Voya 08.06.2004 16:04:48 | |
---|
Jeaps, kiitos vastauksista! Onhan tämä naurettava aihe itsestäkin, on niitä vakavampiakin ongelmia maailmassa olemassa... Mutta ei kai kaikkea tarviikkaan niin vakavasti ottaa! Ja mistäs sitä oppii näitä ulkomusikaalisia seikkoja ellei pitämällä silmänsä auki ja kyselemällä. Tämä keskustelualue kun on juuri noita aiheita varten. Eli nyt vaan letti heilumaan, jee jee! I may be lost but so are you. |
severia 08.06.2004 16:17:37 | |
---|
jos se moshi ei tule suoraan sydämmestä älä moshaa (tarkoittaen että ei tarvii miettiä miten moshaa). Ja kyllä moshauskin vaati harjoittelua |
Henko 09.06.2004 11:27:00 | |
---|
Jeaps, kiitos vastauksista! Onhan tämä naurettava aihe itsestäkin, on niitä vakavampiakin ongelmia maailmassa olemassa... Mutta ei kai kaikkea tarviikkaan niin vakavasti ottaa! Ja mistäs sitä oppii näitä ulkomusikaalisia seikkoja ellei pitämällä silmänsä auki ja kyselemällä. Tämä keskustelualue kun on juuri noita aiheita varten. Eli nyt vaan letti heilumaan, jee jee! Ei tää mikään turha aihe oo, kysymyksiin vaan vastataan. Sitä paitsi järjestetäänhän ilmakitaroinnistakin kilpailuja. Luojan kiitos ilmakitarasta ei lähe ääntä. Horror Sweet Horror. |
Bassballs 09.06.2004 13:27:04 | |
---|
jopas on taas keskustelulla aihe Loistava aihe!! Kovimmat letinheiluttajathan pyörittävät tukallaan ympyrää. Ei mene sekaisin ja liike on muutenkin hyvin ekonominen->energiaa säästyy, kun pää saa olla koko ajan sulavassa liikkessä. Tästä kehittyneempi muoto on kahdeksikon pyörittäminen :) Näyttää aika karulta. Maailmassa on kahdenlaisia ihmisiä, joista en pidä: On ihan hyviä tyyppejä ja täysiä persreikiä. Sinä kuulut niistä ensimmäisiin. |
Zarmo 09.06.2004 16:27:01 | |
---|
Minulla jäi letti joskus kiinni basson kaulaan, kun sitä joskus nuorena heilutin. Ei hyvä. Enää en heiluttele. Älä luota mihinkään, missä on digitaalinäyttö.
Katusoittokaveri haussa Jyväskylästä. |
Henko 09.06.2004 19:12:06 | |
---|
Minulla jäi letti joskus kiinni basson kaulaan, kun sitä joskus nuorena heilutin. Ei hyvä. Enää en heiluttele. Nössö :) Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä. |
Vieteri 15.06.2004 12:22:20 | |
---|
Jo, ilmakitara-kisat on rajuja, mut sitte on myös keksitty semmonen pulpetinrummutus-mm kisa. Tuli kerran pätkä telkkarista. "Metal Up Your Ass!" -Metallica |
MrQ 17.06.2004 03:05:39 | |
---|
Onko kyse vain harjoittelun puutteesta? On. Neuvokaa nyt viisaammat aloittelevaa hevaria.. Leikkaa se heti pois. |
Saatana kun huvittaa ajatus jostain kalmametallimöröstä joka vetää ihan hirviää moshaus -sooloa ja sitten kuuluu ilkeä rusahdus ja kaverilla on pää vinossa ja niska jumissa. haha hahahahahahahahahahaaa hahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahaaa hehheh "You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore |
MrQ 18.06.2004 10:25:43 | |
---|
Saatana kun huvittaa ajatus jostain kalmametallimöröstä joka vetää ihan hirviää moshaus -sooloa ja sitten kuuluu ilkeä rusahdus ja kaverilla on pää vinossa ja niska jumissa. haha hahahahahahahahahahaaa hahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahaaa hehheh Ekaa kertaa ikinä: Hoho! Muahhaahaa haaah aah aahaahaahaa |
FlatOutFucked 18.06.2004 18:19:13 | |
---|
Ekaa kertaa ikinä: Hoho! Muahhaahaa haaah aah aahaahaahaa Hevi tulee! Hevi tappaa! Tai ainakin tekee sinusta invalidin! "You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore |
LassiÖ 03.07.2004 22:10:54 | |
---|
Mulla on joku metallican fade to black video vuodelta 85 ja siinä hetfield ravistaa päätänsä sillälailla vähän vaa nii se on aika siistin näköstä Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Jeltz 04.07.2004 19:08:25 (muokattu 04.07.2004 19:08:49) | |
---|
Jo, ilmakitara-kisat on rajuja, mut sitte on myös keksitty semmonen pulpetinrummutus-mm kisa. Tuli kerran pätkä telkkarista. Eikös Twist Twist Erkinharju ole jokin tämän lajin suomenmestari tai jotain? Siis pöytärummutuksen. Pulp |
Kärpäsruoska 05.07.2004 11:54:56 | |
---|
Leikkaa se heti pois. Pitkää tukkaa _ei leikata pois_. Ei ikinä! Kääntänyt takkini? tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. |
Indy 05.07.2004 12:01:29 (muokattu 12.09.2005 04:14:48) | |
---|
........ |
Defrayer 05.07.2004 18:45:17 | |
---|
"Heviletin tilutus" Kuulostaa kohtalokkaalta. "This is gonna suck for sure, so don't stress over it" -kuultu eräällä foorumilla. |
Rot Gut 10.07.2004 23:29:03 (muokattu 10.07.2004 23:33:36) | |
---|
HELPPOA... mulla on hiukset reilusti hartioiden alapuolella ja hyvin sujuu. Mulla menee eestaas runkkaaminen että tuulimylly. Ja nyt kaikki moshaamaan! Hail to the king baby! |
Rot Gut 11.07.2004 19:08:09 | |
---|
Pitkää tukkaa _ei leikata pois_. Ei ikinä! Ei niin. Ei saa tehdä syntiä. Mä en voisi kuvitella leikkaavani lettiä mihinkään. Hail to the king baby! |
MetallicAfan 07.09.2004 13:44:52 | |
---|
Lettiä ei pidä leikata. Tsekatkaa Metallican Cliff 'em all ni tiädätte mitä mä tarkotan. Metal up your ass!!! |
Rattata 07.09.2004 14:07:13 | |
---|
"Take seven aspirins and call me in the morning" |