DM 28.12.2017 13:55:56 (muokattu 28.12.2017 13:56:39) | |
---|
Kävin eilen Prismasta huvikseen katselemassa olisiko jotain pelejä alennuksessa ja surkean valikoiman keskeltä osui yksittäinen peli silmään. Red Dead Redemption GOTY-edition. Tajusin samalla, että tätä piti pelata about valovuosi sitten. 19,90e ja Undead Nightmare mukana, ostin. Nyt olen aivan lumoutunut tästä. Mitään hajua pelistä ei ollut kuin, että kovasti kehuttu, GTA:n pelimoottoriin tehty - sijoittuu johonkin länteen. Onni onnettomuudessa, en ole ihan kauhesti pudonnut junasta kun kakkososa on vasta tulossa keväällä. Lievän alkuröytämisen jälkeen homma rullaa nyt erinomaisesti. Noin neljäsosa pelattu, 5/5. If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
Welho-77 28.12.2017 14:28:29 (muokattu 28.12.2017 14:29:57) | |
---|
DM: Kävin eilen Prismasta huvikseen katselemassa olisiko jotain pelejä alennuksessa ja surkean valikoiman keskeltä osui yksittäinen peli silmään. Red Dead Redemption GOTY-edition. Tajusin samalla, että tätä piti pelata about valovuosi sitten. 19,90e ja Undead Nightmare mukana, ostin. Nyt olen aivan lumoutunut tästä. Mitään hajua pelistä ei ollut kuin, että kovasti kehuttu, GTA:n pelimoottoriin tehty - sijoittuu johonkin länteen. Onni onnettomuudessa, en ole ihan kauhesti pudonnut junasta kun kakkososa on vasta tulossa keväällä. Lievän alkuröytämisen jälkeen homma rullaa nyt erinomaisesti. Noin neljäsosa pelattu, 5/5. No mutta tuohan on ollut jo vuosia tuohon hintaan. Plus undead nightmare tulee normin pelin mukana päivityksenä. E. Mutta juu 5/5 ja varmaan joutuu sen ps4:n homma, että pääsee kakkosta pelaa. Muistan kun tota pelasin, niin saatoin yöllä 4 h hakata vaan pokeria. Pöytä piti aina saada tyhjäksi. Kun pöytä oli tyhjä mietin, että olis kivaa jos elämäkin olisi. Long live the King of Mercy |
päänahka 28.12.2017 20:26:37 | |
---|
Welho-77: Aloitin tänään nyt sitten paljon kehutun Last of Us. Tähän asti todella hyvä peli ollut. Graffat ovat miellyttävät(ps3), eikä jännitystä puutu. Toki jos tulee joku äksön-kohta ni se on kuolema sitten. Nyt olen jumiutunut siihen kaltevaan rakennukseen kun huone täynnä niitä vitun zombeja. Pitäisi vissiin hiipiä. Sitähän tuossa pelissä kannattaa enimmäkseen tehdä kun noita kohtaa. Ja siis muille alustoillehan tuota ei ole kuin PS3:lle. Hieno peli kyllä, parasta tunnelmaa mitä on tullut vastaan. Eihän se silleen peli-pelinä ole kovin ihmeellinen mutta silti. |
Welho-77 28.12.2017 22:15:41 (muokattu 28.12.2017 22:21:20) | |
---|
päänahka: Sitähän tuossa pelissä kannattaa enimmäkseen tehdä kun noita kohtaa. Ja siis muille alustoillehan tuota ei ole kuin PS3:lle. Hieno peli kyllä, parasta tunnelmaa mitä on tullut vastaan. Eihän se silleen peli-pelinä ole kovin ihmeellinen mutta silti. Onhan siitä ps4-versiokin. Pelin alussa mietin, kun ihailin maisemia, että olis kiva mennä tohon kaltevaan taloon, ja sitten mentiinkin :) Kysynpäs nyt tässä, että olisiko jollain myydä mulla ps3:lle darksiders ja dark souls? E. Playstationstoressa nyt ale. Ostin just 9,95 eurolla (normihinta 20e enemmän), ni gta trilogian. Eli 3, vice city ja san andreas. Vaikkakin löytyy ps2:lle mut koitetaas näin. Long live the King of Mercy |
