Antti90 17.06.2004 12:50:05 | |
---|
hei! Tämmöistä kysyisin että mikä merkitys siinä tallan ympärillä olevalla aukolla on mikä on Jem kitaroissa tässä kuvaa http://www.jemsite.com/axes/htm_features/trems.htm Mulla on Edge mun ibassa ja olisko mitään hyötyä jos laitattaisin tommoisen aukon/loven siihen tallan taakse niinkuin tuossa ensimmäisessä kuvassa on Jotta perkele! |
Timesby 17.06.2004 12:55:21 | |
---|
Veikkaisin, että se mahdollistaa tallan kääntymisen myös alaspäin eli kielten kiristämisen. Jos tuossa ei olisi tuota syvennystä, nuo muutamat ruuvit näyttäisivät osuvan bodyyn kammettaessa. ~Ensi kerralla Ikaros lentää yöllä.~ Jari Tervo |
JS 17.06.2004 13:07:11 | |
---|
Kyllä tossa sun RG:ssäkin on vastaava systeemi, ei ole vaan ihan saman näkönen. Ideana on se että voi kampea painamisen lisäksi vetää, jolloin sävelkorkeus nousee... Kaulamikki on efekti. Efekteillä peitetään virheitä. |
Tämä nyt ei liitu kovin aiheeseen, mutta tietääkös kukaan mistä saisi noista jousia mitkä pitää tuota tallaa kireällä. (toivottavasti ymmärsitte) |
Kakemakeväke 17.06.2004 15:04:09 | |
---|
Tämä nyt ei liitu kovin aiheeseen, mutta tietääkös kukaan mistä saisi noista jousia mitkä pitää tuota tallaa kireällä. (toivottavasti ymmärsitte) Tietääkseni ihan soitinliikkeistä. Kysyt, ja sua opastetaan. Rock-musiikki pelasti minut urheilulta. |
hessurf 17.06.2004 16:01:01 | |
---|
Jeeps, onko niillä mahdollesesti mitään oikeaa nimitystä? Ei viittis mennä kysymään, että "Onko teillä tallanpidikejousia"? |
Safaweb 17.06.2004 17:53:32 | |
---|
Ei viittis mennä kysymään, että "Onko teillä tallanpidikejousia"? Kyllä ne ymmärtäää sua siellä. Älä häpeä :) Basistit: tyhmiä ja hiljaisia
Rumpalit: tyhmiä ja äänekkäitä
Kitaristit: itserakkaita
Kosketinsoittajat: haluaisivat olla kitaristeja
Laulajat: eivät kertakaikkiaan vaan osaa soittaa mitään
|
Antti90 17.06.2004 18:47:33 | |
---|
ok. mulla on siis semmoinen tosi pieni tila missä tallaa voi kammeta ylös,eli milloin kielet kiristyvät. lähinnä mietitytti tuo huima koko mikä tuossa Jemissä on tuolla "aukolla" Jotta perkele! |
sarkjan 17.06.2004 19:02:44 | |
---|
ok. mulla on siis semmoinen tosi pieni tila missä tallaa voi kammeta ylös,eli milloin kielet kiristyvät. lähinnä mietitytti tuo huima koko mikä tuossa Jemissä on tuolla "aukolla" Joo, se on Steve Vain hurrrjia kampitemmpuja varten uritettu ;) Kauppojen aukioloajoista keskusteltava myös sunnuntaisin. |