Aihe: Pahimmat harhaostokset
1 2 3 4 57 8 9 10 11
Volle
16.06.2004 11:30:01
Ehkä pahin oli piuha, joka jo uutena piti ääntä, kun sitä liikutti. Enpä tuolloin tiennyt,, että ko. ominaisuus ei piuhoihin kuulu, enkä mennyt siis palauttamaan sitä kauppaan. Sitäpaitsi tuolloin ei ollut hirveästi piuhalla väliä, kunhan se toimi pätkimättä toisin kuin edellinen.

Cry Babystä maksoin ihan liikaa, muuten se on ihan ok.
Nam.
Lord of the strings
16.06.2004 11:42:44
Kornin Issues -levy. Karmeeta paskaa.
"Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14|
Boogierooster
16.06.2004 12:15:09
Britney Spearsin ensimmäinen piraattina. Sellasta rahan tuhlausta... Silla rahalla saa vielä ihan kelvollisen tikkarin...
"Blinding signs flap, Flicker, flicker, flicker blam. Pow, pow. Stairway scare Dan dare who's there?" Pink Floyd: Astronomy Domine
Billsner
16.06.2004 12:40:46
Eipä taida moisia olla. Aina on jälkeenpäin harmittanut kun olen jotain myynyt, mutta pakko myydä että saa toista vehjettä tilalle. Peavey envoy ehkä vähän harmitti kun maksoin siitä liikaa (tällöin en tiennyt thomannista).
You must gather your party before venturing forth.
PIM
16.06.2004 12:40:51
Pahin mokaostos tähän mennessä on ollut varmastikin eka putkivahvistimeni eli punanuppinen Fender Dual Showman. Täys paska. Onneksi sittemmin vahvistinostokset on onnistuneet hieman paremmin.
Myyvään: Kirsikanpunainen Fenix strato, pari naarmua takana muuten kuin uusi, hp. 270e, StudioProjects B1 isokalvoinen konkkamikki, hp 100e Ostetaan: edullinen konkkamikkipari
TexasFlood
16.06.2004 13:21:01
YJM-Stratocaster. Hain Hesan reissulla Fasulta ja rämpytin sitä muutaman päivän hotellihuoneessa ja mietin, että miksi hemmetissä mä tällaisen ostin ja kiikutin takasin Fasulle.
Deranged
16.06.2004 14:41:05 (muokattu 16.06.2004 14:41:43)
Marshall valvestate 80W combo on pahimmasta päästä.

Marshall JCM900 Master Volume oli suht karsea peli.

Fenderin joku pikkucombo, josta sai hyvän Pantera-särön kyllä, mutta tuossa vaiheessa naapuri hakkasi jo harjanvarrella seinää, kun volume oli hieman isolla.

Joku Digitechin RP6 multispedu. Aneemiset soundit.

Zoom 505 joskus.

Olp MM-1 kitara. Soundillisesti ei lähelläkään Wolfgangia, ja liian poppisvehje minulle.

Jackson Kelly Std Professional jossa EMG 81/85 setti. Kaula oli soiro, vire ei pysynyt ja runkosoundi oli huonompi kuin useimmissa muissa Kellyissä. Tässä oli vielä liian ohut kaula.

Jackson RR3 uutena ostin ja heti elektroniikat leviää ja muuta säätöä tulee. Laukkua ei saa jos ei maksa sikana.

Ibanez S540QMTR Hintaansa nähden aneemisen kuuloinen vehje. Piti vireen kylläkin, ja oli tosi kaunis katsella.
Jimi
16.06.2004 15:13:50

Boss sd-1 käytettynä. Siitä tulee säröt läpi vaikka ei ole päällä kun ei oo häiriösuojattuja johtoja siellä sisällä. Muutenkin aika huonot saundit saan siitä irti.
Siis mikä? Missä? Millon? Häh? En ymmärrä?
Jucciz
16.06.2004 15:48:16
Jackson PS-4. (!)

Sain onneksi 2/3 ostohinnasta kun sain viimein myytyä eteenpäin.
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin.
Fortune
16.06.2004 17:41:20 (muokattu 16.06.2004 17:41:34)
Mitenköhän oot virrottanu line6 delyn laudassasi? Mulla on pedalpowerin kanssa toiminut luonnollisesti erillisten virtalähtojen ansiosta aivan moitteetta. Virtaa riittää aina. Eikä laitteen oman muuntajankaan kanssa pitäisi tulla ongelmia. Ootko jakanu samasta virtalähteestä jollekin toiselle laitteelle?

Vastaan Jiin puolesta:

Värkki oli oma Linekuutosen virtalähde perseessä suoraan valtakunnan verkossa, samasta pistorasiasta jaettiin virrat meikäläisen räkille ja yhdelle Kochin Multitonelle, eli kyllä olisi pitänyt riittää öhky. Mutta ilmeisesti oltiin todella epästabiilin jännitteen alueella, tosin esim. G-majorini toimi moitteetta samasta rasiasta. Tuo Delay modeler sekosi totaalisesti, lokkien kirkumista ja avaruusääniä :)
Ben_D
16.06.2004 17:43:56

Jackson RR3 uutena ostin ja heti elektroniikat leviää ja muuta säätöä tulee. Laukkua ei saa jos ei maksa sikana.