El_Jyrkkä 04.01.2018 20:11:35 | |
---|
Kampela77: En ole nyt pariin kuukauteen pelannut. Testasin pari päivää sitten ja näytti tosiaan olen, joku uusi kartta. Olen valitettavan paska kyseisessä pelissä, enkä osaa liikkua sopivissa paikoissa ja tulitaistelun tullen olen vielä paskempi. Tää on kyllä varsinkin alkuun melko haastava jos on tottunut näihin rynni päälle-kuole-spawnaa-toista -räiskintöihin, mutta ihan logiikalla ja kohtuullisella kyvyllä ampua on otettu useampi kana-ateria. Allekirjoitus. |
Welho-77 04.01.2018 22:24:03 | |
---|
Tuli postissa tänään PS3:lle Mafia 2 ja Dark Souls. Mun peli tahdilla ei ole läpi menty vielä tänä vuonna. Long live the King of Mercy |
Kampela77 07.01.2018 13:20:22 | |
---|
El_Jyrkkä: Tää on kyllä varsinkin alkuun melko haastava jos on tottunut näihin rynni päälle-kuole-spawnaa-toista -räiskintöihin, mutta ihan logiikalla ja kohtuullisella kyvyllä ampua on otettu useampi kana-ateria. En ole tottunut rynni-päälle-kuole-toista -räiskintöihin enää pitkään aikaan. Olen liian vanha ja reaktiot ei tunnu enää riittävän moisiin. Siksi pelaankin mielummin PUBGia ja etenen yleensä taktiikoilla, joissa välttelen viholliskontaktia, mutta viholliskontakteissa tunnun olevan yleensä altavastaaja. Pitäisi varmaan pelailla enemmän ja oppia parempia taktiikoita, että pääsisi olemaan se joka yllättää vihulaisen. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
tomaattiorava 07.01.2018 19:07:28 (muokattu 07.01.2018 19:08:19) | |
---|
Shadow of War Jokunen tunti takana, oisinko LVL 15 taijotaan ja nyt vasta alkaa oikeestaan tapahtumaan. Aika pirun monimutkaiset pelivalikot kun niitä parametreja on aivan helvetisti, mikä sinänsä ei haittaa mutta jotenkin nuo säädöt on esitetty tosi epäselvästi. Mä ainakin oon aika hukassa karttojen ja valikoiden kanssa. Eilen peli meni rikki kun jumituin jonkun pylvään sisälle kesken flaidaamisen enkä päässyt mitenkään pois, piti buutata koko homma. Muuten kyllähän tämä on sitä ihteään. Grafiikat on komiat ja cutscenet vimpan päälle AAA-osastoa ja näitä vaikuttais olevan aika runsaasti. Ekassa itse ympäristö oli imo tosi väritöntä ja valjua, ei ole sitä ongelmaa enää tässä. Oikeestaan kaikkea on enemmän, isompana ja hiotumpana. Örkit ja Urukit ovat persoonaallisempia ja monimuotoisempia, pari kertaa saanut ihan hörähtääkin niiden jutuille. Ainakin toistaiseksi on toimittanu mitä hyvältä jatko-osalta odottaakin. Se hämyrimimmi on jotenki tosi kuuma :D |
Kerpele 08.01.2018 13:45:13 | |
---|
Kampela77: En ole tottunut rynni-päälle-kuole-toista -räiskintöihin enää pitkään aikaan. Olen liian vanha ja reaktiot ei tunnu enää riittävän moisiin. Siksi pelaankin mielummin PUBGia ja etenen yleensä taktiikoilla, joissa välttelen viholliskontaktia, mutta viholliskontakteissa tunnun olevan yleensä altavastaaja. Pitäisi varmaan pelailla enemmän ja oppia parempia taktiikoita, että pääsisi olemaan se joka yllättää vihulaisen. Tähän voi auttaa esim. sellainen että pelaa monta peliä ilman että tavoittelee voittoa. Hyppää suoraan koululle ja hakeutuu niihin tulitaisteluihin että niihin tottuu. Tuossa pelissä kun ei (vielä) ole mitään harjoitusrataa ja sitä ampumista voi olla niin pieni osa koko pelissä että kestää oppia tai tottua. Kaikki rumpalit on ihan hirveitä hinaajia. -Moderaattori |
