Aihe: Pelaaminen - Tietokone/konsoli/mobiili
1 2 3 4 553 54 55 56 57236 237 238 239 240
papitsu
18.01.2018 09:36:43
MaD PiAnIsT:Olin aika hämmentynyt, että Origins toistaa vielä Ass Creed ykkösestä tuttuja ongelmia, kuten kadunmiehiä jotka toistelevat muutamaa lausetta ikuisesti kun menet ohi. Jumalauta, että ärsytti tuolla Alexandriassakin tuo "Ma kehmeno! Nuunes perenemenanaa" Tai sitten se toinen "LEKSUM LEKSUM!" Vittu turvat kiinni nyt jo yritän pelata :D

Idioti!

Joo, vähän samat fiilikset. Parikymmentä tuntia takana, ja vaikka maailma on ihan mielettömän komea ja kiipeily siistiä, alkuinnostuksen jälkeen tekoälyn kämäisyys ja tehtävien itseääntoistavuus on kyllä alkanut tökkiä. Suurin osa tehtävistä on vaan sitä, että mennään vihollisleiriin ja joko tapetaan joku, pelastetaan joku tai varastetaan jotain.
Mielipiteeni on fakta.
Humanoid
18.01.2018 17:49:42
The Long Dark taas iskussa pitkästä aikaa. Edellisen kerran tätä pyöritti pari vuotta sitten, kun oli vielä alpha-vaiheessa. Hyviä seikkailuja, ja hengenlähtö on ollut monesti täpärällä. Ennätysmies kesti 24 päivää ja ehti tallustaa neljäsosan kartasta. Hirven murskaamat kylkiluutkin ehti parannella, vaikka niihin 60-120 tuntia menikin :)
El_Jyrkkä
26.01.2018 08:37:14
Hox PUBG:n pelaajat, jos duo/squad pelit napostelee niin lisäilkää meikät steamissa, MadhatterFIN nickillä löytyy. Voin myös heittää inviteä tonne meidän discord-kanavalle jos olette yleisesti peliseuraa vailla, tuolla on parikymmentä suht aktiiviseen verkossa pelaavaa.
Allekirjoitus.
El_Jyrkkä
26.01.2018 08:38:58
santakasa: Tuo Pubg on ihan huippu. Uusi mappikin rupeaa tuntumaan hyvältä ja oonkin voittanut siinä kertaalleen soolokierroksen.

Meikä ei oo vielä voittanu sooloja (tosin harvoin sooloa pelaankaan), mutta duo/squad voittoja onkin sitten reilut 30 :D
Allekirjoitus.
santakasa
26.01.2018 11:08:17
El_Jyrkkä: Meikä ei oo vielä voittanu sooloja (tosin harvoin sooloa pelaankaan), mutta duo/squad voittoja onkin sitten reilut 30 :D

Squadia pelasin jonkin verran, mutta se oli tylsää, kun kaverit otti sen niin tosissaan. ; ( Duo-tyyliä oon pelannut yhen kaverin kanssa ja just hauskaa myös. Sellanen vakava pelaaminen ei oo ihan mun juttuja kavereiden kanssa. Menee mulla aina jossain vaiheessa pelleilyksi. x )
Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691
El_Jyrkkä
28.01.2018 03:28:41 (muokattu 28.01.2018 03:28:50)
santakasa: Squadia pelasin jonkin verran, mutta se oli tylsää, kun kaverit otti sen niin tosissaan. ; ( Duo-tyyliä oon pelannut yhen kaverin kanssa ja just hauskaa myös. Sellanen vakava pelaaminen ei oo ihan mun juttuja kavereiden kanssa. Menee mulla aina jossain vaiheessa pelleilyksi. x )

Jos höntsäduot/squadit nappaa niin pistä Steamissa kaveripyyntöä ;)
Allekirjoitus.
TheMurno
31.01.2018 22:21:28
Onko täällä Insurgencyn pelaajia? Oon ihan koukussa tuohon ja olisi mukavaa pelata jonkin sortin porukan kera.
Fake and gay
Ed_Guy
02.02.2018 09:11:56
Olen kyllä saanut rahoilleni vastinetta wildlandsista. Parhaita hetkiä on, kun hiljainen lähestyminen menee päin helvettiä tukikohdassa ja tilanteet eskaloituu. Sitten menee hermo ja taktinen karkuun juoksu ja helikopterilla keskelle tukikohtaa takaisin ja minigun laulamaan :D
Hate all you want you ugly old mule you're never gonna be 20 percent cooler.
El_Jyrkkä
03.02.2018 16:58:53 (muokattu 04.02.2018 02:08:01)
TheMurno: Onko täällä Insurgencyn pelaajia? Oon ihan koukussa tuohon ja olisi mukavaa pelata jonkin sortin porukan kera.

Muutama matsi tullu pelailtua, vaikuttaa kyllä ihan hyvälle. Jos huono peliseura nappaa niin MadhatterFIN -nickillä löytyy steamista :D
Allekirjoitus.
Kummiseta
03.02.2018 21:58:34
The Last Of Us 2:n seuraava traileri on nakojaan tullut pihalle jo kuukausia sitten, en malta odottaa, julkaisu vuoden lopussa tai ens vuoden alussa. https://www.youtube.com/watch?v=UzdNECcio54
Jäähyn syy: Komodo-källi -ketju.
Decadetroll
04.02.2018 08:39:04
Kummiseta: The Last Of Us 2:n seuraava traileri on nakojaan tullut pihalle jo kuukausia sitten, en malta odottaa, julkaisu vuoden lopussa tai ens vuoden alussa. https://www.youtube.com/watch?v=UzdNECcio54

