Aihe: Varastettu Gibson ES-335 ja Les Paul Goldtop
1 2
Hotlicks
17.06.2004 09:09:47
Eteenpäin välitetty viesti:

Hävinnyt tai varastettu:
Gibson Gold top vm -71
minihumbuckerit
lapa katkennut, korjausjäljet näkyy
orig. laukku, loistoyksilö
Löytäjälle palkkio, varkaalle turpaan
-SAMI SAARI

VARASTETTU:
Gibson ES-335 DOT
Sarjanumero 01450318
Cherry (läpikuultava)
-ILE KALLIO
Miikathebest
17.06.2004 14:01:33

Eteenpäin välitetty viesti:

Hävinnyt tai varastettu:
Gibson Gold top vm -71
minihumbuckerit
lapa katkennut, korjausjäljet näkyy
orig. laukku, loistoyksilö
Löytäjälle palkkio, varkaalle turpaan
-SAMI SAARI

VARASTETTU:
Gibson ES-335 DOT
Sarjanumero 01450318
Cherry (läpikuultava)
-ILE KALLIO

jos tänne M.nettiin tehtäisiin joku ihan erillinen rikospalsta, missä ilmoitettaisi _selkeästi_ kaikki varastetut tuotteet.
Ota se mikä on paras, äläkä valita!
Miika Rocks It - Miika's Vision
JLM
17.06.2004 14:04:33

jos tänne M.nettiin tehtäisiin joku ihan erillinen rikospalsta, missä ilmoitettaisi _selkeästi_ kaikki varastetut tuotteet.

Jos ei aina valitettais...
Miikathebest
17.06.2004 14:11:44

Jos ei aina valitettais...

Se oli rakentava kommentti.
Olisi todellakin hyvä, että olisi joku ajan tasalla oleva lista, josta voisi aina tarkistaa tilanteen käytettyä tavaraa ostaessa.

Ja vielä toiseksi: jos en olisi tuota kommenttia edes laittanut, niin olisi koko aihe jäänyt toiselle sivulle, ja näin kukaan ei sitä olisi edes huomannut.
p130
17.06.2004 15:39:49

Kun otsikkona olisi vielä "Varastettu Gibson ES-335 ja Les Paul Goldtop" niin olisi ilmoitus tehokkaampi.

Ylläpito voisi varmaankin näissä automaattisesti muuttaa otsikot sellaisiksi, että homma selviää jo pikaisella vilkaisulla.
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
LaXu
17.06.2004 17:38:07
Ja kun vielä kerrottaisiin, mistä tavarat ovat hävinneet. Eli kaupunkia jne. ilmoituksiin.
Kossu
18.06.2004 09:16:08
Nuo ovat sellaisia keppejä että ne saattavat tulla vielä näkyvillekin - jos ne vain ovat Suomessa.

Kyllä tuo sanan levittäminen kannattaa - Hemmokin sai aikanaan takaisin asuntomurrossa viedyn Fender Telecasterin.
ChuckJimiJeffThundersJohnyBoHooker
McNulty
18.06.2004 13:17:26
minä ainakin pistin tuosta Ilen DOT:sta tekstarilla viestin kavereilleni ympäri Suomea, Ruotsia ja Saksaa... toivottavasti pitkäkyntinen jää kiinni. MUNAT VALTIOLLE!!!
T-Bone
mikasoi
18.06.2004 23:49:43
Joo, viesti näkyy kulkevan. WWW.roketsuvoorum.tk
ssakin oli otsikkona varastettu gibson 335 ja meinas sydän pysähtyä kun näin sen. Ajatelkaapa omalle kohdalle!

Varsinkin kun itsekin on pitkällä aikavälillä vaihtanut kitaraa pikkuhiljaa kohti unelmiensa peliä ja kalkkiviivoilla realisoinut puolet omaisuudestaan. Sit tulee joku Pöllö Pökliini ja veivaa koko komeuden.

