Aihe: Hei! Ostin taas kitarakamaa.
1 2 3 4 5171 172 173 174 175419 420 421 422 423
Antsa Lipsanen
15.01.2018 20:27:13
Haeroe: Aika nopeasti löysi tiensä torille.

No näin teki. Tätä olen pitkään halunnut kokeilla ja nyt san sen tehdä. On se tuommoinen multiefekti kuitenkin liian pelottava, kun ei voikaan puljata torille yksittäisiä pedaaleja. Styrkkaria olisi hivenen pitänyt modata, että olisi saanut kanavanvaihdon pelaamaan tai sitten teetttää uudenlaisia johtoja.

Mukava oli testata, onneksi en hukannut vielä irtopurkkeja vaan jatkan niiden kanssa söhläämistä. Soundin puolesta oli kyllä hyvä peli.
Shredator
16.01.2018 23:10:11

Kävi Sulo Vilenit ja TC G-Major palasi talliin vuosien tauon jälkeen.
Minkä sormet heittää, sen wahi peittää
VIPMetal
17.01.2018 01:51:52

Shredator: Kävi Sulo Vilenit ja TC G-Major palasi talliin vuosien tauon jälkeen.

Torilta 60€?

Itekki poistin kotisoittoon vähä kaikua Mooerin Shimverbin muodossa. Ja vuosi sitten tekemä lupauskin pitää yhä: En koskaan enää myy yhtään pedaalia. Jossain vaiheessa tulee tarve ku kamat ympärillä vaihtuu kuitenkin...
Raskasta rokkia: Heroes Don't Ask Why
Tympee Huttunen
17.01.2018 06:57:52 (muokattu 17.01.2018 06:58:37)
Laney Ironheart 60W. Tykkään mun säröstä kylmänä ja karskina. Lisäksi nupista löytyy tajuttoman hyvä clean-kanava. Toi nuppi tuli treenikselle ja himassa on Laney Ironheart IRT studio.
LaMotta
17.01.2018 16:29:59

Kohtaa huokuu treeniksellä soundi kolmen V30 elementin kautta. Jep.
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
munkero
17.01.2018 18:57:43
Vuosina 2008-2009 omistamani Grover Jackson Dan Spitz signature vuodelta 1991.

https://i.imgur.com/SfNqY3D.jpg
https://i.imgur.com/M8Ibi10.jpg
Marko Fobba Forss: Aleksi: saako sulta ottaa mallia niihin viiksiin? Yngwie Malmsteen: My whole life philosophy is that more is more.
korvaoo
19.01.2018 09:34:57
kielenläpivientiholkit, siirtoarkkeja ja pullollinen titebondia, antaa taas uskoa että tuo saattaa joskus valmistua tuo mun kitarani...
kaikki paitsi on turhaa.
steelduck
19.01.2018 17:02:34

Hudson Electronics Broadcast 24v

https://hudsonelectronicsuk.com/bc-24v-ltd/

Aivan käsittämättömän hyvä...
RänxY
20.01.2018 11:53:37
Tuli sitten lopultakin teetettyä kitara, kun kaveri alkoi opiskelut Ikaalisissa. On toki tehnyt kitaroita jo aiemminkin, ettei ihan ensi kertaa ole pappia kyydissä. Oon kyllä tyytyväinen ja onhan toi hemmetin hieno, vaikka itse sanonkin. Ehkä joitain specsejä olis voinut miettiä vielä, mutta ei kaduta.
Omista kuvista pitäis löytyä kuva.
"I refuse to join any club that would have me as a member." Groucho Marx
Dominaattori
20.01.2018 12:51:32
Tilasin EMG 57/66 setin Les Pauliin. Saa nähdä kuinka radikaali muutos nykyiseen settiin, ainahan nuo voi torittaa jos ei maistu.
Örp
iec
20.01.2018 13:51:26

Tulipa ostettua EV zlx 12p aktiivinen PA-kajari Atomic Amplifireboxin kaveriksi kitaran- ja basson soittoon. Eli halusin yhden komootin jolla voin soittaa kitaroinnit ja bassottelut. Ensimmäisten testien perusteella vaikuttaa toimivalta ratkaisulta. Tuossa aktiivikajarissa ei ole tuuletinta, joten myös hiljainen soittelu onnistuu ilman ylimääräisiä pihinöitä :)
Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois...
high_society
20.01.2018 19:13:31
Tele -projektiin kiilloitettu rosteri plektrasuoja prosteelpickguard dot comista.
Runko tuli eilen Spagetti Pedrolta, ja täytyy todeta että työstöjälki poteroissa ja kaulataskussa on hyvä ja relikointi erittäin nice !
Tilasin myös rosteri kaula laatan ja control platen.