Jep, traileri katsottu kuukausia sitten, mutta ei se helpottanut odottamisen tuskaa ollenkaan :D Tlou2 on mulle ainakin yksi odotetuimmista peleistä tällähaavaa.
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. Master of Teräskäsi 2016
aivokuolio
04.02.2018 11:01:59
Niinkuin viime kuukausien hiljaisuudesta saattoikin päätellä, Rockstar siirsi jälleen Red Dead Redemption 2:n julkaisua eteenpäin kuukausitolkulla ja virallinen päivä on tällä hetkellä lokakuun 26. päivä. Onhan se kiva että peli tehdään valmiiksi ennen julkaisua mutta kyllä tuo vähän riipaisi kun sitä on niin pitkään jo ehtinyt odotella. Toivottavasti käyttävät ajan oikeasti itse pelin viilaamiseen eivätkä pelkän onlinen rakenteluun.

https://www.konsolifin.net/uutinen/ … kuussa-ndash-pino-uusia-kuvia-julki
Kampela77
05.02.2018 09:26:15
aivokuolio: Niinkuin viime kuukausien hiljaisuudesta saattoikin päätellä, Rockstar siirsi jälleen Red Dead Redemption 2:n julkaisua eteenpäin kuukausitolkulla ja virallinen päivä on tällä hetkellä lokakuun 26. päivä. Onhan se kiva että peli tehdään valmiiksi ennen julkaisua mutta kyllä tuo vähän riipaisi kun sitä on niin pitkään jo ehtinyt odotella. Toivottavasti käyttävät ajan oikeasti itse pelin viilaamiseen eivätkä pelkän onlinen rakenteluun.

https://www.konsolifin.net/uutinen/ … kuussa-ndash-pino-uusia-kuvia-julki

Harmi vain, että sitä ei tule tosipelaajien koneille vaan lasten leluille.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Welho-77
05.02.2018 09:31:38
Decadetroll: Jep, traileri katsottu kuukausia sitten, mutta ei se helpottanut odottamisen tuskaa ollenkaan :D Tlou2 on mulle ainakin yksi odotetuimmista peleistä tällähaavaa.

Kylläpä näyttää hienolta. Itse aloitin vasta hiljattain ekan osan ja olen kyllä tykännyt. Nyt on sitten uuden red deadin lisäksi toinenkin syy ostaa ps4.
Long live the King of Mercy
öl m
05.02.2018 10:39:54
Kampela77: Harmi vain, että sitä ei tule tosipelaajien koneille vaan lasten leluille.

Aika väsynyt läppä tämä kyllä.

LoU ja RDR ovat itselläni vielä kesken, vaikka kovasti noita hehkutetaan. Siksi uutiset jatko-osista eivät liiemmin hetkauta suuntaan tai toiseen. Toivottavasti ovat hyviä.

Viime hankinnoista Monster Hunter: World on ollut ihan kiva. Vielä toki alkutekijöissä tuon kanssa, mutta tähän asti vaikuttaa lupaavalta.
"Voidaan varmaankin olla yhtä mieltä siitä, että te tarvitsette tällaisen laitteen."
DM
05.02.2018 16:40:23 (muokattu 05.02.2018 16:40:59)
Harmi homma tuon RDRN viivästys. Sain omani loppuun ja UN-lisäosakin sujahti samaan syssyyn. Pelasin varsinaisen pelin hardcore-vaikeustasolla, joka ei kovin vaikea ollut kyllä, hauskasti opin dead eye:takin käyttämään vasta pelin loppupuolella, joten senkään automaattisen täyttymisen puute ei haitannut. Loppuratkaisu oli hieno mies, tuli puskista. Ainoastaan ärtymystä aiheutti se saatanan kukkamissio, jossa piti etsiä niitä rehuja sille ukolle, joka keräsi kimppua vaimolleen - tosin lopussa tässäkin pelaaja palkittiin melko total karj.-kohtauksella. :)
If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg
Welho-77
05.02.2018 17:00:10
DM: Harmi homma tuon RDRN viivästys. Sain omani loppuun ja UN-lisäosakin sujahti samaan syssyyn. Pelasin varsinaisen pelin hardcore-vaikeustasolla, joka ei kovin vaikea ollut kyllä, hauskasti opin dead eye:takin käyttämään vasta pelin loppupuolella, joten senkään automaattisen täyttymisen puute ei haitannut. Loppuratkaisu oli hieno mies, tuli puskista. Ainoastaan ärtymystä aiheutti se saatanan kukkamissio, jossa piti etsiä niitä rehuja sille ukolle, joka keräsi kimppua vaimolleen - tosin lopussa tässäkin pelaaja palkittiin melko total karj.-kohtauksella. :)

Mä en ole tota kukkajuttua jaksanut edes suorittaa mutta kaipa sitä sitten voisi :D

SPOILERI
mä en jotenkin vaan ikinä hiffanut sitä kaksintaistelua ja se vähän kyrsi ja kun vika tehtävä tuli niin vitutti jo valmiiksi mutta onneksi meni ykkösellä.
Long live the King of Mercy
DM
05.02.2018 19:15:07
Siinä kaksintaistelussa auttoi kun tajusi, että siinä ei ole kiire mihinkään, vaan laukaukset ehtii asetella rauhassa valkoisten tähtäimien kohtiin.
If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg
aivokuolio
05.02.2018 21:27:09
Kampela77: Harmi vain, että sitä ei tule tosipelaajien koneille vaan lasten leluille.

https://upload.wikimedia.org/wikipe … ia/fi/a/ac/%C3%84ij%C3%A4t_logo.jpg
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)