Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kitara säätöihin Tampereella
1 2
charvette
10.01.2018 07:53:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suositelkaa kitaraseppää Tampereelta joka laittaisi kitaran haluamiini säätöihin ja jolla aikataulut pitää suunnilleenkin.
 
J4nTTi
10.01.2018 08:11:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kitarafaktori. Käytin oman kitaran kesällä nauhojen hionnassa ja olen tyytyväinen lopputulokseen. Aikataulussa pysyi suurinpiirtein vaikka oli flunssassa.
 
Jeszse
10.01.2018 08:49:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu kitarafaktorille täältäkin äänet
 
Musiikin hyvyys ei ole makuasia. -Jucciz, ammattimuusikko
Jucciz
10.01.2018 11:25:08 (muokattu 10.01.2018 11:42:16)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

GAS Guitarworks huoltaa ja rakentaa kitarat ammattitaidolla, itte oon todella tyytyväinen.
 
https://www.gasguitarworks.fi/
 
Myös Kitarafaktoria olen käyttänyt taannoin, ei valittamista siitäkään. Vanhana härmäläläisenä vaan Pekan palvelut olivat käytännössä vieressä, joten sinne oli luonteva ruveta tekemään visiittejä kun paja aukesi. Ja eihän se ihan pelkkiin huoltoihin sitten jäänytkään ainakaan allekirjoittaneen osalta... ;)
superfly
10.01.2018 12:01:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hallaa kaverit hehkuttivat.
 
http://halla.tv/
 
Killing internet dragons is serious business!
kojones
10.01.2018 12:45:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaikkia edellämainittuja voin suositella lämpimästi.
 
charvette
10.01.2018 13:02:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitokset suosituksista, soitanpa lähimpään. Näkyi tuollaisen perushuollon hintakin olevan jotakuinkin sama eri toimijoilla.
 
AngieRainbow
10.01.2018 13:21:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

GAS Guitarworks on ihan parhautta! Erittäin hyvä on myös Kitarafaktori.
 
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
19691970
10.01.2018 18:32:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse olen viime vuosina asioinut eniten täällä:
http://soitinseppa.fi/
ja on vain hyvää sanottavaa.
 
Azolith
11.01.2018 09:48:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Päteviä viilareita on ympäri suomea.
Hinnat vain usein hieman hirvittää.
Toki on hienoa että käsityötä arvostetaan ja siitä maksettaisiin kunnon korvaus, mutta haitari hinnotteluissa on leveä.
 
Oma pajani esim veloittaa 25e/h (sis ALV & takuut töille) ja töitä on piisannut.
Hintaan vaikuttaa ettei ole juurikaan menoja tiloista (omat) ja työkalutkin on aikoja sitten maksettu.
 
.
Jeszse
11.01.2018 11:02:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Azolith: Päteviä viilareita on ympäri suomea.
Hinnat vain usein hieman hirvittää.
Toki on hienoa että käsityötä arvostetaan ja siitä maksettaisiin kunnon korvaus, mutta haitari hinnotteluissa on leveä.
 
Oma pajani esim veloittaa 25e/h (sis ALV & takuut töille) ja töitä on piisannut.
Hintaan vaikuttaa ettei ole juurikaan menoja tiloista (omat) ja työkalutkin on aikoja sitten maksettu.

 
Kattelin jo joskus ku lupailit kolmellakympillä luusatulaa, että tavallaan vähän kiinnostais minkälaista laatua sillä hinnalla saa.
 
Musiikin hyvyys ei ole makuasia. -Jucciz, ammattimuusikko
Azolith
11.01.2018 16:44:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä negatiivista palautette ainakaan ole tullut.
Kymmeniä vuosia käsitöitä näkynee jossain, tosin soitinpuolella vasta n 15v.
 
.
tuskiz
11.01.2018 17:11:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Azolith: Päteviä viilareita on ympäri suomea.
Hinnat vain usein hieman hirvittää.
Toki on hienoa että käsityötä arvostetaan ja siitä maksettaisiin kunnon korvaus, mutta haitari hinnotteluissa on leveä.
 
Oma pajani esim veloittaa 25e/h (sis ALV & takuut töille) ja töitä on piisannut.
Hintaan vaikuttaa ettei ole juurikaan menoja tiloista (omat) ja työkalutkin on aikoja sitten maksettu.

 
Tampereelta haettiin ammattilaista ja kotinikkari tulee mainostamaan Hämeenkyröltä, ihanan häikäilemätöntä.
 
Ylläolevan kirjoituksen sisällöstä vastuu on aina lukijalla.
Jeszse
11.01.2018 17:13:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tuskiz: Tampereelta haettiin ammattilaista ja kotinikkari tulee mainostamaan Hämeenkyröltä, ihanan häikäilemätöntä.
 
