liikaa! Ostiksä ikinä sitä Angelia? Never trust someone who tells you to trust them. Trust me. |
Urban Baboon 03.03.2018 14:30:37 | |
---|
petrip: Yhtä Angelia olen kokeillut, mutta jotenkin ei soundillisesti sytyttänyt ja kaksi lisänauhaa ei sittenkään ole tarpeen. Ehkä Bobcat tai Cobra seuraavaksi? En oo Angelia koskaan kokeillut, mut mä en todellakaan tartte 24 nauhaa mihinkään. Eikä Andersoneja muutenkaan pääse oikein missään testaamaan. Jos jotain huonoa noissa on, niin mun mielestä niiden mikit on jotenkin steriilit. Ei ne huonoja ole, mut sellainen vintagemainen rosoisuus niistä puuttuu. Otanta perustuu tosin vain noihin omiin Andersoneihin, mut sekä humbuckereissa että ykskelaisissa on sama ominaisuus. Ei ne niin paljon häiritse, että olisin lähtenyt mikkejä vaihtamaan, mut harkinnut kyllä olen. Mä tosin edelleen pohdin ton Cobran myymistä, varsinkin kun taloon tulee jossain vaiheessa toinen Novo. |
Laulava Kylätohtori 03.03.2018 14:35:22 | |
---|
Uraltonen Si Fuzz. Koska BC108. Loistospedu, äkkiseltään vaikuttaisi olevan samaa tasoa Foxroxin Hot Siliconin kanssa (jossa BC109 trankut). Olkoon menneeksi |
VIPMetal 03.03.2018 15:11:59 | |
---|
VHT 2502 putkipääte. Hieno on soundi! |
Tami 03.03.2018 21:47:00 | |
---|
VIPMetal: VHT 2502 putkipääte. Hieno on soundi! No mutta, onkos tämä jo torilla :-O En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa... |
LaMotta 03.03.2018 23:21:11 (muokattu 03.03.2018 23:41:31) | |
---|
Tämä on jotenkin aika prolea mutta vaihdoin 7 kitaran ständin 5 kitaran ständiin. Sisutuksellisestikin nätimpi sillai on se. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
Juzpe 04.03.2018 00:44:42 | |
---|
|
calluna 04.03.2018 21:54:14 | |
---|
Fender Hot Rod Deluxe. Tweed-kuosilla USA:sta, kyä ny kliinit laulaa! Eka "isompi" Fenderini. "B.B. King can make one note count for a million Malmsteen notes" -Yngwie Malmsteen |
Åboensis 05.03.2018 10:26:00 | |
---|
Jumaleissön! Kaksi reissua Treelle ja kitarakattaus meni melkein kokonaan uusiksi. Hartung Junico ja Reverend PA-1 ovatten päivän sana, toivottavasti vkonkin... Vahvaimenkin vaihto on jo sovittu, ettei vain pääse samat kamat liian pitkäksi aikaa nurkissa pyörimään... ;D. "Get some better tone and youre there - volume you dont need." - Scotty Moore Jeff Beckille |
Laulava Kylätohtori 05.03.2018 10:41:15 | |
---|
Åboensis: Jumaleissön! Kaksi reissua Treelle ja kitarakattaus meni melkein kokonaan uusiksi. Hartung Junico ja Reverend PA-1 ovatten päivän sana, toivottavasti vkonkin... Vahvaimenkin vaihto on jo sovittu, ettei vain pääse samat kamat liian pitkäksi aikaa nurkissa pyörimään... ;D. Mites muuten, huomaako jengi sun soundista, että joka keikalla on eri vehkeet? Tuohan olisi itse asiassa äärimmäisen mielenkiintoista kuunnella livetaltiointeja eri keikoilta, että kuinka paljon tuo rumba oikeasti vaikuttaa soundiin, vai lähteekö se soundi kuitenkin sormista. Olkoon menneeksi |
Tami 05.03.2018 14:42:14 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Mites muuten, huomaako jengi sun soundista, että joka keikalla on eri vehkeet? Tuohan olisi itse asiassa äärimmäisen mielenkiintoista kuunnella livetaltiointeja eri keikoilta, että kuinka paljon tuo rumba oikeasti vaikuttaa soundiin, vai lähteekö se soundi kuitenkin sormista. ostin vaihteeksi Helix LT:n. Tuo soundiasia on kyllä semmonen, että sen huomaa pääsääntösesti vain itse. Kun on ensin tuhlannut miljoonan vekottimiin, tulee sieltä ruuvattua kuitenkin se tuttu soundi jolla sormet tekee sitten ne samat virheet aina :-) En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa... |
JuSu 05.03.2018 14:54:30 | |
---|
Tami: ostin vaihteeksi Helix LT:n. Tuo soundiasia on kyllä semmonen, että sen huomaa pääsääntösesti vain itse. Kun on ensin tuhlannut miljoonan vekottimiin, tulee sieltä ruuvattua kuitenkin se tuttu soundi jolla sormet tekee sitten ne samat virheet aina :-) Tää on just näin. Mulle bändin toinen kitaristi sanoi, että "sulla ne kamat vaihtuu, mutta aina sä kaivat sen saman soundin niistä." Itseä varten sitä soundia viilataan. Ei kukaan muu sieltä nouki niitä uusia nyansseja, mitä kamapuljaus tuo, mutta jos itse kuulee ja on tyytyväinen, se välittyy soitossa. Hyvällä soundilla soittaa paremmin. JuSu "I have more faith in my plumber than I do in the eternal being. Plumbers do a good job. They keep the shit flowing."
-Charles Bukowski |
Guitarfreak 05.03.2018 17:24:53 | |
---|
JuSu: Tää on just näin. Mulle bändin toinen kitaristi sanoi, että "sulla ne kamat vaihtuu, mutta aina sä kaivat sen saman soundin niistä." Itseä varten sitä soundia viilataan. Ei kukaan muu sieltä nouki niitä uusia nyansseja, mitä kamapuljaus tuo, mutta jos itse kuulee ja on tyytyväinen, se välittyy soitossa. Hyvällä soundilla soittaa paremmin. JuSu Näinpä :D Aina se kuulostaa samalta sirkkeliltä kun ite soittaa. Vaikka ois eri kamatkin... Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck |
Åboensis 05.03.2018 17:57:14 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Mites muuten, huomaako jengi sun soundista, että joka keikalla on eri vehkeet? Tuohan olisi itse asiassa äärimmäisen mielenkiintoista kuunnella livetaltiointeja eri keikoilta, että kuinka paljon tuo rumba oikeasti vaikuttaa soundiin, vai lähteekö se soundi kuitenkin sormista. Mä vähän luulen, että ainoat jotka oikeasti huomaa muutoksen ovat 1) lompakko, 2) vaimo ja 3) bändikaverit ;D. Mutta joo, onhan mulla videoita keikoista useamman vuoden varrelta, samoin äänitteitä treeneistä. Kyllähän mä itse niissä pientä eroakin olen kuulevinani, toisaalta se jonkunlainen perussoundi on kyllä pitkään ollut hyvin samankaltainen, ihan vermeistä riippumatta. Enemmän sen muutoksen huomaa tosiaan soittotatsissa tai -tuntumassa, ja se on kyllä vaan mun havainnoima juttu... "Get some better tone and youre there - volume you dont need." - Scotty Moore Jeff Beckille |