Kerpele: Tähän voi auttaa esim. sellainen että pelaa monta peliä ilman että tavoittelee voittoa. Hyppää suoraan koululle ja hakeutuu niihin tulitaisteluihin että niihin tottuu. Tuossa pelissä kun ei (vielä) ole mitään harjoitusrataa ja sitä ampumista voi olla niin pieni osa koko pelissä että kestää oppia tai tottua. Tätä meinasin itsekin sanoa. En minäkään ole mikään headshot-automaatti, mutta on noita tulitaisteluja tullut voitettuakin, viimeksi eilen voitin yksin 4 pelaajan squadin. Alkuun pari voittoa irtosi hiippailemalla ja muita pelaajia loppuun asti välttelemällä, noin on hauska pelata välillä vieläkin, mutta paremmin toimii kun hakee suojan (mieluiten korkeammasta maastosta kuin vastustaja) ja antaa soida. Allekirjoitus. |
TheMusiikkmies 16.01.2018 10:43:06 | |
---|
Kerrankin saa rauhassa hypetä, kun tietää, että tuleva peli on timanttia. Puhun tietenkin Dark Souls Remasterista. Innolla odotan lähinnä sitä, että pelin pvp/coop herää jälleen henkiin. Sinällään en haluaisi peliin edes mitään muutoksia (edes grafiikka) parempaa frameratea ja backstab ikkunan pienentämistä lukuunottamatta. The Legend Never Dies Ei paljoo estele jotkut nuhaset mnetin kielipoliisit. -Entropia666 |
öl m 16.01.2018 13:21:21 | |
---|
TheMusiikkmies: Kerrankin saa rauhassa hypetä, kun tietää, että tuleva peli on timanttia. Puhun tietenkin Dark Souls Remasterista. Innolla odotan lähinnä sitä, että pelin pvp/coop herää jälleen henkiin. Let the Havel-Mom-Hornet-Ring-Crystal-Great-Club-Chain-Backstab Party begin! No joo, niin rikki ja aukipurettu kuin DS1:n PvP onkin, on se pelisarjan hauskinta. Sinällään en haluaisi peliin edes mitään muutoksia (edes grafiikka) parempaa frameratea ja backstab ikkunan pienentämistä lukuunottamatta. Itselleni kelpaisi yllämainittujen lisäksi vaikka salasanasummonointi ja hyppynappi L3:een, BB/DS3-tyyliin. Vaikea perustella itselleni pelin uudelleen ostamista, jos muutokset jäävät pelkästään kosmeettisiksi. Peliä on kuitenkin tullut tahkottua ns. vitusti. The Legend Never Dies Except occasionally, but never for long. "Voidaan varmaankin olla yhtä mieltä siitä, että te tarvitsette tällaisen laitteen." |
santakasa 16.01.2018 14:43:07 | |
---|
Tuo Pubg on ihan huippu. Uusi mappikin rupeaa tuntumaan hyvältä ja oonkin voittanut siinä kertaalleen soolokierroksen. Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
SnowCrow 16.01.2018 15:26:06 | |
---|
öl m: Itselleni kelpaisi yllämainittujen lisäksi vaikka salasanasummonointi ja hyppynappi L3:een, BB/DS3-tyyliin. Vaikea perustella itselleni pelin uudelleen ostamista, jos muutokset jäävät pelkästään kosmeettisiksi. Peliä on kuitenkin tullut tahkottua ns. vitusti. Password matchmaking on konfirmoitu olevan mukana remasterissa. :) |
öl m 16.01.2018 16:59:25 | |
---|
SnowCrow: Password matchmaking on konfirmoitu olevan mukana remasterissa. :) Kas, tämä oli hyvä uutinen kyllä. "Voidaan varmaankin olla yhtä mieltä siitä, että te tarvitsette tällaisen laitteen." |
ÄrGee 16.01.2018 17:50:46 | |
---|
Witcher III: Wild Hunt, Hearts of Stone ja Blood and Wine pelattu... elämäni on ohi. Taisi olla minulle tämän vuosikymmenen paras peli. Tulee aivan varmasti pelattua toistamiseen tehden hieman erilaisia valintoja. TO THE STARS!!! Ibanez-pervo. |