Kitaraa ei muuten kanti ikinä jättää autoon tai muualle sellaiseen paikkaan. Noh, ehkä turhaa saarnata.... ...ihan vaan tunnekuohussa sormet kirjoittaa omiaan. Sorry.
Go Billy, Go and drink some jarruneste.
Mage
05.07.2004 09:17:34
Soittokamat ostetaan usein käytettyinä tutuntutun entiseltä naapurilta. Ja olis mukava jos esim. jostain taulukosta voisi tarkistaa että onko harkinnassa olevaa tuotetta ilmoitettu varastetuksi.
Keskustelupalstoja ei viitsisi tukkia ihan jokaisen kadonneen efektin tai vibrakammen vuoksi mutta jossain isommassa taulukossa voisi olla kaikkea tuommoista pienempääkin sälää. Hyvällä tuurilla tuo voisi auttaa jotain eksyneitä soittokamoja palautumaan kotiinsa.
I don't like it but I guess things happen that way.
Miikathebest
05.07.2004 13:36:10

Soittokamat ostetaan usein käytettyinä tutuntutun entiseltä naapurilta. Ja olis mukava jos esim. jostain taulukosta voisi tarkistaa että onko harkinnassa olevaa tuotetta ilmoitettu varastetuksi.
Keskustelupalstoja ei viitsisi tukkia ihan jokaisen kadonneen efektin tai vibrakammen vuoksi mutta jossain isommassa taulukossa voisi olla kaikkea tuommoista pienempääkin sälää. Hyvällä tuurilla tuo voisi auttaa jotain eksyneitä soittokamoja palautumaan kotiinsa.

Tätä yritinkin tuossa selittää, mutta sain vain valitusta vastaukseksi.
Mage
06.07.2004 09:15:56
Tätä yritinkin tuossa selittää, mutta sain vain valitusta vastaukseksi.

Itseasiassa toi mun viesti on ihan turha koska sun aikaisemmassa viestissä kerrottiin kaikki olennainen selkeämmin.
Pitäis lukea näitä ajatuksella ennekuin alkaa itse tilittämään. :-)
I don't like it but I guess things happen that way.
p130
06.07.2004 12:06:41

Etusivulle, omaksi keskustelualueeksi tms. kadonneet kamat?

Voisi toimia, jos linkkiä avaamattakin näkyisi kaksi tai kolme viimeksi lisättyä. Tietäisivät kaikki täällä pyörivät suunnilleen minkä suhteen kannattaa pitää silmänsä auki.
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
Jucciz
06.07.2004 13:53:29
Saa nähdä, millä Ile soittaa ylihuomenna kun on jälleen Häyrylänranta Blues.

Kaikki mukaan tuonne.

http://koulu.konnevesi.fi/konnevesipaivat/blues.htm
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin.
Olli S.
06.07.2004 15:57:15

Nuo arvokkaammat pelit kannattaa vakuuttaa. Itse otan Musarille vakuutuksen. Liitteeksi varmaan riittävät kuitti ja valokuva kitarasta ja sarjanumerosta.
"Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani. RG550 myynnissä!
Antroid
06.07.2004 18:39:29 (muokattu 06.07.2004 18:40:25)
Saa nähdä, millä Ile soittaa ylihuomenna kun on jälleen Häyrylänranta Blues.

Kaikki mukaan tuonne.

http://koulu.konnevesi.fi/konnevesipaivat/blues.htm

Joka vuosi kun ollaan mökillä Bluesien aikaan ollaan tuolla.
Huomenna ollaan mökille lähdössä, joten siellä taas.
Ihanaa...Erin on siellä :D

Hietasen olisi voinut jättää jonnekin muualle kiekumaan.
Jucciz
09.07.2004 00:23:03
Menee vähän off-topic jo, mutta eipä näkynyt Ilellä 335 olevan mukana. Pari kuvaa ja videonpätkää Häyrylänrannan illasta:

http://jucciz.com/blues2004/

Viimeinen esiintyjä varmaan soittaa tätä kirjoitettaessa, mutta Erinin ääntä ei yksinkertaisesti enää jaksanut kuunnella, joten poistuin vaimoni kanssa paikalta kun vielä oli hyvä mieli. :)
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin.
Antroid
11.07.2004 22:56:52
Itse häivyin kun Hietanen alkoi esiintymään. Erin oli pakko nähdä.
Hyvä keikka, esiintyjillä oli loistava meininki ja Kelan kitarasoundi oli aika loistava.
Oliko Kuustonen muuten kännissä? Niin ja onko sen tytär vapailla markkinoilla? :p
fff666
02.01.2005 17:05:50
kaikille tiedoksi että omaan gold topin -91 tai -94 joka on mulla ollu jo vuodesta 97 vai oliko se nyt 98. no kumminkin olin huolimaton ja kitara kaatui ja lapa katkesi. tai oikeestaan vaan pikkasen halkesi ja pysyy edelleen vireessä. ja nyt tulee se pointti että jossain vaiheessa korjautan (pakko) sen niin älkää sekoittako sitä mihinkään varastettuun kitaraan =)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)