Maanantaina tulee varmaankin kaula, niin pääsee naittamaan niitä etc.
Nojoo, talla on vielä matkalla....
Tulosta Merkitse muistiin + Vastaa lainaten
PIM
21.01.2018 14:39:05
Heräteostoksena tuli ostettua Yamahan Pacifica 510V ja tietysti ihan näkemättä.
Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän.
VIPMetal
22.01.2018 01:51:22 (muokattu 22.01.2018 01:52:04)

Oho! Ostin Fender Lite Ash Straton! Koska torilla ei ollu mitään kitaraa tai vahvistinta, mikä ois kiinnostanu. Tai no, lisätään että puolen tonnin hintaluokassa. On kyllä erittäin miellyttävä V-kaula tässä ja sounditkin on noilla stock Seymour Duncaneilla erittäin hyvät. 2-point tremolo, linnunsilmävaahterakaula/otelauta, suosaarnibody. Eihän ne tämmösiä enää tee.
Raskasta rokkia: Heroes Don't Ask Why
Jeszse
22.01.2018 08:45:23
RänxY: Tuli sitten lopultakin teetettyä kitara, kun kaveri alkoi opiskelut Ikaalisissa. On toki tehnyt kitaroita jo aiemminkin, ettei ihan ensi kertaa ole pappia kyydissä. Oon kyllä tyytyväinen ja onhan toi hemmetin hieno, vaikka itse sanonkin. Ehkä joitain specsejä olis voinut miettiä vielä, mutta ei kaduta.

Kah, Suvelan kötöstys. Siinä on kyllä mies joka tekee viimesen päälle hyvää.
Musiikin hyvyys ei ole makuasia. -Jucciz, ammattimuusikko
Kefiiri
22.01.2018 09:14:38
RänxY: Tuli sitten lopultakin teetettyä kitara, kun kaveri alkoi opiskelut Ikaalisissa.

Miten kieltenohjaimet lavassa on onnistuttu välttämään? Onko laitettu lievästi lapakulmaa? Hieno vehje.
En ole musiikin asiantuntija.
Tympee Huttunen
22.01.2018 09:36:08
LaMotta: Vieläkin ihmettelen sitä kuinka Bossin uusi kompressori onnistuu parantamaan kitaran soundia niin että yksittäiset kielet erottuu esim soinnussa paremmin. Muun muassa.

Mikäs kompura tämä on?
Haeroe
22.01.2018 10:07:31

Antsa Lipsanen: No näin teki. Tätä olen pitkään halunnut kokeilla ja nyt san sen tehdä. On se tuommoinen multiefekti kuitenkin liian pelottava, kun ei voikaan puljata torille yksittäisiä pedaaleja. Styrkkaria olisi hivenen pitänyt modata, että olisi saanut kanavanvaihdon pelaamaan tai sitten teetttää uudenlaisia johtoja.

Mukava oli testata, onneksi en hukannut vielä irtopurkkeja vaan jatkan niiden kanssa söhläämistä. Soundin puolesta oli kyllä hyvä peli.

Määkin voitin pelkoni digimultihirviöitä kohtaan, ja ostin Helix LT:n. Mulla tosin se taisi jäädä keikkavermeeksi vakikäyttöön eikä ainakaan just mee torille. Minkä saundissa ja mojossa häviää nupille ja kaapille, roudattavuudessa saa takaisin moninkertaisesti.
Minkä tahansa piisin voi soittaa miten tahansa.
Swan
22.01.2018 10:34:20
Kefiiri: Miten kieltenohjaimet lavassa on onnistuttu välttämään? Onko laitettu lievästi lapakulmaa? Hieno vehje.

Voi olla myös porrastetut virittimet, joiden kanssa niitä ei tarvitse.
Had to be me. Someone else might have gotten it wrong.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)