Hämeenkoskea näyttää profiili kyllä, joka toki on paljon kauempana.
 
Musiikin hyvyys ei ole makuasia. -Jucciz, ammattimuusikko
Jucciz
11.01.2018 20:46:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tuskiz: Hämeenkyröltä
 
Mitäs Vantaaseen kuuluu?
tuskiz
11.01.2018 22:07:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika huonoa, ei ole ketään kelle viedä kitaraa viilattavaksi halvalla hinnalla.
 
Ylläolevan kirjoituksen sisällöstä vastuu on aina lukijalla.
paskiaispaska
11.01.2018 23:16:37
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miks kenenkään leipänsä sillä tienaavan pitäis jotenki erityisen halvalla tehdä kenellekkään yhtään mitään? Tutut voi tehdä(vaikka olishan se välillä vaihtelun vuoks kiva joskus maksaa vaikka vähä extraa tutulle - onhan se sentään tuttu), mutta en mä ees kehtais kysyä tollaselta soitinhuoltajalta esim. mitään alennuksia, sen on kuitenki elettävä sillä duunilla ja pidettävä yllä liiketoimintaa - ja ku ne niiden velotukset nyt ei muutenkaa mitää päätähuimaavia ole. 60-70€ mielestäni ihan käypä hinta kitaran huollolle, sisältäen uudet kielet(kuhan huollon tekijä on ammattilainen, että voi hyvin mielin luottaa hänen asiantuntemukseen). Sit jos ei oo rahaa tollaseen vaikka kerran vuoteen ja ei itse vaivaudu opettelemaan säätöhommia, ni asiat on varmaa aika heikosti harrastamisen osalta muutenki.
 
Laulava Kylätohtori
12.01.2018 07:53:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

paskiaispaska: Miks kenenkään leipänsä sillä tienaavan pitäis jotenki erityisen halvalla tehdä kenellekkään yhtään mitään? Tutut voi tehdä(vaikka olishan se välillä vaihtelun vuoks kiva joskus maksaa vaikka vähä extraa tutulle - onhan se sentään tuttu), mutta en mä ees kehtais kysyä tollaselta soitinhuoltajalta esim. mitään alennuksia, sen on kuitenki elettävä sillä duunilla ja pidettävä yllä liiketoimintaa - ja ku ne niiden velotukset nyt ei muutenkaa mitää päätähuimaavia ole. 60-70€ mielestäni ihan käypä hinta kitaran huollolle, sisältäen uudet kielet(kuhan huollon tekijä on ammattilainen, että voi hyvin mielin luottaa hänen asiantuntemukseen). Sit jos ei oo rahaa tollaseen vaikka kerran vuoteen ja ei itse vaivaudu opettelemaan säätöhommia, ni asiat on varmaa aika heikosti harrastamisen osalta muutenki.
 
Ota, paska, plussa. +
 
Olkoon menneeksi
Jeszse
12.01.2018 08:18:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

paskiaispaska: Miks kenenkään leipänsä sillä tienaavan pitäis jotenki erityisen halvalla tehdä kenellekkään yhtään mitään? Tutut voi tehdä(vaikka olishan se välillä vaihtelun vuoks kiva joskus maksaa vaikka vähä extraa tutulle - onhan se sentään tuttu), mutta en mä ees kehtais kysyä tollaselta soitinhuoltajalta esim. mitään alennuksia, sen on kuitenki elettävä sillä duunilla ja pidettävä yllä liiketoimintaa - ja ku ne niiden velotukset nyt ei muutenkaa mitää päätähuimaavia ole. 60-70€ mielestäni ihan käypä hinta kitaran huollolle, sisältäen uudet kielet(kuhan huollon tekijä on ammattilainen, että voi hyvin mielin luottaa hänen asiantuntemukseen). Sit jos ei oo rahaa tollaseen vaikka kerran vuoteen ja ei itse vaivaudu opettelemaan säätöhommia, ni asiat on varmaa aika heikosti harrastamisen osalta muutenki.
 
Vahvasti tämä.
 
Musiikin hyvyys ei ole makuasia. -Jucciz, ammattimuusikko
hallu
12.01.2018 08:31:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

paskiaispaska: Miks kenenkään leipänsä sillä tienaavan pitäis jotenki erityisen halvalla tehdä kenellekkään yhtään mitään? Tutut voi tehdä(vaikka olishan se välillä vaihtelun vuoks kiva joskus maksaa vaikka vähä extraa tutulle - onhan se sentään tuttu), ..................
 
Ja ihan erityisesti tämä.
 
Elämä on reiässä rattoisaa......
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «