Kyllä, siellähän minä olin ja meni jotakuinkin "vituiksi" koko kuusituntinen. Olin just edellisenä päivänä tullu riparilta, missä olin toiminu isosena ja oli sitten lievä väsymys päällä. Ja kaikenlisäksi, potom jota olin tullut pääasiassa katsomaan veti joo hyvän keika kuuleman perusteella, mutta en minä nähny mitään!!! Prkl, olin liian edessä. Tokassa rivissä siinä niin nuolin edessä olevien nahkatakkeja kun välillä oli niin kova tunku. Ja kun tämmöinen 165 senttiä oleva naisimmeinen olin, niin paskat näin mitään sen kaksmetrisen korston takaa. Ja sekin vielä, että siinä lavan edessä keskellä piti olla se helvetin keltanen tolppa - en tiedä minkä takia, ei se mikään pyro kait ollut - niin näin tasan en mitään laihon räpellyksistä. Ja kun musta siihen keikkaan kuuluu olennaisesti se näkeminen sen kuulemisen ohella... Niin että tällä lailla. Olipa villiä. Ja diablosta sen verran että huh. En saanu mitään selvää biiseistä, mietin että onko niillä jotain uutta matskua ja hups, sehän olikin jotain renesanssilta. Soitti muuten aikas paljon nimenomaan renesanssilta biisuja, ihan jees muuten. Mutta anteeksi nyt kovin, pakko se on jossain vittuilla, muilla oli siellä - ainakin kaikilla kymmenellä kaverilla - hyvinkin laatuaikaa, mutta meikälaista riepotti aika laajasti. Iiih. No katsellaan seuraavalla kerralla. Tietenkin se oli hienoa että sain diablon paidan - "ei paskin, mutta heikoimmasta päästä" - niinkin halvalla kuin 17 ezaa, ja potomin COBHC-paijjan 20 ezaa. Hoh. Näetkö?
En minäkään. |