Aihe: Stagg symbaalit
1
Niskamies
17.06.2004 15:38:38
Eli ensi viikolla alkaa studiohommat, ja tulee ääninäytteiyä staggeistä pelkän setin kanssa, sekä biiseissä. Seuraavat symbaalit pääsee nauhalle:
-Stagg DH 14" & 16" med-thin exotic crash
-Stagg DH 20" jazz ride
-Stagg DH 14" medium hi-hat
-Stagg SH 14" ja 16" regular medium crasi
Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita.
Niskamies
17.06.2004 21:06:36
Mitäköhän tässä jutussa on järkeä? Onhan noi staggit ihan laatukamaa, paitsi DH 18" exotic crash on hiukan outo, kun se menee tukkoon aikas nopeasti, mutta ihan jees peltejä.

Kun niitä ääninäytteitä on kysytty, ja pian niitä tulee.

On muuten aikamoisia yksilöitä: kolmea jazz ridea testattiin tänään, ja kaikki oli ihan eri symbaaleja.
Raatis
17.06.2004 21:14:48

Testasit kolme 20" DH jazz rideä? Ite testasin reilu viikko sitten neljä ja yhden niistä vein mukanani Millbrook musiikista. Multa löytyy myös 16" DH medium-thin exotic crash, loistavia peltejä ja uskomattomat hinnat!
The difference between ordinary and extraordinary is that little extra
Niskamies
17.06.2004 21:16:36
Testasit kolme 20" DH jazz rideä? Ite testasin reilu viikko sitten neljä ja yhden niistä vein mukanani Millbrook musiikista. Multa löytyy myös 16" DH medium-thin exotic crash, loistavia peltejä ja uskomattomat hinnat!

Juu, kolmea DH jazz ridea testattiin, ja paras yksilö lähti kaverin mukaan. Aika erilainen kuin oma Jazz ride, mutta kummatkin loistavia.
Raatis
17.06.2004 21:19:18

Hah, ehin viedä parhaan pois päältä! No ei, makuasioitahan nää on. Mutta on erittäin kaunisääninen pelti!
The difference between ordinary and extraordinary is that little extra
DimensionZ
17.06.2004 22:55:48 (muokattu 17.06.2004 22:57:49)

Joo elikkäs ostettiin Niskamiehen kanssa sitten mulle jazz ride ja 16 ja 14 sh medium regular crashit, aivan loistavan kuuloset ja mikä hinta: 212e! Yks sana sopii tähän ja se on WAU.
Tottakai se on hyvä, se on Yamaha.
Mikko A
18.06.2004 01:54:00
Joo elikkäs ostettiin Niskamiehen kanssa sitten mulle jazz ride ja 16 ja 14 sh medium regular crashit, aivan loistavan kuuloset ja mikä hinta: 212e! Yks sana sopii tähän ja se on WAU.

Mitä?! 212€ noista kaikista yhteensä?? Ei voi olla niin halpoja, kun eikö tuo jazz ride jo yksin maksa 170€ tms.? Hyvä idea kyllä Niskamies että pistät ääninäytteet kehiin. Vaikka itsekin oon staggeja omistanut niin olis silti kiva kuulla miltä kuulostavat narulla :)
I hate your sex!
Niskamies
18.06.2004 10:05:13
Mitä?! 212€ noista kaikista yhteensä?? Ei voi olla niin halpoja, kun eikö tuo jazz ride jo yksin maksa 170€ tms.? Hyvä idea kyllä Niskamies että pistät ääninäytteet kehiin. Vaikka itsekin oon staggeja omistanut niin olis silti kiva kuulla miltä kuulostavat narulla :)

Tinkaaminen on keksitty;) Ensi viikolla tulee kaikkea kivaa, kunhan saan vaan koneen kotiin ja kuntoon.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)