Aihe: Keitä kuuluisia muusikoita ootte tavannu?
1 2 3 4 511 12 13 14 1567 68 69 70 71
Huevos
16.06.2004 15:43:39

Ainiin joo! Klamydian Vesku moikkasi mua kaupungilla

ja oletko sinä jotenkin asiasta ylpeä? minua lähinnä hävettäisi...
Jelena
16.06.2004 16:07:53
Ilkka Alangon tapasin kun oli käymässä koulun studiossa. Se sanoi että moi ja että "mä oon kuullu et teillä on hyvä acapellabändi täällä". Ooh.

Ja jotain klasaripiireissä aika arvostettuja muusikoita olen tavannut, mut niitä ei kai lasketa.
Antti1
16.06.2004 16:30:33
vai, että ihan oikosulun tyypit joku tietää tavanneensa, voi herran jumala sentään.

Suuta soukeammalle, se oli läppä. Et varmaan sattunut huomaamaan kirjoituksen ironista luonnetta?

Tuli mieleen, että olenhan tavannut Killerin Siirin ja sen basistin. Yritti kovasti mokoma myydä kaverilleni bassokamojaan. Halvalla olisi koko läjä lähtenyt aamuyöstä, mutta kun ei ollut rahaa, niin ei. Niin ja siis tämä tapahtui abilaivareissullani, kun ne jostain syystä hengailivat siinä meitin oven vieressä pari tuntia.
"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy
willie
16.06.2004 18:52:08
"Keitä kuuluisia muusikoita ootte tavannu?"

Baddingin ! Joskus 70-luvun lopulla oltiin kaljakorien kanssa menossa kaverin luokse ryyppäämään. Badding hoiperteli meitä vastaan Hesarilla ja pyydettiin se mukaan. Siinä sit istuttiin iltaa ja kuunneltiin tietenkin Baddinkia levyltä ja sen sepustuksia. Jossain vaiheessa mies häipyi omille teilleen...

willie
Basisti, melkein 50v.
NORTON
16.06.2004 19:06:00

"Keitä kuuluisia muusikoita ootte tavannu?"

Baddingin ! Joskus 70-luvun lopulla oltiin kaljakorien kanssa menossa kaverin luokse ryyppäämään. Badding hoiperteli meitä vastaan Hesarilla ja pyydettiin se mukaan. Siinä sit istuttiin iltaa ja kuunneltiin tietenkin Baddinkia levyltä ja sen sepustuksia. Jossain vaiheessa mies häipyi omille teilleen...

willie

No tämä on ensimmäinen juttu josta voi olla vähän kade. Jos tapaisi Rollarit, Iggyn tai Danzigin, niin voisihan se olla ihan hauskaa, mutta eipä mulla oikeastaan niillekään ole mitään sanottavaa.
Anteeksi!
Jani The Rock
16.06.2004 19:54:11

No tästä mäkin olen jo kateellinen. Opiskeluaikoina kaveri kertoi, miten hän oli poikasena Helsingissä asuessaan auttanut Baddingia etsimään silmälaseja, kun ne kapakkireissulta palatessa olivat joutuneet hukan teille... kokemushan se olisi ollut tuokin.
Don`t mess with the countryboys
Rattata
17.06.2004 13:37:49
Olen tavannut itseni.
"take seven aspirins and call me in the morning" Disco Ensemble - Masquerade
Kapina
17.06.2004 17:28:36
Mainitsemisen arvoisista olen jutellut vain Rubberduck Jonesin kanssa.
Me sairastetaan sitä syöpää, pirukos sen nimi - ah, apatia! Sota apatiaa vastaan!
nneeoo
18.06.2004 02:38:27
Tiedä nyt sitten voiko näitä kuuluisiksi sanoa mutta...
Näitä dingoja on tullu tavattua ainakin pete esimerkiksi oli mun pomo muutamia kuukausia ja hmm jonttu oli työpaikan pikkujouluissa soittelees ja nipan kanssa juttelin joskus jossain... ei muistikuvaa missä.
Unofficial TIISTAI fan
-L-
18.06.2004 17:40:36
Jep jep. Mun mielestä meillä Suomessa ei ole olemassakaan tätä suurvaltain starakulttuuria, suomessa jokainen tunnettukin henkilö tassuttelee kuitenkin kadulla aivan meidän muidenkin duunareiden jatkeena. Eikä ne siellä bäkkärilläkään juuri roudarista eroa, keikan jälkeen ehkä vähän enempi päissään. Näitä mun mielestä ihan oikeesti isoja staroja tavatessa on fiilis kyllä vähän toinen, kyllä se metallican miehistö, James etenkin ja Mick Jaggerin kaltaiset maailmanluokan megatähdet pistää aina vähän silmää hieraisemaan. Suurin ero on kuitenkin älytön kohteliaisuus, jota nämä ulkomaanelävät osoittavat kaikille tosi vuolaasti ihan pienistäkin jutuista (että pitää jäljessään ovea auki, eikä anna sen mätkähtää takanatulijan naamaan.) . Tiedä sitten, jospa sielläpäin ollaan niin tympeitä, että pienikin tavallinen huomaavaisuus on niin harvinaista herkkua...?
Parempi pyy pipossa, kuin vyölaukku kenelläkään.
Jackson Dinky
18.06.2004 19:28:31
Näin Laihon seinäjoella toissaviikolla ja huusin "jaujau" niin laiho nosti kättä.
Jau jau!
aust
19.06.2004 17:10:28
Eilen tapasin Jörn Donnerin. Yritettiin mennä kaverin kans paiskaamaan tassua ravintolassa niin äijä pomppas ylös ja raivostui ihan hulluna ja huusi että jättäkää hänet rauhaan. Donnerhan on kunniavieraana Sodankylän filmifestareilla. Vttu kuinka ylimielistä käytöstä, mies on vieraana ja esiintyy kuin jokin jumala.

Eero Raittinen oli sitävastoin oikein symppistyyppi, juteltiin niitänäitä.

Lisäksi toivoteltiin kaverin kans sattuman varaisesti vieraita ravintolan aulassa tervetulleiksi ihan kännissä, kunnes yks vieras tuli innoissaan kättelemään ja meikä heitteli vain jotaki huonoa läppää, äijä nauro ihan hulluna. Myöhemmin paljastu että äijä oli sakslainen ohjaaja, Wolfgang Becker. http://www.msfilmfestival.fi/page.php?p=152
An Elk. Kyy.
KantriKatri
19.06.2004 17:19:04

Ai niin, unohdin että olen ollut Neville Brothersien kanssa jammaamassa Järvenpään puistobluesissa. Jihaa!
"Olen erittäin hyvä ellei täydellinen"
aust
19.06.2004 17:52:31
Eilen tapasin Jörn Donnerin. Yritettiin mennä kaverin kans paiskaamaan tassua ravintolassa niin äijä pomppas ylös ja raivostui ihan hulluna ja huusi että jättäkää hänet rauhaan. Donnerhan on kunniavieraana Sodankylän filmifestareilla. Vttu kuinka ylimielistä käytöstä, mies on vieraana ja esiintyy kuin jokin jumala.

Eero Raittinen oli sitävastoin oikein symppistyyppi, juteltiin niitänäitä.

Lisäksi toivoteltiin kaverin kans sattuman varaisesti vieraita ravintolan aulassa tervetulleiksi ihan kännissä, kunnes yks vieras tuli innoissaan kättelemään ja meikä heitteli vain jotaki huonoa läppää, äijä nauro ihan hulluna. Myöhemmin paljastu että äijä oli sakslainen ohjaaja, Wolfgang Becker. http://www.msfilmfestival.fi/page.php?p=152

paitsi että noista vain yks oli muusikko
An Elk. Kyy.
trx
20.06.2004 12:39:04
törmäsin HeValla Vesa-Matti Loiriin, kun olimme molemmat ajatuksissamme. Keskustelu oli monisäikeistä

- Oho (Loiri)
- Ups (Minä)
- Sori (Loiri)
- Eisiinä (Minä)

En ole pessyt itseäni tämän suuren kohtaamisen jälkeen. Tosin Paavo Lipposen kanssa törmäilemme useammin (nyt jo kahdesti)
jatkan, saamme kenties elää
Torniojaws
20.06.2004 12:40:41

Joe Satriani - Mannerheimintien Free Record Shopissa, sain nimmarin Surfing With the Alienin kanteen ja kättelyn päälle.
Steve Vai - Mannerheimintien Free Record Shopissa, sain nimmarin The 7th Songin kanteen.
A boon I ask thee, mighty shade, within this circle I have made, make me a werewolf strong and bold, the terror alike of young and old.
kid ego
20.06.2004 13:51:02
Joe Satriani - Mannerheimintien Free Record Shopissa, sain nimmarin Surfing With the Alienin kanteen ja kättelyn päälle.
Steve Vai - Mannerheimintien Free Record Shopissa, sain nimmarin The 7th Songin kanteen.

Mulle ne kirjoittivat nimensä kitaraani.
Just kid-ding.
Veikko
20.06.2004 13:51:51
Mulle ne kirjoittivat nimensä kitaraani.

Nyt sää osaat sitte soittaa kaikki innden biisit.
Veikko, mitä pellejä noi oikeen on? (Poika neljävuotta, Slipknotin nähdessään)
opuh
20.06.2004 16:51:44 (muokattu 20.06.2004 16:52:00)
Don Johnson Big Bandin laulaja oli meidän koulussa (Helsingin Normaalilyseossa) käymässä. On muuten käyny siellä kai lukion.
Hahahah
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)