Jez 16.01.2018 21:51:58 | |
---|
ÄrGee: Witcher III: Wild Hunt, Hearts of Stone ja Blood and Wine pelattu... elämäni on ohi. Taisi olla minulle tämän vuosikymmenen paras peli. Tulee aivan varmasti pelattua toistamiseen tehden hieman erilaisia valintoja. Itsellä vielä Blood and Wine kesken. Pitäisi kyllä joskus jatkaa... Kannattaa lukea myös Witcher kirjat (suomeksi noituri), jos et ole ennen lukenut. Aivan mainiota settiä nekin. |
ÄrGee 16.01.2018 21:56:03 | |
---|
Jez: Itsellä vielä Blood and Wine kesken. Pitäisi kyllä joskus jatkaa... Kannattaa lukea myös Witcher kirjat (suomeksi noituri), jos et ole ennen lukenut. Aivan mainiota settiä nekin. Niitä tuli katseltua kirjakaupoista, ja varmaan pakko ostaa edes muutama. Tuosta on myös huhujen mukaan tulossa sarja Netflixiin. TO THE STARS!!! Ibanez-pervo. |
MaD PiAnIsT 17.01.2018 11:51:04 (muokattu 17.01.2018 11:55:59) | |
---|
ÄrGee: Witcher III: Wild Hunt, Hearts of Stone ja Blood and Wine pelattu... elämäni on ohi. Taisi olla minulle tämän vuosikymmenen paras peli. Tulee aivan varmasti pelattua toistamiseen tehden hieman erilaisia valintoja. Itselle oli myös semmoinen kokemus, että esim Ass Creed Origins tuntuu lapselliselta ja kököltä räpellykseltä, vaikka onkin pelisarjassaan pitkästä aikaa virkistävä tapaus. Silti Origins on täynnä bugittavia tyyppejä ja sellaista yleistä sekoilua, että ikävä tulee Witcherin hiottua täydellisyyttä. Jotenkin mahdoton pistää enää paremmaksi kuin mitä Witcher 3 oli. Laimentaa aika tehokkaasti kaikkien uusienkin RPG-pelien fiiliksen. Joskus vielä pelaan noiturin ja lisäosat uudestaan läpi erilaisilla valinnoilla, mutta se on taas sitten se 120+ tunnin savotta :) Edit: Originsissa eniten ehkä ärsyttää vihollisten tekoälyttömyys, joka on tuttua pelisarjan muistakin osista. Tapat miekoilla ja meluat vaikka kuinka niin samassa leirissä olevat tyypit muutaman sadan metrin päässä kävelevät kuin ei mitään olisi tapahtunut. Sama homma, jos ensin olet saanut koko vihuleirin sekaisin rymyämällä ja onnistut juoksemaan puskaan piiloon niin hetken päästä koko leiri on taas sama seesteinen rauhan tyyssija kuin ennen taistelua. Tuntuu vaan hieman päälleliimatulta ja epäaidolta, että jengi palaa samoihin rutiineihin toistelemaan muutamaa lausetta, vaikka hetkeä aikaisemmin assassin meinasi tappaa kaikki. Olin aika hämmentynyt, että Origins toistaa vielä Ass Creed ykkösestä tuttuja ongelmia, kuten kadunmiehiä jotka toistelevat muutamaa lausetta ikuisesti kun menet ohi. Jumalauta, että ärsytti tuolla Alexandriassakin tuo "Ma kehmeno! Nuunes perenemenanaa" Tai sitten se toinen "LEKSUM LEKSUM!" Vittu turvat kiinni nyt jo yritän pelata :D "Live like a windrammer as you fuck" |
Ed_Guy 17.01.2018 22:07:14 | |
---|
Tuli tuossa pelattua skyrim lisäosineen läpi. Lisäosat oli itselle ihan tuntemattomia. Kyllähän tuossa aikaa meni, mutta monesti kysyin itseltäni, että miksi minä pelaan tätä? Nyt tilasin powerista wildlandsin tarjoushintaan. Varmaan 20€ peliksi ihan jees. Toivottavasti tulen viihtymään. Hate all you want you ugly old mule you're never gonna be 20 percent cooler. |