Ei pidä paikkaansa. Mulla kun oli RR-3 niin ostin siihen Warwick laukun hintaan 53 euroa.
goose
16.06.2004 21:17:54
Vastaan Jiin puolesta:

Värkki oli oma Linekuutosen virtalähde perseessä suoraan valtakunnan verkossa, samasta pistorasiasta jaettiin virrat meikäläisen räkille ja yhdelle Kochin Multitonelle, eli kyllä olisi pitänyt riittää öhky. Mutta ilmeisesti oltiin todella epästabiilin jännitteen alueella, tosin esim. G-majorini toimi moitteetta samasta rasiasta. Tuo Delay modeler sekosi totaalisesti, lokkien kirkumista ja avaruusääniä :)

Jaa no sehän on sitten ruvella koko laite. Miten lie saatu sököksi. Hallitut avaruusäänet tosta laitteesta on jees!
päänahka
16.06.2004 23:04:35
Crate GX-120 -trankkuvahvistin. Tää oli niitä alkuaikoja. Piti saada treenikämpälle 10-wattisen tilalle joku tehokkaampi. Levytukkuun, kitara kiinni ekaan yli 100 W vahvariin, säröt täysille, Enter Sandmanin riffi, tää on hyvä, >3000 mk tiskiin ja himaan. Tossa se on edelleen ainoana vahvistimena jonka omistan, mutta treenikselle oon sentään ostamassa kunnon pelin.

Toinen on Ibanezin Trashmetal. Paska särö ja kytkinkin on jo hajonnu.

Sitten DigiTech RP-6. Toimi aikansa, mutta yksikään kytkin ei enää toimi kunnolla, jotkut ei ollenkaan, ja kaasupoljinkin reistaa, ei mee pohjaan eikä ylös asti. Siis fyysisesti menee, mutta vaikutus jää vajaaksi.

Pahinta tässä on, että noi kaikki on mulla edelleen käytössä.
Soolot on perseestä.
Jii
16.06.2004 23:14:09
Jaa no sehän on sitten ruvella koko laite. Miten lie saatu sököksi. Hallitut avaruusäänet tosta laitteesta on jees!

Matkahuollossa tai sitten sulla on uudempi softa ja parempi hardware. Mä kohtelen laitteitani kuten herrasmiehet konsanaan.

Tuo laite ei ole hallittuja avaruusääniä tarjoillut, tosin minä olen aivan väärä ihminen niitä edes hakemaan. Fortune ton voisi lainata pariksi viikoksi, niin sit treeneissä vois pulputtaa ja surista. Ne "rautalankasoundit", jota olen etsinyt, laite ravintoa saadessaan kyllä tarjoaa.
alphamale
17.06.2004 09:53:58

Pahin harhaostos on varmaan se flying v mikä mulla on tilauksessa :)

Tähänastisista kyllä zoomin joku multiefektihirvitys ja valvestaten combo. ois säästyny pitkä penni ku ois ostanu suoraan asialliset vehkeet.
Lahtelaista, totta kai
Erotic Support
Aki
17.06.2004 15:03:49

-Peavey Classic 30. Huollossa ramppaaminen tais oikeesti lähennellä laitteen hankintahintaa.

-Mesa/Boogie Studio .22+. Minä tykkään nykyään myös muista kuin yläkeskiäänistä.

-Daddario EXP-bassonkielet (5-kl). Kuoleentu siinä missä punaset 25€ Warwickit. Ja makso ihan vähän monta kertaa enemmän.

-DR Extra-life coated -sähkiskielet. Siinä meni monta kuukautta elämästä hukkaan kun ei kehdannu uusia kalliita kieliä vaihtaa pois.

Onneksi en ole Marsuihin tai muihin Mesoihin sekaantunut, olisi tämäkin lista heti pidempi.

-Aki.
Ostakaa mun Ibanez Steve Lukather RS1010SL 2nd '83!!
PPG
17.06.2004 15:09:30

Zoom 505II
Ja sitten toisena, se mun ihan eka Rockyn stratokopsu. Se oli vallan kauhea, kun miettii nytten jälkeenpäin.

Sullahan on täsmälleen smat harmin aiheet kuin mulla. Se oli vielä varmaan sunburst-värityksellä vai mitä?
Zoom505:n soundit on kuin vetäisi piikkilankaa kissan p***stä.
Aki
17.06.2004 15:09:46

Ainiin...

-Line6 POD (->v2). Könkkö laite. DG Stomp niin paljon parempi (ja halvempi).

Onneksi on kaikista noista romuista päässyt aikanaan eroon.

-Aki
Ostakaa mun Ibanez Steve Lukather RS1010SL 2nd '83!!
vincent
17.06.2004 18:36:46
menee hiukan ohi, mutta pakko mainita pahin harhaMYYNTINI:

jälleen kerran itseni pahaan rahapulaan ajaneena luovuin pitkin hampain epiphone eb-0 -bassostani. kadun tekosiani miltei päivittäin ja herään öisin hikisenä ;)

onnekseni otin sentään kaupassa taloudellista hyvitystä myyntivoiton muodossa...
hevi määrää... ...mutta ketä?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)